Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

National.Geographic.US.Swat.The.SLA.Battle.In.Los.Angeles

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor robroy » di jan 30, 2007 11:33

The work of Swat teams raiding locations in Miami, LA and New Orleans. Archive footage and
testimonies from key witnesses are used to recreate the SLA battle in Los Angeles in
1974, where almost 4,000 rounds of ammunition were fired at officers in one of the most intense
shootouts in police history.

Deze docu wordt nu op internet gezet en is via diverse kanalen te downloaden.............. Zelf heb ik hem gevonden via FTD maar hij moet ook via Torrents ( kwam ik tegen via Google) te vinden zijn.
robroy
Agent

Berichtdoor HardBaller » di jan 30, 2007 12:07

en voor de mensen die het anders willen hebben. je kan ook de verfilming ervan kijken die heet namelijk 44minutes. ik heb hem liggen maar echt veel word er niet met de swat gedaan hoor. het verhaal en de gebeurtenis is echter wel zeer interessant om te zien. en swat maakt het wel af. maar de eerste 30min van die gebeurtenis was door gewone agenten en tja het duurde maar 44 minuten vandaar die titel.

Als extra aanvulling. Het is top heden nogsteed de ERGSTE LAPD/LASWAT gebeurtenis van de geschiedenis en het was de 1e bankoverval met oorlogs(militaire) wapens waar ze dus totaal niet op voorbereid waren in die tijd. veel kijk plezier.
Victory at all costs, victory in spite of all terror, victory however long and hard the road may be; for without victory there is no survival.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor Chef » di jan 30, 2007 12:20

Negatief hardballer. het incident waar jij over spreekt is de North hollywood shootout op de bank of america in LA. 3 februari 1997 uit het blote hoofdje. Het incident waarover gesproken word door Robroy is een ander incident. (1974)
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor robroy » di jan 30, 2007 12:24

http://en.wikipedia.org/wiki/Symbionese_Liberation_Army

Staat trouwens best een hoop info op die Wikipedia.... best interessant.
robroy
Agent

Berichtdoor HardBaller » di jan 30, 2007 12:32

ik zag het chef en sorry robroy. haalde een paar jaargetalen door de war.

enne chef even ter verduidelijking. ;) ik ben half americaan en hollywood is een wijk in LA dus het zit in hetzelfde distriks maar ik ga eens zoeken naar die andere docu dan.

nogmaals sorry foutje
Victory at all costs, victory in spite of all terror, victory however long and hard the road may be; for without victory there is no survival.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor HardBaller » di jan 30, 2007 12:36

om toch van dienst te zijn voor de lezers.

via deze link kan je de docu downloaden.

http://www.bushtorrent.com/torrent.php?id=738115

heb hem daar zelf net ook vandaan.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor wally-b » di jan 30, 2007 13:53

Toppie Hardballer.
"Sommigen worden agressief uit vrees om bang te zijn."

Quote:Cherbulier

:at: :lmb: :sbs: :kct: :bbe: :marn:
wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor GlockCop » di jan 30, 2007 20:26

grappig, ik ben ook half Amerikaans. :D
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Ozcar » di jan 30, 2007 20:47

HardBaller schreef:ik zag het chef en sorry robroy. haalde een paar jaargetalen door de war.

enne chef even ter verduidelijking. ;) ik ben half americaan en hollywood is een wijk in LA dus het zit in hetzelfde distriks maar ik ga eens zoeken naar die andere docu dan.

nogmaals sorry foutje

Ow god ik dacht dat 1 half amerikaan al erg was. nou heeft Glock nog een medestander ook. LOL LOL
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor HardBaller » di jan 30, 2007 21:51

ag zo erg zijn we niet hoor denk ik :P

en ik ben best vaderlandslievend (voor NL) heb niks voor niks bij de KL gedient en nu bezig voor de Kmar. maar ik houd ook van de states. beide landen hebben hun fouten en goede dingen maar je hoeft je over mij geen zorgen te maken :D
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor wally-b » di jan 30, 2007 21:59

Heb de Docu binnen, ziet er goed uit.
"Sommigen worden agressief uit vrees om bang te zijn."

Quote:Cherbulier

:at: :lmb: :sbs: :kct: :bbe: :marn:
wally-b
Hoofdinspecteur

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten