Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Aanhouding door AT op beeld nabij het Brabantse Goirle

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor snipernl » vr jan 04, 2008 0:35

Arrestatie door AT.

Een spectaculaire arrestatie vanmiddag nabij het Brabantse Goirle. Daar plukte een zwaar bewapend arrestatieteam twee Personen van de rijksweg A58 die iets te maken hebben met een zaak die in Rotterdam speelt. Een en ander werd gefilmd door een prototype GS-reaguurder toevallig in dienst is als cameraman van Omroep Brabant. De beelden van de arrestatie vindt u hierrr.

Bron: www.geenstijl.nl

Filmpje: http://streams.kpnwebcast.nl/cgi-bin/re ... 8_400k.wmv

ps, de man die de cameraman het zicht belemmerd is dat iemand van het observatie team?Ikzelf denk geen AT.
Laatst bijgewerkt door snipernl op vr jan 04, 2008 16:19, in totaal 2 keer bewerkt.
snipernl
Hoofdagent

Berichtdoor Tjeerd » vr jan 04, 2008 0:56

Toeval, ik reed daar vandaag nog. Het begin was mooi om te zien, tot het gezeik met die politieman. Maar desondanks erg mooi.
Tjeerd
Aspirant

Berichtdoor ~Lancer~ » vr jan 04, 2008 2:24

Hoe kom je aan de namen youssef en kamal?
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor Snake Doc » vr jan 04, 2008 12:28

vervelend dat ik hem niet kan zien, is een .asx? bestand. Waar openen jullie dat mee?
Snake Doc
Brigadier

Berichtdoor DSI » vr jan 04, 2008 12:35

Snake doc ik heb hem net gezien en bij mij speelt hij gewoon af op de media player van windows
Gr. DSI
In god we trust with dogs we bust
DSI
Hoofdagent

Berichtdoor Snake Doc » vr jan 04, 2008 14:16

Via media kan ik niet afspelen. Winamp opent hij hem wel. MAAR speelt hem helaas niet af. Deze beelden zullen dus helaas aan mij voorbij gaan...
Snake Doc
Brigadier

Berichtdoor DSI » vr jan 04, 2008 15:22

Snake Doc idd als ik wil afspelen via MP van W.Vista dan doet hij het niet maar via MP van W.XP dan weer wel.
Waarschijnlijk moet je dan iets downloaden waardoor hij het wel afspeelt.
Want met Vista speelt hij het ook niet af via de orginele website.
Misschien heb je niet de juiste codec's
Gr. DSI
In god we trust with dogs we bust
DSI
Hoofdagent

Berichtdoor ~Lancer~ » vr jan 04, 2008 15:50

snipernl schreef:
~Lancer~ schreef:Hoe kom je aan de namen youssef en kamal?

Dat werd gemeld op de site van geenstijl, maar ik heb nu even op verschillende sites gezocht van de aanhouding, maar misschien is er niet een sprake van youssef en kamal.Het stond iedergeval wel vermeld op de site geenstijl.

ps, is er een mogelijkheid dat de titel van dit topic word aangepast?

Gegroet,

youssef en kamal hebben er niks mee te maken dit hebben de makers van die site verzonnen , omdat ze bekrompen zijn.
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor snipernl » vr jan 04, 2008 16:15

ja, het bericht zelf had ik al verandert, maar hoe ik de titel weer moet veranderen, dat weet ik niet.Als iemand weet hoe ik dat zelf kan doen, meld het me dan aub even.Alvast bedankt :wink:

Gegroet,
snipernl
Hoofdagent

Berichtdoor --X-- » vr jan 04, 2008 17:03

zo aangepast en tevens ff de offtopic weggehaald.

Gegroet strijders :marn:
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

Berichtdoor politieverzamelaar » vr jan 04, 2008 17:54

04 jan 2008, 15:55 - TILBURG - Een arrestatieteam heeft donderdagmiddag vier mannen uit de omgeving van Rotterdam aangehouden op de snelweg A58 ter hoogte van Goirle. Een cameraman die de aanhouding wilde filmen, werd in zijn werk gehinderd door een agent in burger.

De auto van de mannen werd op de snelweg tot stoppen gedwongen. De freelance-cameraman was op dat moment toevallig aanwezig. De aangehouden mannen zouden een overval hebben willen plegen. De politie wilde daarover geen nadere mededelingen doen. In de auto vond de politie enkele vuurwapens.

De politie zei het vervelend te vinden dat de cameraman is belet te filmen. De betreffende agent in burger wilde de privacy van het arrestatieteam beschermen en voorkomen dat de cameraman te dicht bij de vuurwapengevaarlijke verdachten zou komen, aldus een politie-verklaring.

De cameraman heeft aangekondigd een klacht tegen de politie in te dienen. Algemeen secretaris van de Nederlandse Vereniging van Journalisten typeerde het incident als 'weer een mooi voorbeeld waarbij de politie buiten zijn boekje gaat'.
http://www.arrestatieteam.info = een aanvulling, geen concurrent. Ga eens kijken.
politieverzamelaar
Agent

Berichtdoor runman » vr jan 04, 2008 18:36

politieverzamelaar schreef:Algemeen secretaris van de Nederlandse Vereniging van Journalisten typeerde het incident als 'weer een mooi voorbeeld waarbij de politie buiten zijn boekje gaat'.

hmmz is dat zo? Deze meneer heeft zijn woord gehouden en de koppies geblurd, maar zou pietje met zijn mobieltje dat ook doen?

Ik vind dat er op zo'n moment toch ook wel enig recht op privacy voor de politie is toch?
[*]Wanneer is straf een straf en wanneer een nieuwe kans?[*]
10 mrt starten met de opleiding voor DJI :)
Nu ruim een jaar later nog steeds blij met de keus voor DJI
8 juni 2009 starten met IBT opleiding.
17 juni 2009 geslaagd voor het IBT.
runman
Surveillant

Berichtdoor snipernl » vr jan 04, 2008 19:55

--X-- schreef:zo aangepast en tevens ff de offtopic weggehaald.

Bedankt :) :wink:
snipernl
Hoofdagent

Oww

Berichtdoor --X-- » vr jan 04, 2008 21:00

Iedereen kan wel zeggen dat ie van de pers is....... volgens mij diende de betreffende collega als afzetting en geeft aan waar de grens is ivm een stukje gevaarzetting. Lijkt mij dan ook dat de betreffende "aasgier" ik bedoel cameraman moet zijn voorzien van een perskaart en calamiteitenkaart Toch....... of ben ik er daarvoor te lang uit de uniformdienst ???

Laatst bijgewerkt door --X-- op vr jan 04, 2008 21:07, in totaal 1 keer bewerkt.
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

Berichtdoor politieverzamelaar » vr jan 04, 2008 21:07

Helemaal met je eens. Zonder duidelijke functie legitimatie heb je niet zo te reageren als de man met de camera deed. Iedereen kan zeggen dat ie 'pers' is.
http://www.arrestatieteam.info = een aanvulling, geen concurrent. Ga eens kijken.
politieverzamelaar
Agent

Volgende

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten