Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Speciale politie-auto's

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Bleu_E1000 » do aug 07, 2008 11:29

Wat zijn dat trouwens voor 'n bollen op 't dak van deze Sprinter? Camera's voor 't filmen van de relschoppers?
Afbeelding
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Doggieman » do aug 07, 2008 11:48

Klopt inderdaad, zijn camera's zowel op de voorzijde als achterzijde. En de beelden zijn haarscherp welke zowel door de chauffeur als door de leden van de AE/VAG achterin bekenen kunnen worden.
In God we trust, all others are suspects
Doggieman
Hoofdinspecteur

Berichtdoor Chef » do aug 07, 2008 11:48

De GT3RS was een gelimiteerde oplage. De GT3 is maar beperkt in productie geweest en wat in feite al uitverkocht voordat de eerste auto werd afgeleverd.
Zowel de GT3 als de RS zijn absoluut geen politieauto's. Zoveel vermogen en snelheid op twee wielen gaat niet goedkomen. De Targa met het glazen raam? Lijkt me ook niet het meest strakke plan. Hoe gek ik ook ben op Porsches, praktisch is het niet meer om deze in te zetten voor surveillance. Er zijn betere alternatieven. Denk aan bijv. Subaru Impreza's. Relatief goedkoop maar bloedsnel en ook praktisch ivm laadruimte e.d.
Misschien dat een paar Cayenne Turbo's een idee is? Zou er wel enorm gaaf uitzien, in Nederlandse striping!

Imprez's? Helemaal geen verkeerd idee...

Afbeelding
"If you can't remember, the Claymore is pointed towards you.."
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Gast » do aug 07, 2008 19:14

Ach, zo'n Impreza is toch niets vergeleken met 'onze' nieuwe aanwinst..... :shock: :wink:

Afbeelding

Zou bijna een poll opstarten.... 'stem de Golf + weg als dmv' :lol:
Gast
Agent

Berichtdoor Bleu_E1000 » do aug 07, 2008 20:11

Gast schreef:Ach, zo'n Impreza is toch niets vergeleken met 'onze' nieuwe aanwinst..... :shock: :wink:

Afbeelding

Dat is nog altijd beter dan de Ford Fiësta's van Gelderland-Zuid. Jaren hebben ze met golfjes gereden, en nu ineens worden 't Fiësta's. Hoewel ze hebben ook focussen en mondeo's.
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Gast » do aug 07, 2008 22:45

Da's idd waar! :wink:

Met de 'gewone' Golf is niets mis, maar de Golf + daarentegen..... Wat een drama!! :twisted:
Gast
Agent

Berichtdoor Guido » do aug 07, 2008 23:41

Gast schreef:Ach, zo'n Impreza is toch niets vergeleken met 'onze' nieuwe aanwinst..... :shock: :wink:

Afbeelding

Ik (en veel collega`s met mij) ben toch erg blij met de nieuwe Golfjes.. Maar als je een Metsubsidi Spacestar gewend bent als DMV ben je al snel verwend denk ik...
Guido
Agent

Berichtdoor Gast » vr aug 08, 2008 13:51

Ik (en veel collega`s met mij) ben toch erg blij met de nieuwe Golfjes.. Maar als je een Metsubsidi Spacestar gewend bent als DMV ben je al snel verwend denk ik...

Het kan idd slechter.... :lol: Heb ook ervaring met de Space Star. Heb een keer heel veel moeite moeten doen om op een weg met drempels een snorfietser staande te houden en niet de onderkant aan gort te rijden.
Alleen hebben jullie (Rotterdam-Rijnmond neem ik aan) in de wijk de 'gewone' Golf gekregen (als ik het goed heb begrepen) en hebben we het hier over de Golf +.

Wilde dit nog toevoegen:
Door de materiaalbakken geen zicht door binnenspiegel naar achteren en snel achteruit rijden, hetzij bijzondere manouvres maken achteruit is nagenoeg niet mogelijk. Tevens is door de verhoging het weggedrag, op zijn zachtst gezegd, niet al te best. Ook het vermogen laat te wensen over.

Maar ja, 't is niet anders. Er zijn wellicht collega's/ervaringsdeskundigen die mijn mening absoluut niet delen.
Zal er ook niet verder over ratelen omdat dit niet het Top Gear forum is en deze topic ook niet bedoelt is voor mijn, soort en met, rancuneuze gedrag!! :wink:
Gast
Agent

Berichtdoor Grizzie » ma sep 08, 2008 18:55

Ach wij rijden nu hier in de regio Touran, voorheen een mercedes c220 station. De mercedes reed beter en harder (top) K moet wel zeggen dat je voor in de stad net zo goed wegkomt met de touran als met de mercedes. Wat de plusplunten zijn van de Touran, meer ruimte, zowel zit als bergruimte, plus een hogere zitpositie waardoor je gewoon een beter weg-overzicht hebt.
Things are not always what they appear to be
Grizzie
Aspirant

Berichtdoor Joost » do maart 05, 2009 14:24

Er stond gister zo'n Golf+ geparkeerd dus ik denk ff naar binnen koekeloeren... Ik weet niet of dat overal is maar in Hollands-Midden zitten de spreeksleutel op zijn kant in zo'n 'vakje'... Volgesmij zou ik daar pijnlijke knokkels van krijgen. Iemand ervaringen?

Ik moet zeggen dat kwa uiterlijk ze eigenlijk steeds minder lelijk ga vinden.

Joost
Joost
Aspirant

Berichtdoor Bleu_E1000 » do maart 05, 2009 18:17

Joost schreef:Er stond gister zo'n Golf+ geparkeerd dus ik denk ff naar binnen koekeloeren... Ik weet niet of dat overal is maar in Hollands-Midden zitten de spreeksleutel op zijn kant in zo'n 'vakje'... Volgesmij zou ik daar pijnlijke knokkels van krijgen. Iemand ervaringen?

Ik moet zeggen dat kwa uiterlijk ze eigenlijk steeds minder lelijk ga vinden.

Joost

Ik zie toch liever de Vectra's en Astra's... 't Went, daar niet van... Maar 't is en blijft 'n Golf met 'n bochel... En de lichtbak benadrukt dat nog eens extra...
Laatst bijgewerkt door Bleu_E1000 op di maart 31, 2009 11:33, in totaal 3 keer bewerkt.
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Ro » vr maart 06, 2009 20:17

In RR hebben we gelukkig VW Golf 5 voor de wijk en VW Transporters voor de DHV. Beide mooie en fijne dmv's.
Ro
Agent

Berichtdoor daanvs » za maart 07, 2009 20:45

Heb weinig te klagen over de golf 5 hier inderdaad... zoals al eerder werd gezegd, alles beter dan de space star die we overigens nog wel een tijdje zullen moeten gebruiken hier in D05 ;)
daanvs
Agent

Berichtdoor Bleu_E1000 » di maart 31, 2009 11:26

Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor TV87 » wo apr 01, 2009 22:50

Ziet er niet echt uit vind ik, maar kan el erg praktisch zijn, net als de motor.
pl2100
TV87
Aspirant

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten