Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Magnum vs The TASER

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Gylls » vr maart 09, 2007 4:35

En de winnaar is.... kijk zelf maar

http://www.youtube.com/watch?v=eAKbplNGhDo
Gylls
Surveillant

Berichtdoor MercAce » vr maart 09, 2007 11:40

Hij stond best wel snel weer op z'n voeten. De taser geeft gewoon die twee tot drie seconde de tijd om de verdachte in te rekenen als die tegenwerkt, maar ik had langere hersteltijd verwacht na een aanval met een taser.

Ace
MercAce
Aspirant

Berichtdoor Six » vr maart 09, 2007 12:15

Merc: als je de werking van de taser zou kennen dan zou je begrijpen hoe dit in elkaar steekt (no offence :) ). De zenuwen welke de spieren aansturen worden "overgenomen" op het moment dat de taser stroom geeft. Op dat en alleen op dat moment heb je niet of nauwelijks controle over je spieren.
Gaat de stroom er af dan ben je inderdaad binnen een seconde of 5 a 10 weer bij zinnen. Vaak zie je bij heftige aanhoudingen dat de VE dus ook nog stroom krijgt terwijl collega's aan het boeien zijn. Ideaal.

Misschien wel iets voor een artikeltje voor op de site?
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor HardBaller » vr maart 09, 2007 12:17

is zeker een goed idee voor een artikel Six.

Denk dat de taser hier ook in de toekomst steeds meer gebruikt gaat worden. zolang het maar droog is he ;)
Victory at all costs, victory in spite of all terror, victory however long and hard the road may be; for without victory there is no survival.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor MercAce » vr maart 09, 2007 13:39

Six schreef:Merc: als je de werking van de taser zou kennen dan zou je begrijpen hoe dit in elkaar steekt (no offence :) ). De zenuwen welke de spieren aansturen worden "overgenomen" op het moment dat de taser stroom geeft. Op dat en alleen op dat moment heb je niet of nauwelijks controle over je spieren.
Gaat de stroom er af dan ben je inderdaad binnen een seconde of 5 a 10 weer bij zinnen. Vaak zie je bij heftige aanhoudingen dat de VE dus ook nog stroom krijgt terwijl collega's aan het boeien zijn. Ideaal.

Ik wist wel een beetje hoe de werking van zo'n taser in elkaar zat, maar ik wist niet dat de werking als het ware zo snel voorbij zou zijn. Misschien kijk ik teveel tv of speel ik teveel games, maar ik dacht echt dat je een minuutje of 5 tot 10 half van de wereld zou zijn ervan na afloop...

Ace
MercAce
Aspirant

Berichtdoor b-boy » vr maart 09, 2007 15:12

hahal lache filmpje, iedereen lachen :lol:
THE MORE YOU SWEAT IN TRAINING, THE LESS YOU BLEED IN COMBAT.
b-boy
Brigadier

Berichtdoor Chef » vr maart 09, 2007 20:17

@Merc: je verward denk ik de stungun met de tazer.
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor MercAce » za maart 10, 2007 13:09

Chef schreef:@Merc: je verward denk ik de stungun met de tazer.

Je zou best gelijk kunnen hebben... :oops:

Ace
MercAce
Aspirant

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten