Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Dame in AT?

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor -LN- » wo jun 29, 2011 1:37

Glock's karakter was al extreem zachtaardig, hij zat alleen in het verkeerde lichaam.
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Q » wo jun 29, 2011 21:07

verklaard ook weer waarom hij hapkido doet ;)

@S

een ieder heeft zo zijn bronnen. De een betrouwbaarder als de ander. de ander weer wat dichterbij dan de een. etc.

De bronnen openbaar maken is uit den boze dus blijven het speculaties en vertrouwen van de woorden van een ander. het is helaas niet anders. Ik zeg dat hij op zijn duim slaat. Ik heb daar mijn redenen voor. Het enige wat ik kan verlangen is een beetje vertrouwen in mijn skilzz met een hamer.
Good men don’t need rules. Today’s not the day to find out why I have so many.
–The Doctor, Doctor Who
Q
Inspecteur

Berichtdoor S. » do jun 30, 2011 2:41

-LN-, Moet ik je volledig gelijk in geven. :mrgreen:

Q,

Mijn vorige reactie was niet echt gericht op het feit of er wel/geen dames bij de betreffende teams/eenheden zitten.

Meer over de manier waarop er werd gereageerd.

Als je iets denkt beter te weten dan een ander en je wijst iemand daarop, wordt, in mijn wereld althans, verwacht dat je dat kan onderbouwen.

Indien je dat niet wilt/kan, zoals in dit geval, kan je, denk ik, soms beter niks zeggen.
S.
Agent

Berichtdoor Q » do jun 30, 2011 12:29

S deze discussie is nog niet zo lang geleden ook geweest toen ging het over de ATers die op de motor aan het rijden waren.

ergens moet ik je gelijk geven

de reden waarom ik op die manier reageerde was vanwege (zie vorige posting)

tuurlijk kan ik in detail gaan en we kunnen zelfs zover gaan als foto's. Echter willen we dat op dit forum

1 het is tegen de regels
2 het is niet wenselijk
3 ik verspil mijn bronnen en connecties
4 ik krijg thuis ruzie
5 ergens is het gevoel: ik denk dat ik iets weet maar ik weet het niet zeker maar misschien kom ik er ooit nog eens achter. Toch wel lekker op een forum waar altijd een vraagteken boven hangt.

Gaan we helemaal niks meer posten dan zal het ongelooflijk stil blijven op dit forum .

Six en een paar anderen weten mijn functie bij de baas. ze kunnen inschatten in hoeverre mijn posting waarde hebben en hoever ik erin kan zitten. daarbij komt nog de factor dat ik misschien net iets meer connecties kan hebben dan mijn functie geeft. maar zelfs voor hen blijft het een gok of ik op mijn duim sla of niet.

ooit zullen we het weten denk ik.
Good men don’t need rules. Today’s not the day to find out why I have so many.
–The Doctor, Doctor Who
Q
Inspecteur

Berichtdoor --X-- » do jun 30, 2011 20:05

Q schreef:S deze discussie is nog niet zo lang geleden ook geweest toen ging het over de ATers die op de motor aan het rijden waren.

ergens moet ik je gelijk geven

de reden waarom ik op die manier reageerde was vanwege (zie vorige posting)

tuurlijk kan ik in detail gaan en we kunnen zelfs zover gaan als foto's. Echter willen we dat op dit forum

1 het is tegen de regels
2 het is niet wenselijk
3 ik verspil mijn bronnen en connecties
4 ik krijg thuis ruzie
5 ergens is het gevoel: ik denk dat ik iets weet maar ik weet het niet zeker maar misschien kom ik er ooit nog eens achter. Toch wel lekker op een forum waar altijd een vraagteken boven hangt.

Gaan we helemaal niks meer posten dan zal het ongelooflijk stil blijven op dit forum .

Six en een paar anderen weten mijn functie bij de baas. ze kunnen inschatten in hoeverre mijn posting waarde hebben en hoever ik erin kan zitten. daarbij komt nog de factor dat ik misschien net iets meer connecties kan hebben dan mijn functie geeft. maar zelfs voor hen blijft het een gok of ik op mijn duim sla of niet.

ooit zullen we het weten denk ik.

Ze is al weg vriend.
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

Berichtdoor Kevin_ » do jun 30, 2011 22:29

@ Q

Mag ik een keer met je mee naar je werk? My Litte Pony is helemaal goed!
"It is not the danger that makes us afraid...it is the fear of danger."
Kevin_
Hoofdagent

Berichtdoor Andy » zo sep 04, 2011 21:30

GlockCop schreef:Ok ok ok. Ik zeg dit alleen zodat jullie op ophouden erover:
ik word de eerste vrouw bij het AT. Nog 2 operaties en de nabehandeling en het is
zover.
Zo, dat is eruit!

Maar er is al een vrouw bij het AT gekomen.
Was alleen iets minder afgelopen
Andy
Hoofdagent

Vorige

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten