Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Mooie arrestatie van man met zwaard

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor bas238 » za jun 04, 2011 7:35

bas238
Aspirant

Berichtdoor Ozcar » za jun 04, 2011 10:31

Idd mooie actie. Volgens mij is het in de USA heel on Amerikaans om hem niet vol te pompen met lood.
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor Feerce » do jun 09, 2011 12:31

Ozcar schreef:Idd mooie actie. Volgens mij is het in de USA heel on Amerikaans om hem niet vol te pompen met lood.

Erg stereotyperende opmerking.
Desalniettemin een mooie AT
PHM
Feerce
Hoofdagent

Berichtdoor martino641 » zo jun 19, 2011 11:49

Dat is nou echt teamwork! Mooi!
martino641
Aspirant

Berichtdoor Sine Pari » di jul 05, 2011 7:04

Ozcar schreef:Idd mooie actie. Volgens mij is het in de USA heel on Amerikaans om hem niet vol te pompen met lood.
En als jij een agent bent kan je je roeping beter ergens anders vinden. :wink: Want je hebt namelijk hellemaal geen oog voor detail. Anders had je gezien dat bv. de agente een kroontje boven de emblemen op haar mouwen heeft.

Ging bij deze actie trouwens om een moslim die met een zwaard en mes bij de Christ Church Cathedral aan de Burrard Street in Vancouver dreigde. In het begin van het filmpje (00:00 - 00:04) kan men zien hoe hij door de opening in de barricade (hek van de Cathedral en een zwarte Ford Expedition van Vancouver Emergency Response Team (ERT) ) doorflitst.
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.
DULCE BELLUM INEXPERTIS
Sine Pari
Agent

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten