Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Handhavers; online reportages

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Inspecteur Vlijmscherp » zo maart 13, 2011 13:57

Betty Blue schreef:Anderzijds is me de ruimte geboden mijn opleiding te verkorten, wat betekend dat ik al in een vroeg stadium mijn voorkeur voor een toekomstige standplaats aan wil geven.

Alle werkzaamheden van FLEX-teams, UPI etc etc. krijg ik echter alleen mee van verhalen, beeldmateriaal zou me dus enorm helpen voor mijn beeldvorming en het bepalen waar ik mijn spaarzame inkijkdagen voor kan proberen in te zetten. En ja, het is maf dat dat via een forum moet, maar met dit soort reportages leer ik wel degelijk een hoop bij :wink:

Flex is gewoon de ME van de DSP. Flex opleiding kun je volgen na het behalen van je politiediploma. Of doel je op de nieuwe flexibel inzetbare teams die op handen zijn?

En UPI kun je idd ook geplaatst worden. Moet je liggen denk ik, de hele dag in burger. Heeft weinig meer met de basispolitiezorg te maken. Het is dus maar net waar je interesses liggen.
Inspecteur Vlijmscherp
Hoofdagent

Berichtdoor Betty Blue » ma maart 14, 2011 21:36

Inspecteur Vlijmscherp schreef:
Betty Blue schreef:Anderzijds is me de ruimte geboden mijn opleiding te verkorten, wat betekend dat ik al in een vroeg stadium mijn voorkeur voor een toekomstige standplaats aan wil geven.

Alle werkzaamheden van FLEX-teams, UPI etc etc. krijg ik echter alleen mee van verhalen, beeldmateriaal zou me dus enorm helpen voor mijn beeldvorming en het bepalen waar ik mijn spaarzame inkijkdagen voor kan proberen in te zetten. En ja, het is maf dat dat via een forum moet, maar met dit soort reportages leer ik wel degelijk een hoop bij :wink:

Flex is gewoon de ME van de DSP. Flex opleiding kun je volgen na het behalen van je politiediploma. Of doel je op de nieuwe flexibel inzetbare teams die op handen zijn?

En UPI kun je idd ook geplaatst worden. Moet je liggen denk ik, de hele dag in burger. Heeft weinig meer met de basispolitiezorg te maken. Het is dus maar net waar je interesses liggen.

Ik bedoel de nieuwe teams waarin de verschillende diensten samenwerken ind.

UPI moet je liggen, maar of het je ligt is moeilijk van te voren te zeggen.

@ Alle anderen; top dat jullie zo meedenken, maar eigenlijk wil ik gewoon beeldmateriaal, goedbedoelde adviezen zijn toch niet aan mij besteed :lol:
Betty Blue
Agent

Berichtdoor Barres » wo maart 16, 2011 16:04

PatF schreef:Jammer alleen dat die cameraman op hemelvaartsdag vorig jaar met de verkeerde hondengeleider mee is geweets. Die andere had het veel drukker en met niet de minste zaken :lol: :lol:

Pat zit ook een leuk stukje van een maatje van mij in, die veegt samen met z'n hond het plein hier leeg :D . Helaas is hij gestopt als HG en is nu wijkzuster geworden.
Barres
Aspirant

Vorige

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten