Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Geen stijl bij AT/DSI?!

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Russo » vr nov 21, 2008 12:12

Met het geluid op "mute" is het gefilmde best goed te pruimen. Dat die presentator een vreselijke corpsballerige Jensen wannabe is....naja.....

Ware het niet dat de gemiddelde forumbezoeker hier nagenoeg een spreekwoordelijke moord zou doen om een dag met deze heren mee te draaien. Beetje zonde dat deze frikandel het wel mag.
To protect and serve
Afbeelding
Russo
Agent

Berichtdoor Six » vr nov 21, 2008 12:34

Russo schreef:Met het geluid op "mute" is het gefilmde best goed te pruimen. Dat die presentator een vreselijke corpsballerige Jensen wannabe is....naja.....

Ware het niet dat de gemiddelde forumbezoeker hier nagenoeg een spreekwoordelijke moord zou doen om een dag met deze heren mee te draaien. Beetje zonde dat deze frikandel het wel mag.
Een prachtige samenvatting waar ik me precies in kan vinden!
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor Scientist » za dec 27, 2008 15:29

Hmm. Nu wel het goede topic. Duurde ff voordat ik door had dat hij in het verkeerde topic stond. Excusez.

Ondertussen zitten ze in Uruzgan. En hun eerste dag daar was ook de dag dat sergeant Mark Weijdt is omgekomen. Ze hebben daar 2 mooie filmpjes over gemaakt die een goede weergave waren van de situatie aldaar.

P.S. De andere filmpjes waren overigens ook goed (beter dan sommige van met de mariniers). Zeker een aanrader om te bekijken. Ook de columns van Rutger zijn zeker de moeite waard om te lezen.
Scientist
Hoofdagent

Vorige

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten