Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Aanhouding door AT op beeld nabij het Brabantse Goirle

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor KE3 » vr jan 04, 2008 21:10

Snake Doc schreef:Via media kan ik niet afspelen. Winamp opent hij hem wel. MAAR speelt hem helaas niet af. Deze beelden zullen dus helaas aan mij voorbij gaan...

Even als laatste offtopic

Mediaplayer => Opties => bestandstypen => alles selecteren => toepassen.

Dan moet ie het doen.

Begreep net dat er bij vier in het land een stukje was over de rijopleiding? Ik heb het gemist in ieder geval!
KE3
Surveillant

Berichtdoor -LN- » vr jan 04, 2008 22:26

~Lancer~ schreef:
snipernl schreef:
~Lancer~ schreef:Hoe kom je aan de namen youssef en kamal?

Dat werd gemeld op de site van geenstijl, maar ik heb nu even op verschillende sites gezocht van de aanhouding, maar misschien is er niet een sprake van youssef en kamal.Het stond iedergeval wel vermeld op de site geenstijl.

ps, is er een mogelijkheid dat de titel van dit topic word aangepast?

Gegroet,

youssef en kamal hebben er niks mee te maken dit hebben de makers van die site verzonnen , omdat ze bekrompen zijn.

Of een bepaalde vorm van humor hebben..
Hoeft niet ieders ding te zijn.
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Gert-Jan » vr jan 04, 2008 23:31

KE3 schreef:
Snake Doc schreef:Via media kan ik niet afspelen. Winamp opent hij hem wel. MAAR speelt hem helaas niet af. Deze beelden zullen dus helaas aan mij voorbij gaan...

Even als laatste offtopic

Mediaplayer => Opties => bestandstypen => alles selecteren => toepassen.

Dan moet ie het doen.

Begreep net dat er bij vier in het land een stukje was over de rijopleiding? Ik heb het gemist in ieder geval!

Ik denk dat je dit filmpje bedoeld, is inderdaad van vanavond.

http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlnieuws/criminaliteit/)/system/video/html/components/actueel/editienl/miMedia/2008/week01/vr_arrestatie_op_de_snelweg.avi_plain.xml
Gert-Jan
Aspirant

Berichtdoor politieverzamelaar » vr jan 04, 2008 23:39

Goede presentatie van een deel van het moeilijke AT werk.
http://www.arrestatieteam.info = een aanvulling, geen concurrent. Ga eens kijken.
politieverzamelaar
Agent

Berichtdoor Snake Doc » za jan 05, 2008 0:01

danke Gert, maar ik moet mijn media valivideren, en gaat niet zo makkelijk met mijn xp versie :wink: .
Maar heb dat stukje van rtl gezien. Bedankt
Snake Doc
Brigadier

Berichtdoor brans frauer » za jan 05, 2008 13:11

Hoezo ".....gezeik met die politieman..." ?????
Als er iets irritant is, dan is het wel zo'n opdringerig cameramannetje ! Altijd met de neus vooraan willen staan. Daar heb ik echt een hekel aan. Tijdens het werk maak ik een cameraman/reporter het werk altijd zo zuur mogelijk. Desnoods in verzekering doen houden.

Collega in burger heeft dit prima gedaan !! Complimenten. Laat maar komen die klacht.
brans frauer
Aspirant

Berichtdoor ~Lancer~ » za jan 05, 2008 13:47

Dat gesprek escaleert voor niets. Als de fotograaf gewoon rustig bleef en zijn kaart liet zien was er niet zoveel aan de hand geweest. Foto's kan die op afstand maken.
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor ~Lancer~ » za jan 05, 2008 13:50

-LN- schreef:
~Lancer~ schreef:
snipernl schreef:

Dat werd gemeld op de site van geenstijl, maar ik heb nu even op verschillende sites gezocht van de aanhouding, maar misschien is er niet een sprake van youssef en kamal.Het stond iedergeval wel vermeld op de site geenstijl.

Gegroet,

youssef en kamal hebben er niks mee te maken dit hebben de makers van die site verzonnen , omdat ze bekrompen zijn.

als kamal iets heeft gedaan wordt er ook niet neergezet dat jan het was

dat noemen we censuur.
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor -LN- » zo jan 06, 2008 17:12

~Lancer~ schreef:
-LN- schreef:
~Lancer~ schreef:
snipernl schreef:

Gegroet,

als kamal iets heeft gedaan wordt er ook niet neergezet dat jan het was

dat noemen we censuur.

Ik denk dat je de site niet begrijpt, niet wil begrijpen, of het simpelweg een waardeloze site vind. Dat mag uiteraard, maar censuur is toch wel degelijk iets anders.

Iedereen worst op de hak genomen daar. Youssef en Kamal, maar ook Jan en Kees. Maar goed dit gaat een beetje buiten het onderwerp. Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.
-LN-
Commissaris

Berichtdoor snipernl » zo jan 06, 2008 18:21

Het is iedergeval veranderd.Of het nou kamal is of wie dan ook, dat doet er dan nu even niet toe.Er zijn iedergeval weer wat criminelen van straat :wink:
winning does not make you strong. Struggle develops your strength.
snipernl
Hoofdagent

Berichtdoor ~Lancer~ » zo jan 06, 2008 21:28

snipernl schreef:Het is iedergeval veranderd.Of het nou kamal is of wie dan ook, dat doet er dan nu even niet toe.Er zijn iedergeval weer wat criminelen van straat :wink:

:wink:
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor -LN- » zo jan 06, 2008 22:23

Sluit ik me ook bij aan dan :wink:
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Sine Pari » ma jan 07, 2008 4:59

Zelfs als de pers wel mag filmen, het is niet nodig dat elk beeld uitgezonden en/of op het net gezet moet worden. Ik zou als politie agent echter geen discussie met de man zijn aangegaan, gewoon dicht voor de camera gaan staan, kan hij ook niets filmen. Als die kerel zijn recht opeist dat hij mag filmen, zou ik dus mijn recht opeisen te staan waar ik wil. :wink:
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.
DULCE BELLUM INEXPERTIS
Sine Pari
Agent

Berichtdoor zwemfan » vr jan 11, 2008 18:56

als die meneer met de camera zo graag zijn recht wil hebben moet hij ook zijn spullen bij zich hebben zoals zijn perskaart enz.. heb je dat niet moet je gw een stapje terug doen en ze spullen alsnog pakken.

lijkt mij :roll:

de manier waarop de agent optreed in dit geval sta ik geheel achter :!:
zwemfan
Aspirant

Berichtdoor Remmington » di jan 15, 2008 13:17

dit was geen "typische geenstijl reaguurder" maar een of andere loze reporter.

ik zou hem aanbieden heel hard te gaan huilen in zn auto en de AT's rustig hun werk te laten doen.
Me and Charlie. Eyeball to eyeball, that's fucking combat. Fucking worthy adversaries.Whereas what we have here? A bunch of fig-eaters wearing towels on their heads, trying to find reverse in a Soviet tank. This is not a worthy adversary.
Remmington
Aspirant

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten