Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Niet slim.

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Chef » do apr 16, 2009 23:44

"If you can't remember, the Claymore is pointed towards you.."
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor PeterL » vr apr 17, 2009 11:22

Bekend terrein, lijkt wel verdacht veel op Maarssen - Broek.

Wat was precies de aanleiding? Weet iemand hoe dit is afgelopen?

Wat is jullie professionele mening hierover? Ik snap dat je soms over gaat op een minder reguliere tactieken, maar om nou je geweldsmiddelen op de straat te leggen...
PeterL
Agent

Berichtdoor Bleu_E1000 » vr apr 17, 2009 18:53

Hij heeft iig ook de krant gehaald...
Voor de gein ff alle reacties eronder gelezen. De gemiddelde lezer/reaguurder denkt er toch anders over het handelen...
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Andy » vr apr 17, 2009 20:29

PeterL schreef:Bekend terrein, lijkt wel verdacht veel op Maarssen - Broek.

Wat was precies de aanleiding? Weet iemand hoe dit is afgelopen?

Wat is jullie professionele mening hierover? Ik snap dat je soms over gaat op een minder reguliere tactieken, maar om nou je geweldsmiddelen op de straat te leggen...

ik denk Antilopenspoor, aangezien daar veel "kansjongeren" zitten
Andy
Hoofdagent

Berichtdoor JanZwolle » za apr 18, 2009 2:32

tsja, die rotapen zullen hem vast het bloed onder de nagels weggetreiterd hebben... en een agent is ook maar een mens...

Ik denk dat hij wel een gesprekje krijgt hierover... jammer dat het geen HG was... Een hond heeft zo'n stuk gajes zo van zijn scooter... :twisted:

Nou ja, zoals de topictitel al zegt; niet slim, WEL menselijk!

Greetzzz Jan
When all is said and done, a hell of a lot more is said then done...
JanZwolle
Commissaris

Berichtdoor Scientist » zo apr 19, 2009 14:26

Ik las het gister op mijn werk in de krant. Stond er van te kijken.

Oke, ik kan me voorstellen dat zo'n gozer je gaat irriteren en dat je het dan echt spuugzat wordt, maar je geweldsmiddelen afdoen en onbeheerd op straat laten liggen, gaat voor mij echt te ver. Op het moment dat hij ze weglegde, liep er een jongen vlakbij. Die had het pistool etc. zo mee kunnen nemen.
Scientist
Hoofdagent

Berichtdoor Nick » ma apr 20, 2009 12:45

Scientist schreef:Ik las het gister op mijn werk in de krant. Stond er van te kijken.

Oke, ik kan me voorstellen dat zo'n gozer je gaat irriteren en dat je het dan echt spuugzat wordt, maar je geweldsmiddelen afdoen en onbeheerd op straat laten liggen, gaat voor mij echt te ver. Op het moment dat hij ze weglegde, liep er een jongen vlakbij. Die had het pistool etc. zo mee kunnen nemen.

Nou dat lijkt mij iets te overtrokken. Oke dat hij het daar laat liggen is niet goed te praten, maar ik weet zeker dat die motoragent echt wel op let of er iemand in de buurt komt van zijn koppel.
Nick
Surveillant

Berichtdoor wally-b » ma apr 20, 2009 13:48

:roll:
"Sommigen worden agressief uit vrees om bang te zijn."

Quote:Cherbulier

:at: :lmb: :sbs: :kct: :bbe: :marn:
wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor Chef » ma apr 20, 2009 17:33

@Nick: Is dat zo? Als hij opgelet had, had hij zijn koppel incl. Vuwa etc in de eerste plaats daar niet neergegooid.
"If you can't remember, the Claymore is pointed towards you.."
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Snake Doc » ma apr 20, 2009 17:47

Nick schreef:
Scientist schreef:Ik las het gister op mijn werk in de krant. Stond er van te kijken.

Nou dat lijkt mij iets te overtrokken. Oke dat hij het daar laat liggen is niet goed te praten, maar ik weet zeker dat die motoragent echt wel op let of er iemand in de buurt komt van zijn koppel.

Kun je meer zien dan mij. Mij lijkt het juist dat hij geen controle meer heeft over zijn middelen op het moment dat hij richting de persoon waartegen hij schreeuwt loopt. Als iemand kwaad wilde had het misschien anders kunnen aflopen..
Snake Doc
Brigadier

Berichtdoor Nick » ma apr 27, 2009 19:03

Chef schreef:@Nick: Is dat zo? Als hij opgelet had, had hij zijn koppel incl. Vuwa etc in de eerste plaats daar niet neergegooid.

Klopt Chef, maar dat heeft hij wel gedaan... helaas. We kunnen what if casussen verzinnen maar ik wil niet geloven dat hij zijn WP5 totaal onopgemerkt achter zich laat liggen. Nogmaals ik praat het echt niet goed en disciplinaire sancties lijken mij op zijn plaats, maar ik denk echt wel dat hij optreed als er iemand in de buurt van zijn WP5 komt.
Nick
Surveillant

Berichtdoor Nick » ma apr 27, 2009 19:04

Snake Doc schreef:
Nick schreef:

Kun je meer zien dan mij. Mij lijkt het juist dat hij geen controle meer heeft over zijn middelen op het moment dat hij richting de persoon waartegen hij schreeuwt loopt. Als iemand kwaad wilde had het misschien anders kunnen aflopen..

Nee ik zie niet meer.. lees mijn reactie op Chef.
Nick
Surveillant

Berichtdoor Bleu_E1000 » ma apr 27, 2009 21:11

Nick schreef:
Chef schreef:@Nick: Is dat zo? Als hij opgelet had, had hij zijn koppel incl. Vuwa etc in de eerste plaats daar niet neergegooid.

Klopt Chef, maar dat heeft hij wel gedaan... helaas. We kunnen what if casussen verzinnen maar ik wil niet geloven dat hij zijn WP5 totaal onopgemerkt achter zich laat liggen. Nogmaals ik praat het echt niet goed en disciplinaire sancties lijken mij op zijn plaats, maar ik denk echt wel dat hij optreed als er iemand in de buurt van zijn WP5 komt.

Ik DENK dat hij dan wel te laat zal zijn...
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten