Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Hele goede DVD "War against Terrorism"

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor HardBaller » ma feb 12, 2007 18:00

Ik heb nu al een tijdje de dvd war against terrorism en ik denk dat hij voor meerdere mensen op dit forum ook wel interessant is. ik weet niet of hij te
download is maar hij is zeker op meerdere manieren (online shops) te bestellen of te koop in de winkel.

Korte samenvatting van de dvd.

De aanslagen van de afgelopen jaren hebben de wereld wakker geschud:
georganiseerd terrorisme komt overal voor. Maar hoe ontstaan terroristische organisaties, hoe werken ze en hoe kunnen ze worden bestreden? "War against Terrorism"
bevat twee unieke documentaires die de kijker een compleet en indringend beeld geven.

Disk1: 'Clear and Present Danger' belicht het politieke en economische klimaat waarin terrorisme kan ontstaan. Historie, ontwikkeling en
structuur van een aantal actief opererende groeperingen worden uitgebreid onder de loep genomen. Ook laat het programma zien hoe wereldwijd
terrorisme wordt besreden. Dr. Jonathan white, terrorisme-expert en adviseur van justitie en anti-terreur-trainingsprogramma's, voorziet de documentaire van
commentaar en geeft onthullende inside informatie.

Disk2: De 'Counter Force'-trilogie geeft een inzicht in de wereldwijde terreurbestrijding. Op meeslepende wijze wordt uit de doeken gedaan
hoe elitekorpsen worden gedrild en hoe ze hun gevaarlijke missies uitvoeren. Aan de hand van persoonlijke, soms emotionele
getuigenissen van bekende politici, slachtoffers en terreurbestrijders
wordt u meegenomen naar een geheimzinnige en gevaarlijke wereld.

Eps.1:Badges Without Borders. Eps.2:The Thin Blue Line
en Eps.3: The Brotherhood of Arms.

Zelf heb ik hem gekocht om te kijken of het goed overeenkomt met wat
ik persoonlijk geleerd heb over terrorisme. En ik moet zeggen dat het
echt DE BESTE docu is over terrorisme en counter-terrorisme die ik ooit gezien heb.

Voor iedereen die (nog)burger is en meer wil weten over "CT" is dit echt een aanrader je leert er eigenlijk alles wat je moet weten om een basis kennis over
terrorisme te hebben. En in mijn persoonlijke mening moet
je eerst kennis hebben over terrorisme zelf voor je echt iets kan leren
van docu's over "CT's". Wat ik hierboven getyped heb is eigen de achterkant en dus korte samenvatting van de dvd's koste me een hoop werk maar het is het
waard het is een super docu. De speelduur is in totaal 210mins dus genoeg kijk plezier. Ik zou zeggen zoek er evt. meer info over op op i-net ik ga nu even kijken of ik
ergens een trailer ervan kan vinden of een plek waar die te koop is dan zet ik
hier een link bij.
Zelf heb ik hem gekocht bij de media mark onder de afdeling special intrests.
Laatst bijgewerkt door HardBaller op ma feb 12, 2007 18:16, in totaal 9 keer bewerkt.
Victory at all costs, victory in spite of all terror, victory however long and hard the road may be; for without victory there is no survival.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor HardBaller » ma feb 12, 2007 18:02

Wat ik er nog even als aanvullende info bij wil vermelden.

Bij deze docu word er niet een doekje voor de mond gehouden die
verkeerde en/of vieze woorden tegenhoud. Je ziet hier werkelijk ALLES ook evt. lijken en
ECHTE beelden tijdens "CT" acties en terroristische acties. Dus als je een zwakke maag hebt of bepaalde dingen gewoon niet wil zien moet je wel
een aantal keren wegkijken van het beeld. En dit is niet zo'n docu die alleen maar over de US gaat. Deze docu gaat over CT eenheden van over de hele wereld waaronder
bijv. duitsland, spanje etc. Ook de terrorisme aanvallen zijn die van over de hele wereld. De DVD
is net 3 maanden uit dus alles is nog redelijk up-to-date.

hij is te koop bij bol onder de link

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... _Section=1
Victory at all costs, victory in spite of all terror, victory however long and hard the road may be; for without victory there is no survival.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor boevenvanger » ma feb 12, 2007 22:04

Klinkt goed allemaal.
Terrorisme is zeker een interessante materie.
Het is binnenkort toch valentijnsdag dus dan geef ik die dvd gewoon aan mijn vriendin. 2 vliegen in 1 klap :lol:

Gr.

Boevenvanger
boevenvanger
Surveillant

Berichtdoor HardBaller » di feb 13, 2007 16:08

whahahah zal ze een leuk cadeau vinden boevenvanger ;)

maar het is het echt meer dan waard. als je deze dvd gezien hebt krijg je zo'n ander beeld over terrorisme en de bestrijding ervan dan wat de overheid je probeert te doen geloven.

Laat me weten wat je ervan vind man. ben benieuwd of je net zo enthausiast bent als ik.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor snipernl » di feb 13, 2007 19:56

heey, ja, ik heb pas ook de dvd over de maffia gezien.Daar laten ze ook alles zien .(ook lijken enzo)En hoe het begon en hoe ze het probeerde te bestrijden.
Ik ken er dus gelukkig tegen, hoewel het natuurlijk wel allemaal erg is.Ik vind misdaad en terreur interesante onderwerpen, dus ik denk dat ik die dvd ook maar eens ga kopen. 8)
snipernl
Hoofdagent

Berichtdoor HardBaller » vr feb 16, 2007 13:56

@boevenvanger.

Heb je de dvd al gezien en zo ja wat vind je ervan :)
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor Wannabe » ma feb 26, 2007 10:55

Bij de 'Vrije Platen winkel' (ookwel Free Record Shop) is deze dvd Euro 6,99! :wink:
Wannabe
Surveillant

Berichtdoor HardBaller » ma feb 26, 2007 11:07

@wannabe

Dat wist ik niet. Ik heb hem zelf gekocht toen hij echt net uit wat toen was hij nog niet eens te koop bij de free record shop. Maar heb jij hem toevallig ook gezien dan wannabe? En zo ja, hoe vind je hem?
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor boevenvanger » ma feb 26, 2007 21:18

kijk dan ga ik hem deze week zeker halen als hij daarzo te koop is.
Laat ik je meteen weten hardballer wat ik ervan vond.

Greetz
boevenvanger
Surveillant

Berichtdoor HardBaller » ma feb 26, 2007 21:23

owke man.

Ik wacht je reactie af. Hoop dat je hem net zo goed vind als ik :D
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor Wannabe » di feb 27, 2007 0:38

Zal ik doen! Was alleen nog steeds niet binnen. Balen! Vervolg op korte termijn.
Wannabe
Surveillant

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten