Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Arrestatie in Groningen

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor bas238 » di sep 15, 2009 17:26

bas238
Aspirant

Berichtdoor Chef » di sep 15, 2009 20:54

Keurige aanhouding.
"If you can't remember, the Claymore is pointed towards you.."
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Wouter » wo sep 16, 2009 15:26

Met een 'geweldige' commentator! :wink:
Wouter
Hoofdagent

Berichtdoor daanvs » wo sep 16, 2009 19:12

Dat commentaar inderdaad... :|
daanvs
Agent

Berichtdoor Jinx01 » wo sep 16, 2009 19:32

daanvs schreef:Dat commentaar inderdaad... :|

Over dat commentaar kan ik maar een ding zeggen: "Holy Shit"

Strakke aktie van die collega's, dat is toch weer een aanhouding waar je weer een paar maandjes op kan teren :wink:
Jinx01
Surveillant

Berichtdoor PatF » vr sep 18, 2009 14:21

Groningen: zoektocht naar man met vuurwapen

De politie heeft zondagmorgen in de Gelkingestraat een 29-jarige inwoner van Groningen aangehouden omdat hij een pistool bij zich droeg. Via de beelden van het cameratoezicht leek het er op dat hij een voorwerp bij zich had dat sterke overeenkomsten had met een vuurwapen. In de omgeving werd vervolgens naar de Stadjer gezocht. Toen agenten hem zagen werd geroepen dat hij moest blijven staan. Hij was op dat moment op een dak geklommen en verschanste zich achter een aantal buizen. Vlak bij hem lag een vuurwapen. De verdachte is meegenomen naar het politiebureau voor een verklaring.

Het officiele persbericht van de politie Groningen. En links-Nederland maar klagen over de overheid dat er onnodig inbreuk op de privacy wordt gemaakt. Nou, dankzij cameratoezicht is er voorlopig wel weer een vuurwapen minder op straat !

Alleen jammer dat er geen hondje bij was op het dak :cry:
PatF
Hoofdinspecteur

Berichtdoor daanvs » za sep 19, 2009 8:52

Cameratoezicht is echt een zegen! Ik heb echt respect voor de dames en heren operators die hier zulk geweldig werk doen. Telkens wanneer ik beelden op ga halen vraag ik weer om een rondleiding. Die mensen zien zo ontzettend veel maar het is ook een beetje eng als je beseft hoe ver die cameras met perfecte kwaliteit kunnen zoomen... ze kunnen op jouw horloge zien hoe laat het is als je 50 meter van zo'n camera af loopt...

In ieder geval is dit zeker een mooie aanhouding, gewoon volgens het boekje als je mij vraagt. Heel mooi gedaan.
daanvs
Agent

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten