Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

even bijpraten... - iets vertellen, of jezelf voorstellen!

Zinloos gekeuvel, grappige verhaaltjes en andere nuttloze praat: dit is de verbale afvalbak.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Six » wo okt 25, 2006 9:06

Doggieman schreef:Naar mijn weten zijn het 100 staande houdingen voor de normalite BPZ, dus op kenteken telt niet mee. Voor motorrijders (BPZ) wordt wat meer verwacht. Overigens wil de minister hier van af, maar als je elke dienst maar één bon schrijft, dan haal je het met gemak. Overigens schrijf ik alleen maar voor excessen en ook ik haal het met gemak (al heb ik geen aantal meegekregen in mijn functie).

Over staandehoudingen gesproken:

Staan blijven politie !!
Wanneer gaan daar de ogen ook een keer open. Ga wapens dragen, dit soort belachelijke taferelen, ongelovelijk. Mooiere voorbeelden van geoorloofd vuwa-gebruik zijn lastig te vinden. Wat een hufters zeg.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor Feerce » wo okt 25, 2006 10:01

Six schreef:
Doggieman schreef:Naar mijn weten zijn het 100 staande houdingen voor de normalite BPZ, dus op kenteken telt niet mee. Voor motorrijders (BPZ) wordt wat meer verwacht. Overigens wil de minister hier van af, maar als je elke dienst maar één bon schrijft, dan haal je het met gemak. Overigens schrijf ik alleen maar voor excessen en ook ik haal het met gemak (al heb ik geen aantal meegekregen in mijn functie).

Over staandehoudingen gesproken:

Staan blijven politie !!
Wanneer gaan daar de ogen ook een keer open. Ga wapens dragen, dit soort belachelijke taferelen, ongelovelijk. Mooiere voorbeelden van geoorloofd vuwa-gebruik zijn lastig te vinden. Wat een hufters zeg.

Oh god, gewoon geweeeldig :lol:
Maar één agent die de bestuurder onder schot had moeten houden, en dan was het zo opgelost.

Fee
PHM
Feerce
Hoofdagent

Berichtdoor ~Lancer~ » wo okt 25, 2006 16:05

Dangerdeep schreef:Lekker snugger dat met die motor achter die personenauto! De engelse collegae hebben niet zomaar zondermeer allemaal een vuwa. Ze roepen dan ook bij een inval of aanhouding waarbij collegae een vuwa dragen "armed police". Dit zodat de mensen vast weten waar ze aan toe zijn indien men zich toch wenst te misdragen.

Heb ook wel eens met een maglite een autoruit van een vrij nieuw model personenauto proberen te kraken. Ging ook niet in een keer. Ik heb tegenwoordig wel betere methoden ontdekt om een raam te kraken. Dat gaan jullie hier in ieder geval niet van mij lezen.

Een simpele bougie tegen de ruit aan flikkeren en die hele ruit explodeert. Ook nog eens zonder al teveel lawaai.:lol: Werd ook gebruikt door AT's vroeger. Mogelijk nu nog steeds.
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor Chef » wo okt 25, 2006 20:16

Een simpele bougie tegen de ruit aan flikkeren en die hele ruit explodeert. Ook nog eens zonder al teveel lawaai. Werd ook gebruikt door AT's vroeger. Mogelijk nu nog steeds.

Lancer, laat ik het netjes houden..LEKKER SNUGGER!
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Six » wo okt 25, 2006 20:20

Ik denk dat iedereen wel kan bedenken hoe je een autoruit makkelijk stuk krijgt. Niet alleen het AT doet dit, in onze eigen auto ligt ook een Life-Saferhammer, een reddingshamertje.
Als je hier tenminste op doelde, Chef?

Aan de andere kant heb ik een beetje een nare bijsmaak bij sommige uitspraken de laatste tijd. Of dat terecht is weet ik niet, dat is het lastige bij deze virtuele manier van communiceren.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor Jantjuhh » wo okt 25, 2006 20:50

Stem met je in Six..
Laten we het leuk en informatief houden allemaal
Jantjuhh
Brigadier

Berichtdoor ~Lancer~ » wo okt 25, 2006 21:05

Chef schreef:
Een simpele bougie tegen de ruit aan flikkeren en die hele ruit explodeert. Ook nog eens zonder al teveel lawaai. Werd ook gebruikt door AT's vroeger. Mogelijk nu nog steeds.

Lancer, laat ik het netjes houden..LEKKER SNUGGER!

Hoezo? Beter zo dan met een mag-lite of iets dergelijks Dat wil vaak niet lukken.
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor Chef » wo okt 25, 2006 22:48

Tuurlijk. iedereen weet wel hoe je een autoruit aan diggelen krijgt. Tging mij met name over het feit dat het op die manier ( idd) behoorlijk geruisloos gaat. handig als je snachts op pad gaat....
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor JanZwolle » do okt 26, 2006 1:17

Chef, ik denk dat je bedoelt dat het niet handig is om info op een openbaar forum te zetten, waar lieden die het niet zo nauw nemen met de wet, hun voordeel mee kunnen doen/hen op ideeen brengen.

Ik neem aan dat Six bedoeld dat je zo'n boodschap ook middels pm kan overbrengen, zodat e.e.a. niet escaleert op het forum zelf. Daarnaast neem ik aan dat er beslist geen verkeerde bedoelingen in het spel zijn en dat een "teveel aan info" niet expres geplaatst wordt.

Als ik het verkeerd zie, hoor ik het graag... maar als ik het goed zie... 4the record; ik ben het met jullie beiden eens. :D

Allemaal gezond weer thuiskomen!!!

Greetzz Jan
When all is said and done, a hell of a lot more is said then done...
JanZwolle
Commissaris

Berichtdoor Six » do okt 26, 2006 9:28

Iedereen die hier al een poosje komt weet dat ik best streng ben mbt informatie. Maar in dit geval ben ik van mening dat ieder normaal mens zich kan indenken hoe een autoruit kapot gaat. Vooral aangezien de Halfords ermee adverteert bijvoorbeeld.
En een autoruit krijg je in 9/10 geruisloos stuk want hij verbrijzelt in tegenstelling tot normale ruiten in een woning, daarbij springt de ruimt en klateren de scherven in het rond. Dat maakt herrie.

Dus Chef, ik begrijp goed waar je heen wil maar in dit geval vind ik de grens niet overschreden.
Lancer, verder vind ik wel dat je niet zo provocerend bezig moet zijn. Ik weet waar je mee bezig bent en ik vind dat niet zo leuk.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor ~Lancer~ » do okt 26, 2006 12:18

Oh op die manier. Maar dit is een algemeen bekende methode het zijn geen AIVD geheimen die ik nu vertel. Sorry Chef, ik begreep jou verkeerd. Maar ik weet wel wat ik wel en niet kan zeggen, geloof mij.
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor ~Lancer~ » do okt 26, 2006 12:19

Six schreef:Iedereen die hier al een poosje komt weet dat ik best streng ben mbt informatie. Maar in dit geval ben ik van mening dat ieder normaal mens zich kan indenken hoe een autoruit kapot gaat. Vooral aangezien de Halfords ermee adverteert bijvoorbeeld.
En een autoruit krijg je in 9/10 geruisloos stuk want hij verbrijzelt in tegenstelling tot normale ruiten in een woning, daarbij springt de ruimt en klateren de scherven in het rond. Dat maakt herrie.

Dus Chef, ik begrijp goed waar je heen wil maar in dit geval vind ik de grens niet overschreden.
Lancer, verder vind ik wel dat je niet zo provocerend bezig moet zijn. Ik weet waar je mee bezig bent en ik vind dat niet zo leuk.

Provocerend? PM mij aub. :?
~Lancer~
Hoofdagent

Berichtdoor Chef » do okt 26, 2006 13:07

10-4 six.

Jan zwolle, je hebt gelijk.
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Red_Cell » vr okt 27, 2006 14:22

Mm..zal life-hammer eruit halen, en bougie in houder doen :lol:
The end..is the beginning...is the end!!
Red_Cell
Hoofdagent

Berichtdoor --X-- » vr okt 27, 2006 20:13

Red_Cell schreef:Mm..zal life-hammer eruit halen, en bougie in houder doen :lol:

Ik zou meteen het hele motorblok pakken....lol

gegroet strijders :marn:
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

VorigeVolgende

Keer terug naar De kantine

Toon nieuwe berichten