Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

SWAT trainingen

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor b-boy » do nov 01, 2007 11:44

THE MORE YOU SWEAT IN TRAINING, THE LESS YOU BLEED IN COMBAT.
b-boy
Brigadier

Berichtdoor Snake Doc » do nov 01, 2007 15:43

maar ik snap iets niet.
Als er bij een gijzelingssituatie als dit, als je dan een flashbang gaat gebruiken die veel lawaai maakt. Dan neemt de gijzelaar toch ook eerder het besluit om de hostage wat aan te doen? Dat denk ik ten minste.
Snake Doc
Brigadier

Berichtdoor Jantjuhh » do nov 01, 2007 16:52

Snake Doc schreef:maar ik snap iets niet.
Als er bij een gijzelingssituatie als dit, als je dan een flashbang gaat gebruiken die veel lawaai maakt. Dan neemt de gijzelaar toch ook eerder het besluit om de hostage wat aan te doen? Dat denk ik ten minste.

Je bedoelt waarschijnlijk dat de gijzelnemer de gijzelaar sneller iets aan zou doen.
Dat lijkt me juist niet.
De gijzelaar heeft direct de schrik in zijn benen, ten eerste omdat hij hoort dat hij profesioneel aangepakt gaat worden, en ten tweedde van de daverende knal.
Laten schrikken cq afleiden is een zeer effectieve truc.
Jantjuhh
Brigadier

Berichtdoor Feerce » do nov 01, 2007 18:41

Jantjuhh schreef:

Je bedoelt waarschijnlijk dat de gijzelnemer de gijzelaar sneller iets aan zou doen.
Dat lijkt me juist niet.
De gijzelaar heeft direct de schrik in zijn benen, ten eerste omdat hij hoort dat hij profesioneel aangepakt gaat worden, en ten tweedde van de daverende knal.
Laten schrikken cq afleiden is een zeer effectieve truc.

Amen,

Feerce
Feerce
Hoofdagent

Berichtdoor ~Lancer~ » za nov 03, 2007 18:29

Het is en en.. ruimte vol gas pompen bijv.
~Lancer~
Hoofdagent

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten