Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

coole foto

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Remmington » wo feb 07, 2007 18:07

mooie foto ja heb hem in de krant gezien geloof ik.

wat is dat voor persoon die ergens achterin hurkt met rode capuchon? n gijzelaar of tolk of journalist? doorvoor zit nog iemand , die heeft alleen een scherfvest aan.

en ik vond het nogal een apart wapen wat die 3e persoon rechts vooraan bij zich heeft. zit een beetje te twisten wat het is. n accuracy? of n L85 model of de G36C met n dope kleur? lijkt alsof de loop in het zand rust en je recht op de greep en het magazijn kijkt, dat lijkt een beetje op een bullpop systeem.

dan is het vast iets lomps als n raketwerper ofzo iets wat ik niet snap :P

ik zag het toevallig weet iemand wat het is?

Edit:

laatmaar lijkt beetje op n getrickte Diemaco met n granaatwerper erop die zijwaarts opend :P maar toch ik wil weten waarom hij dat vieze kleurtje heeft :D
Me and Charlie. Eyeball to eyeball, that's fucking combat. Fucking worthy adversaries.Whereas what we have here? A bunch of fig-eaters wearing towels on their heads, trying to find reverse in a Soviet tank. This is not a worthy adversary.
Remmington
Aspirant

Berichtdoor Six » wo feb 07, 2007 18:11

en ik vond het nogal een apart wapen wat die 3e persoon rechts vooraan bij zich heeft. zit een beetje te twisten wat het is. n accuracy? of n L85 model of de G36C met n dope kleur? lijkt alsof de loop in het zand rust en je recht op de greep en het magazijn kijkt, dat lijkt een beetje op een bullpop systeem.

Gewoon een Diemaco C7. Maar met picatinny rail met twee vertical grips en een lampje. Je ziet ook een stukje draagriem (grijs).
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor Remmington » wo feb 07, 2007 19:13

is dat stuk ook weer helder :) thnx
Me and Charlie. Eyeball to eyeball, that's fucking combat. Fucking worthy adversaries.Whereas what we have here? A bunch of fig-eaters wearing towels on their heads, trying to find reverse in a Soviet tank. This is not a worthy adversary.
Remmington
Aspirant

Berichtdoor PeterL » wo feb 07, 2007 20:21

Het wapen waar je naar de onderkant naar kijkt is inderdaad een c7 met underslung (40mm)

Dat 'vieze kleurtje' heeft een (logische) tactische reden. Maarja, wel weer Neerlands trots op zijn best, maar gedeeltelijk gecamoufleerd. Net als de rest van onze gevechtuitrusting....
Scheelde dan wel weer dat het vaak juist zichtbaar moesten zijn voor de bevolking....

Dat rode is de capicion van one tolk, als ik het goed zie.

De lui met enkel scherfvest zijn andere navo militairen van t cimic team (de lui die de opbouw voor hun rekening nemen...)
Buitenlanders zijn wel zo slim op scherfvest en gevechtuitrusiting in 1 te doen.....
PeterL
Agent

Berichtdoor Mercutio » do feb 08, 2007 23:12

Ok, dan doe ik er ook maar een foto bij dan..

Afbeelding
Mercutio
Agent

Berichtdoor b-boy » za feb 10, 2007 15:55

nog paar foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik hoop dat jullie weer hebben genoten, ik iig wel :P
latertje
THE MORE YOU SWEAT IN TRAINING, THE LESS YOU BLEED IN COMBAT.
b-boy
Brigadier

Vorige

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten