Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

AT inzet niet zo oud

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor DSI » do okt 29, 2009 14:33

Gr. DSI
In god we trust with dogs we bust
DSI
Hoofdagent

Berichtdoor daanvs » do okt 29, 2009 14:42

Mooi filmpje maar jammer dat de collegae er met hun volle mik op staan. Dat hou je ook niet tegen wanneer amateurs de boel filmen.
daanvs
Agent

Berichtdoor Jinx01 » do okt 29, 2009 15:48

daanvs schreef:Mooi filmpje maar jammer dat de collegae er met hun volle mik op staan. Dat hou je ook niet tegen wanneer amateurs de boel filmen.

Dit is een ontwikkeling die je steeds meer ziet, zeker nu 80% van de nederlanders constant een camera bij zich heeft.

Ik begrijp dat er risico's zitten aan het in beeld brengen van AT-ers maar dat geld natuurlijk niet alleen voor hun. Dat geld voor alle mannen en vrouwen in het blauw. Mij zou het niet tegen houden om dit werk te gaan doen. 8)
Jinx01
Surveillant

Berichtdoor wally-b » do okt 29, 2009 23:15

Haha @ de titel van het topic.

:lol: :lol:
"Sommigen worden agressief uit vrees om bang te zijn."

Quote:Cherbulier

:at: :lmb: :sbs: :kct: :bbe: :marn:
wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor DSI » vr okt 30, 2009 13:44

Daanvs met dit filmpje geef ik idd aan vroeger zag je de gezichten en nu nog steeds.
En je vindt ze op oa youtube ed.
De balaclava is niet alleen bedoeld voor oa afschrikking maar ook om herkenning te voorkomen, en niet welwillende personen zijn hier juist blij mee.
Dus balaclava op voor je uit stapt zoals op deze foto.
Afbeelding
Gr. DSI
In god we trust with dogs we bust
DSI
Hoofdagent

Berichtdoor zwemfan » vr okt 30, 2009 14:18

aangezien we het er hier nu over hebben heb ik even snel een vraagje.
is er nergens een wet/regel die je verplicht stelt om leden van het arrestieteam onherkenbaar te maken, indien nodig, als je het beeld wilt publiceren/op you tube zet?

alvast bedankt.
zwemfan
Aspirant

Berichtdoor district8 » vr okt 30, 2009 15:39

zwemfan schreef:aangezien we het er hier nu over hebben heb ik even snel een vraagje.
is er nergens een wet/regel die je verplicht stelt om leden van het arrestieteam onherkenbaar te maken, indien nodig, als je het beeld wilt publiceren/op you tube zet?

alvast bedankt.

Er zijn ook geen regels voor. Ik meen dat de politie van Amsterdam ooit eens een bericht heeft laten uitgaan naar de media waarin zij vroegen om het onherkenbaar maken van de Atérs. Ikzelf blur altijd de gezichten uit een vorm van respect voor "de mannen"
district8
Surveillant

Berichtdoor JanZwolle » vr okt 30, 2009 19:27

zwemfan schreef:aangezien we het er hier nu over hebben heb ik even snel een vraagje.

alvast bedankt.

Op het www is inderdaad niet veel geregeld hieromtrent... op dit forum wel! (Zie forumregels) En zelfs wanneer eea wel geregeld zou zijn, kan het erg moeilijk zijn om posters van ongewenste zaken te achterhalen...

Greetzzzzz Jan
When all is said and done, a hell of a lot more is said then done...
JanZwolle
Commissaris

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten