Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Amerikaanse collega 'Mike Tyson'

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Gast » wo sep 07, 2011 9:37

Wellicht kennen jullie 't filmpje al, maar ik kende hem nog niet. Derhalve post ik hem toch even.

Ik laat de reacties aan jullie over...... :wink: :D

http://www.liveleak.com/view?i=156_1231482660
Gast
Agent

Berichtdoor GlockCop » wo sep 07, 2011 12:36

ik denk dat als Mike Tyson twee keer slaat dat je niet meer opstaat zoals deze...
Lastig om wat te zeggen zonder te weten wat er gezegd is.
Ik ga niet heilig doen maar hij had eerst nog een klem kunnen proberen.
Maar als die vent hem bedreigd of naar iets in zijn jas grijpt bv dan is het gauw klaar.

Mooiste van het filmpje was dat die omstander te hulp schoot. Schitterend.
Is mij laatst ook gebeurd, was alleen en had worstelingetje met 8je. Had hem gauw op de grond. Plots stopt een auto en een vent stapt uit en loopt snel op me af.
Ik hand al op wapen en roep al AFSTAND, zegt hij dat hij komt helpen en even het verkeer wilde tegenhouden omdat we op de weg lagen......
uuuuh ja dank je wel.......... :shock:
erg he, gewoon zo niet gewend dat publiek ons helpt.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Ozcar » wo sep 07, 2011 20:03

Het is ook niet zo nederlands om te helpen. Er is op internet ook een filmpje dat er een podium instort in Amerika. Je ziet daarna zoveel mensen helpen, zoiets zie ik in Nederland niet gebeuren. En als het gebeurd valt mijn mond open van verbasing...
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten