Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Krav Maga.

Over sporten, trainen en zweten. Een record gelopen, hulp nodig bij vooruitgang? Praat er hier over.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor octopussy » do okt 02, 2008 17:12

Er zijn vele organisaties in Nederland tegenwoordig.
je kunt bijna in elke grote stad Krav Maga doen.

Israëli Krav Maga is er 1 van dit is de organisatie van de grootmeester Haim Gidon uit Israël.
Er zijn een klein aantal goede Israeli Krav Maga scholen;
in Dordrecht, Sliedrecht, en Amsterdam
Ook hier zijn politieagenten de instructeurs

Voor meer info: www.kravmagadordrecht.nl

Veel plezier Guys
octopussy
Aspirant

Berichtdoor Andy » do okt 02, 2008 18:54

politieagenten de instructeurs..
mijn instructeur traint juist politie (dkdb, at, bot)
:mrgreen:
Andy
Hoofdagent

Berichtdoor b-boy » za okt 04, 2008 20:22

octopussy schreef:Er zijn vele organisaties in Nederland tegenwoordig.
je kunt bijna in elke grote stad Krav Maga doen.

Israëli Krav Maga is er 1 van dit is de organisatie van de grootmeester Haim Gidon uit Israël.
Er zijn een klein aantal goede Israeli Krav Maga scholen;
in Dordrecht, Sliedrecht, en Amsterdam
Ook hier zijn politieagenten de instructeurs

Voor meer info: www.kravmagadordrecht.nl

Veel plezier Guys

www.ikmf.nl daar vind je de meeste krav maga scholen die tevens ook goed zijn :wink:
THE MORE YOU SWEAT IN TRAINING, THE LESS YOU BLEED IN COMBAT.
b-boy
Brigadier

Berichtdoor Nxat » ma nov 03, 2008 23:19

Ik ga binnen kort een proefles volgen in het Roermondse. Ze zijn alleen nog op zoek naar een locatie..

Is er trouwens veel verschil tussen een Law Enforcement Instructor of een Civil Instructor?

Ik heb natuurlijk interesse in een Law Enforcement lesje
Nxat
Agent

Berichtdoor -LN- » di nov 04, 2008 18:27

Nxat schreef:Ik ga binnen kort een proefles volgen in het Roermondse. Ze zijn alleen nog op zoek naar een locatie..

Is er trouwens veel verschil tussen een Law Enforcement Instructor of een Civil Instructor?

Laat even weten hoe het was. Is niet al te ver nl.
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Andy » wo nov 05, 2008 21:24

Nxat schreef:Ik ga binnen kort een proefles volgen in het Roermondse. Ze zijn alleen nog op zoek naar een locatie..

law enforcement ?
volgens onze instructeur hebben de gevorderden een veel betere discipline en kunnen zich veel beter weren dan een groot deel van de agenten.
en dat is ook een nadeel dat er zoveel verschillende krav maga organisaties zijn.
Andy
Hoofdagent

Berichtdoor BlauwLuuk » do nov 06, 2008 8:57

BlauwLuuk
Aspirant

Berichtdoor octopussy » di feb 03, 2009 18:27

Vernieuwde website:
http://www.ikma.nl

Veel plezier,

IKMA NL
octopussy
Aspirant

Berichtdoor nezlev » do mei 28, 2009 13:16

zooitje oud nieuws even nieuw leven inblazen.
Dat het krav maga alleen voor militairen uit Israel is is al 25 geleden achterhaald. Er was behoefte aan krav maga voor politie, burgers en zelfs kinderen ivm ontvoeringen. Het is daarom doorontwikkeld. Is nog steeds gaande en doet niets af aan het "orginele" krav maga. De instructeurs die bij de IKMF worden opgeleid door high level Israeli houden rekening met proportioneel geweld en werken binnen de kaders van de Nederlandse wetgeving en de ambtsinstructie van politie.
Het is derhalve ook voor dienders bijzonder geschikt. Er zijn lesprogramma's voor elke doelgroep, burgers, politie, militairen, special units. Het heeft geen zin een ontwapening van een handgranaat of arrestatietechnieken aan een burger te leren.
Krav maga is waanzinnig divers en zinvol om te trainen. Dus aan al die "deskundigen" op dit forum, tijd om je opnieuw en deze keer beter te informeren.
kravmaga.nl
defensivetactics.nl
nezlev
Aspirant

Berichtdoor octopussy » do nov 05, 2009 13:21

Krav maga is waanzinnig divers en zinvol om te trainen.
[/quote]

Krav Maga is gewoon weg een erg goed manier van zelfverdediging, maar dan ook puur gericht op zelfverdediging en niet gekeken naar Sport etc want dat is het zeer zeker niet, ook al ben je lekker bezig met je lichaam en conditie.

Volgend jaar weer nieuwe opleidingen bij retzef krav maga
www.retzefkravmaga.nl
octopussy
Aspirant

Berichtdoor groentje_alpha » do nov 05, 2009 20:58

krav maga is een vecht sport die er voor zorgt dat je je ook kan ontspannen je leert veel de zwarte band in deze gevecht sport kan levens redden het is gewoon een stoere sport voor oud en nieuw iedereen begint met de basis. de examens zijn echt je instructeurs vallen je echt aan zonde genade heb er lol in stress is niet goed voor je als zowel je presentatie. :)
work hard be hard be a man
groentje_alpha
Aspirant

Berichtdoor Jinx01 » vr nov 06, 2009 2:41

groentje_alpha schreef:krav maga is een vecht sport die er voor zorgt dat je je ook kan ontspannen je leert veel de zwarte band in deze gevecht sport kan levens redden het is gewoon een stoere sport voor oud en nieuw iedereen begint met de basis. de examens zijn echt je instructeurs vallen je echt aan zonde genade heb er lol in stress is niet goed voor je als zowel je presentatie. :)

:?: :!:

Kan je verhaal niet helemaal volgen. :?
Jinx01
Surveillant

Berichtdoor -LN- » vr nov 06, 2009 17:45

Heeft misschien ook te maken met de zinsopbouw, interpunctie en het hoofdlettergebruik...
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Jinx01 » vr nov 06, 2009 21:55

-LN- schreef:Heeft misschien ook te maken met de zinsopbouw, interpunctie en het hoofdlettergebruik...

Dat bedoelde ik ook een beetje met mijn post.
Jinx01
Surveillant

Berichtdoor BravoTwoZero » do mei 20, 2010 22:23

Berend BOTje schreef:wie weet er een sportschool in de buurt van Hoorn die Krav Maga aanbied op een serieuse en verantwoorde wijze?

Berend het is een tijdje geleden dat je deze vraag stelde. Maar eindelijk net zoals ik word het wachten beloond. Sportcentrum hoorn is begonnen met Krav Maga vanaf 20 mei 2010.

Hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben. Ik ga er waarschijnlijk ook starten. Greetz

http://www.kravmaga-alkmaar.nl/?p=250
BravoTwoZero
Aspirant

VorigeVolgende

Keer terug naar De sportschool

Toon nieuwe berichten