Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Reality show Dallas/Detroit/Kansas Swat

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Russo » di maart 06, 2007 13:16

Blijkbaar is er in de VS een realityshow gaande over 3 SWAT teams. Staan iig wat interessante beelden op de site.

http://www.aetv.com/dallas_swat/index.jsp
To protect and serve
Afbeelding
Russo
Agent

Berichtdoor MercAce » di maart 06, 2007 14:14

Russo schreef:Blijkbaar is er in de VS een realityshow gaande over 3 SWAT teams. Staan iig wat interessante beelden op de site.

http://www.aetv.com/dallas_swat/index.jsp

Die show draait al enige tijd, helaas kan ik er niks over vinden op internet om te downloaden helaas :( Het lijkt me echt een hele goede serie, want heb ook een paar losse beelden op YouTube ervan gezien. Steve Clagget zat ook in de serie 'Combat Missions' (Team Bravo)

Ace
MercAce
Aspirant

Berichtdoor luc » di maart 06, 2007 20:13

Staan idd leuke beelden op de site. Wel apart dat die swat teams in Amerika zoveel info over hun werkwijzen en materiaal naar buiten brengen.
luc
Agent

Berichtdoor b-boy » di maart 06, 2007 22:09

http://www.aetv.com/dallas_swat/dswat_video.jsp

hier staan de filmpjes voor als iemand ze niet kan vinden:)

zekerz vette delen...
latertje
THE MORE YOU SWEAT IN TRAINING, THE LESS YOU BLEED IN COMBAT.
b-boy
Brigadier

Berichtdoor b-boy » di maart 06, 2007 22:12

dallas point of view is vet, vooral als ze alles wegtrekken :lol:
b-boy
Brigadier

Berichtdoor MercAce » di maart 06, 2007 23:57

luc schreef:Staan idd leuke beelden op de site. Wel apart dat die swat teams in Amerika zoveel info over hun werkwijzen en materiaal naar buiten brengen.

Daar zit zeker wat in, maar ze laten gelukkig ook niet alles zien van hun technieken. Daarnaast zou het wellicht gebeuren met de gedachte van 'preventie'. Als jij weet dat SWAT desnoods jouw hele deur uit jouw gevel trekt om binnen te komen en je weet dat ze met zwaar geschut komen, dan denk je wellicht twee keer na voordat je iets doet waardoor SWAT moet komen. Dit is wel de 'Nederlandse' visie en uitleg en men zegt dat een gemiddelde Amerikaan dommer is, dus of het echt zoveel zou helpen ;)

Ace
MercAce
Aspirant

Berichtdoor HardBaller » wo maart 07, 2007 14:10

hele mooie show idd. heb het thuis ook een tijdje gevolgd (neem sataliet tv uit de stetes en je hebt +_ 300 kanalen)

een ander programma met dezelfde tint die wel te downloaden is via torrents is texas swat. dat is ook een reality show over de swat teams van texas alleen is deze show van Court Tv. (ook via de sataliet te krijgen) en die is wel te downloaden. soiso via torrentreactor.
Victory at all costs, victory in spite of all terror, victory however long and hard the road may be; for without victory there is no survival.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor b-boy » wo maart 07, 2007 14:38

HardBaller schreef:hele mooie show idd. heb het thuis ook een tijdje gevolgd (neem sataliet tv uit de stetes en je hebt +_ 300 kanalen)

een ander programma met dezelfde tint die wel te downloaden is via torrents is texas swat. dat is ook een reality show over de swat teams van texas alleen is deze show van Court Tv. (ook via de sataliet te krijgen) en die is wel te downloaden. soiso via torrentreactor.

als iemand hem gaat downloaden, kan die hem dan ook naar mij toe sturen :oops:
b-boy
Brigadier

Berichtdoor HardBaller » wo maart 07, 2007 14:42

ik probeer nu de eerste aflevering die ik heb kunnen downloaden online te zetten. lukt dit dan kan je hem daar kijken.
Victory at all costs, victory in spite of all terror, victory however long and hard the road may be; for without victory there is no survival.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor MercAce » do maart 08, 2007 0:20

HardBaller schreef:die is wel te downloaden. soiso via torrentreactor.

Als ik zoek, krijg ik alleen de UMD-versie (voor de PSP)... :?

Ace
MercAce
Aspirant

Berichtdoor HardBaller » do maart 08, 2007 0:28

en als je die uitpakt heb je een .avi bestand. altijd eerst proberen dan leren en dan pas een opmerking plaatsen ace.

ps. dit was niet lullig bedoelt.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor snipernl » do maart 08, 2007 20:17

ik vind het een beetje raar die amerikanen.Bij een inval gaan ze buiten eerst een feest vieren, dat het gaat gebeuren.elkaar allemaal succes wensen(wat de verdachte absoluut kan horen.Ze gaan er met een heel leger op af.Alles gaat al luidurchtig voordat ze binnenzijn.Wel mooie filmpjes, maar ik vin het allemaal raar de werkwijze.Ze laeten zomaar hun gezicht zien tijdens een inval op tv.

(maarja , amerika heeft ook overal ook wel speciale eenheden voor, dus ja)

maar toch is het leuk voor de kijkers op tv of dit forum :wink:
snipernl
Hoofdagent

Berichtdoor HardBaller » do maart 08, 2007 21:02

Wat betreft de luidruchtige invallen. daar zal ik binnenkort wel meer over vertellen. ik leer nu het [Edit door Ujku] het is een onofficiele maar wel exacte copie van het huidige gebruikte handboek bij alle swat teams.

Wat betreft het zien van de gezichten. In de states is het werken bij S.W.A.T. geen geheim en iedereen mag het ook weten. Vaak wonen de leden heel dicht bij elkaar juist om de reden dat ze mekaar ook kunnen helpen als dat nodig is. Veder is de kans om herkent te worden heel erg klein. De teams daar zijn zo veel groter dan hier in nederland want ze hebben per inval minimaal 3 8mans teams. Ook moet je niet vergeten dat er in bijv. een stad als Dallas meer mensen wonen dan hier in het hele land bij elkaar. Dat alleen al zorgt ervoor dat je niet snel herkent worde. Naast dit alles moet je natuurlijk ook wel begrijpen dat je zo snel binnenvalt dat de crimineel in kwestie niet echt duidelijk je gelaatst trekken kan zien.

Verder wil ik hier wel een volledige special over maken als er meerdere mensen zijn die hier interesse in hebben.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor Ro » vr maart 09, 2007 12:22

Volgens mij is daar genoeg interesse voor op dit forum :lol:

Ik ben iig geintereseerd!
Ro
Agent

Berichtdoor Six » vr maart 09, 2007 12:26

Code: Selecteer alles
Gelieve het in deze discussie over de genoemde TV-series te hebben.

Op Arrestatieteam.nl gaan geen technieken en tactieken vermeldt worden omtrent de werkwijze van arrestatieteams. Heel erg interessant maar naar mijn mening niet geschikt om on-line te zetten.

Het hoeft sommige mensen niet makkelijker gemaakt te worden dan het is.

Roger?
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Volgende

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten