Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

ik zal me ook even voorstellen

Zinloos gekeuvel, grappige verhaaltjes en andere nuttloze praat: dit is de verbale afvalbak.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor GlockCop » za mei 26, 2007 15:25

Welkom!

In de VS wordt Airsoft veel gebruikt door politie om te trainen.
Als ze het hier bij IBT het zouden voorstellen deed ik zo mee.
Ik zie liever dat een jonge kerel dit doet dan zich kromzuipen en zwervers in elkaar meppen bv.

Gegroet.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Chef » za mei 26, 2007 17:50

Glockie, je slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop.

De meeste van ons, zo niet allemaal, houden wel van een lekker potje Paintballen toch? Is dat niet hetzelfde principe? soldaatje spelen? stiekem zijn we allemaal nog kinderen :lol:
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Ozcar » za mei 26, 2007 17:55

Chef schreef:Glockie, je slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop.

De meeste van ons, zo niet allemaal, houden wel van een lekker potje Paintballen toch? Is dat niet hetzelfde principe? soldaatje spelen? stiekem zijn we allemaal nog kinderen :lol:

zo er loopt nog steeds een spoor van 7 stippen over mijn rug.....

Paintballen is leuk. airsoft lijkt mij eigenlijk ook wel is een keer lachen....
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor Chef » za mei 26, 2007 18:06

zo er loopt nog steeds een spoor van 7 stippen over mijn rug.....

aangezien ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen dat jij in het bezit bent van een enorme voorraad vasline...Tip: Schijnt te werken tegen de schrale plekken waar je geraakt bent.... :roll: :lol:
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor wally-b » zo mei 27, 2007 11:07

Hebben jullie geen simunition bij de Politie?
"Sommigen worden agressief uit vrees om bang te zijn."

Quote:Cherbulier

:at: :lmb: :sbs: :kct: :bbe: :marn:
wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor Andy » zo mei 27, 2007 11:11

GlockCop schreef:Welkom!

Ik zie liever dat een jonge kerel dit doet dan zich kromzuipen en zwervers in elkaar meppen bv.

Gegroet.

even offtopic :
de zwerver stak eerst op ze in met een afgebroken flesje :!: :idea:
maar anyways, welkom op het forum
Andy
Hoofdagent

Berichtdoor Ozcar » zo mei 27, 2007 14:06

Chef schreef:aangezien ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen dat jij in het bezit bent van een enorme voorraad vasline...Tip: Schijnt te werken tegen de schrale plekken waar je geraakt bent.... :roll: :lol:

Jij hoort te weten dat ik geen vasline meer wil gebruiken Chefke poepe scheetje van me.... :wink:
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor GlockCop » zo mei 27, 2007 14:11

Andy schreef:

Gegroet.

even offtopic :

Wist ik niet, bedankt voor de info.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Andy » zo mei 27, 2007 14:56

GlockCop schreef:
Andy schreef:

Gegroet.

even offtopic :

Wist ik niet, bedankt voor de info.

geen dank, tevens een linkje
http://www.nu.nl/news/1089755/15/rss/%2 ... ir%27.html
Andy
Hoofdagent

Berichtdoor PeterL » zo mei 27, 2007 22:29

Niet dat t nog erg on topic is....

Is het correct om iemand met 8 man in elkaar te meppen..als die iemand in de fout is gegaan???

Met andere woorden: Eigen rechter spelen?
PeterL
Agent

Berichtdoor GlockCop » ma mei 28, 2007 14:38

Peter dat is vanzelfsprekend. Ik wist echter niet dat de zwerver dat had gedaan. In de pers stond dat het zonder AANLEIDING was en natuuuuuuuuurlijk geloofde ik dat meteen. :roll:
Kijk als het 8 politieagenten waren geweest dan noem je het een aanhouding.
Simunition
Wij hebben op ons IBT centrum echt alles en meer wat je zou willen om te trainen. Ultra modern. Het enige wat we echter doen is de schiettoets, een beetje stom een houding aannemen in de dojo en met een acteur praten over omgaan met diversiteit, sensitiviteit, emotionaliteit, socialiteit, de nieuwe Libelle, de rubriek van de Flair, schrijven inaar de Mijn Geheim en waarom we een poster van Wouter Bos boven ons bed moeten hangen.

Oh en dat laatste doen we in FATS ruimte want daar heb je een tribune en wordt die ook eens gebruikt........................
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor luc » ma mei 28, 2007 16:12

Wij hebben op ons IBT centrum echt alles en meer wat je zou willen om te trainen. Ultra modern. Het enige wat we echter doen is de schiettoets, een beetje stom een houding aannemen in de dojo en met een acteur praten over omgaan met diversiteit, sensitiviteit, emotionaliteit, socialiteit, de nieuwe Libelle, de rubriek van de Flair, schrijven inaar de Mijn Geheim en waarom we een poster van Wouter Bos boven ons bed moeten hangen.

Oh en dat laatste doen we in FATS ruimte want daar heb je een tribune en wordt die ook eens gebruikt........................

Hahahaha, weer helemaal waar! Waarom ga je niet de politiek in Glock, kan je gelijk Wouter Bos een beetje kort houden.
luc
Agent

Berichtdoor wally-b » ma mei 28, 2007 16:55

Sja, niet dat wij complete wedstrijden houden ofzo.
Maar we gebruiken het wel eens.
"Sommigen worden agressief uit vrees om bang te zijn."

Quote:Cherbulier

:at: :lmb: :sbs: :kct: :bbe: :marn:
wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor Eurometaal » ma mei 28, 2007 22:07

PeterL, heb je wel es iemand gezien die met glas was bewerkt? Of opengekerfd met een mes of met een bijl? Of een kurkentrekker in iemands oog? En dat je dan niet toekijkt, maar ook nog met die mensen praat en ze helpt. Dat hun bloed op je handen en kleren loopt en dat je hun pezen, spieren en vet ziet bewegen (leerzaam voor als je van anatomie houdt!).

Ik denk dat je na die ervaringen niet makkelijk zou zeggen dat de dader 'een foutje heeft begaan'. Zulke eufemistische opmerkingen zijn dan niet echt op zijn plaats. We hebben het dan gewoon over minimaal zware mishandeling of poging doodslag. Iemand die mij probeert te steken met een afgebroken bierfles heeft een heel groot probleem voor zichzelf gecreeerd. En als het even kan pak ik hem liever met acht man, dan met ééntje. Maar misschien heb jij van die ridderlijke idealen en vind je dat het niet 'eerlijk' is om zo iemand met meer dan één (of twee, drie, wie zal het zeggen) te lijf te gaan.
En geloof me, als je een paar keer hebt gezien wat een mes te weeg kan brengen, dan haal je het wel uit je hoofd om eer en gummiknuppel tegenover te zetten.

Overigens is heel hard weglopen altijd wel de vestandigste optie...
Niets is wat het lijkt...
Eurometaal
Agent

Berichtdoor GlockCop » ma mei 28, 2007 23:53

In ieder geval WELKOM IN DEZE ZEER DISFUNCTIONELE FAMILIE!!!
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

VorigeVolgende

Keer terug naar De kantine

Toon nieuwe berichten