Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

09:11 ZULU

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Etienne H. » di nov 21, 2006 20:42

Gisteren was een schitterende docu over de KCT in Uruzgan op tv.
Ik was van het beeldmateriaal zeer onder de indruk, vooral om de ongezouten meningen van "onze jongens".
Schitterend vond ik het om ze te zien schieten en vechten met een smile van oor tot oor!

http://info.omroep.nl/ncrv?nav=zpgwGsHtGPHaCxB
Etienne H.
Surveillant

Berichtdoor nuxX » di nov 21, 2006 20:58

Ik heb de docu ook gezien, was zeker interessant!
nuxX
Aspirant

Berichtdoor ~Lancer~ » di nov 21, 2006 22:28

De mannen hadden mijns inziens gelijk. De missie is op deze manier KCT onwaardig. Net zoiets als in Nederland het AT inzetten om het verkeer te regelen. Dat gebeurt toch ook niet.

Interessante docu wel.. kijkje achter de schermen.
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor Rromero » di nov 21, 2006 22:34

Ik vond de docu ook wel goed, maar mijn meningen werden ook beinvloed, omdat erin de defensie krant stond, dat de filmmaker de commando`s uitspraken probeerde te ontfutselen, hen in bepaalde situaties te filmen etc. wat soms niet was afgesproken.
Maar ik vind ook de openheid een beetje beetje...

Mvg
Rromero
Qua Patet Orbis.
Rromero
Surveillant

Berichtdoor Six » ma dec 11, 2006 20:30

Rromero schreef:Ik vond de docu ook wel goed, maar mijn meningen werden ook beinvloed, omdat erin de defensie krant stond, dat de filmmaker de commando`s uitspraken probeerde te ontfutselen, hen in bepaalde situaties te filmen etc. wat soms niet was afgesproken.
Maar ik vind ook de openheid een beetje beetje...

Mvg
Rromero
Erg late reactie van mijn kant maar euhm... Die Defensiekrant, dat is pas propaganda hoor... Er staat wel eens een artikel is over iets waar ik persoonlijk bij betrokken ben geweest en 't is in dat geval maar goed dat ik dat zeker weet want het lijkt een compleet andere situatie in dat blaadje. Dus hoeveel waarde je daaraan hecht is een tweede.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor phoenix » di dec 19, 2006 15:46

Goede docu! Realistisch beeld van de waarheid en laat ook duidelijk zien dat de nederlandse bureaucratie af en toe op een idiote en onverantwoorde wijze werkt. Wel heavy sh*t wat die gasten daar allemaal meemaken.
phoenix

Berichtdoor HardBaller » ma jan 29, 2007 11:45

Voor wie deze docu niet gezien heeft of nog niet gezien heeft hier de directe link

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... 061120.asf

open windows media player ga naar file dan open URl en copieer deze link daarin en klik op OK dan gaat hij vazelf spelen.
Victory at all costs, victory in spite of all terror, victory however long and hard the road may be; for without victory there is no survival.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten