Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Geduld is een schone zaak

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Nero » di sep 11, 2007 21:03

http://www.youtube.com/watch?v=kA-U1lv6 ... ed&search=

De collega's op dit filmpje hebben een engelengeduld met deze knaap. Hij gaat bij mij iig ver over mijn tolerantiegrens heen... :evil:

Excuses voor de slechte kwaliteit van het filmpje.

Groeten, Nero
Nero
Agent

Berichtdoor Chef » wo sep 12, 2007 12:44

:evil: En anders bij mij wel. Persoonlijk had hij bij mij bij lange na niet zo ver kunnen gaan.

Aan de andere kant vind ik de collega's in deze zeer proffesioneel. Laat hem maar tieren en klieren, hij doet ondertussen wel wat er van hem gevraagd word. Hij weet dat hij gefilmd word, heel overdreven,puberaal macho gedrag.

Maar ik ben het met je eens dat ik dat soort engelen geduld niet op had kunnen brengen.
"If you can't remember, the Claymore is pointed towards you.."
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor b-boy » wo sep 12, 2007 14:04

Ik vind het heel knap van de politie dat hij zijn geduld zo goed kon opbrengen! Vooral toen die persoon hem zat uit te dagen. Ik weet niet ofdat ik zo lang zo rustig zou kunnen blijven.
Hebben jullie de post gezien op dat filmpje. 1tje vond ik van wel heel laag niveau:
NL'ers zijn arrogante mogolen die denken dat ze overal de macht in hebben.. wat gaan jullie doen als er een wereld oorlog gaat uitbreken... want denk je dat die buitenlanders hier in NL met jullie gaan doen ??? Vooral zo door gaan ;)

Wat denkt deze persoon in kwestie wel niet :? :twisted:

B-boy
THE MORE YOU SWEAT IN TRAINING, THE LESS YOU BLEED IN COMBAT.
b-boy
Brigadier

Berichtdoor Snake Doc » wo sep 12, 2007 18:23

Chef schreef:
Aan de andere kant vind ik de collega's in deze zeer proffesioneel. Laat hem maar tieren en klieren, hij doet ondertussen wel wat er van hem gevraagd word. Hij weet dat hij gefilmd word, heel overdreven,puberaal macho gedrag.

kunnen brengen.

dit heeft ook weer zo zijn voordelen he..
Snake Doc
Brigadier

Berichtdoor Ro » do sep 13, 2007 19:16

Bedreigingen alleen zijn genoeg om hem aan te houden in mijn boekje.

Rond de 2:14 staat de betreffende collega met zijn rug naar de betrokkene, dat zou ik dan weer niet doen. Rust, maar houd wel alles in de gaten.

Wat een mannetje trouwens zeg. Vind het persoonlijk allemaal wel meevallen hoe druk hij wel niet is. Wat is die knakker eigenlijk aan het doen, zijn auto onderdeel voor onderdeel aan het afbouwen?? :)

Gegroet
Ro
Agent

Berichtdoor politieverzamelaar » do sep 13, 2007 20:09

Wat een type! Als ie die klep dicht pleurt en begint te schelden lijkt het Theo Maassen wel. Wie staat dat hele verhaal te filmen?? Is het er 1tje die er op kickt om de politie voor paal te zeten op YouTube? Zoals die dansende figuren op het politiebureau in Eindhoven?

Collega's reageren bewonderingswaardig, wat een geduld. Het wordt tijd voor een aangepaste geweldsinstructie lijkt mij.
http://www.arrestatieteam.info = een aanvulling, geen concurrent. Ga eens kijken.
politieverzamelaar
Agent

Berichtdoor PeterL » vr sep 14, 2007 19:40

Is er binnen de politie instructie hoe om te gaan met filmers?

De mogelijkheden zijn eindeloos. Als de diender s'avonds thuis komt dat staat hij met gezicht al op het WWW. Lijkt me toch niet zo'n fijne gedachte. Nu valt het in deze situatie nog mee, hij is niet herkenbaar. Maartoch.
PeterL
Agent

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten