Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

P90X

Over sporten, trainen en zweten. Een record gelopen, hulp nodig bij vooruitgang? Praat er hier over.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Kobakker81 » wo jun 30, 2010 22:09

afgelopen 2 weken was ik op vakantie waar ze dit wel erg veel uitzonden op tv. Nu ben ik altijd erg huiverig voor infomercials! Maar het zag er wel aardig uit, ben dus wat verder gaan zoeken en lezen en het blijkt wel een goede training te zijn.

Nu de vraag: kent iemand dit al, of heeft iemand er ervaring mee?

Grtz
Victory is Reserved for Those Willing to Pay the Price!
Kobakker81
Agent

Berichtdoor GlockCop » za jul 03, 2010 14:57

maatje heeft er een. Gebruikte het als thuis training. Interesse was gauw weg.
Is gewoon een van de vele trainingshulpmiddelen die vooral voor thuis makkelijk zijn.
Ik zou wat geld steken in een goede optrekstang, kettlebell en wat Kijkshop dumbbels.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Kobakker81 » za jul 03, 2010 23:03

GlockCop schreef:Ik zou wat geld steken in een goede optrekstang, kettlebell en wat Kijkshop dumbbels.

Dat ligt hier al een tijdje en word ook regelmatig gebruikt, maar had wel het idee dat het wat kon zijn. Maar blijkt dus gewoon weer een echt tellsell reclame te zijn.

Thnx voor de info!
Victory is Reserved for Those Willing to Pay the Price!
Kobakker81
Agent

Berichtdoor betror » di jul 06, 2010 17:27

Van alle Tell-sell reclames, is dit wel de beste. In mijn ogen de enig die werkt, omdat je hierbij wel hard moet werken voor enig resultaat.
betror
Aspirant

Berichtdoor Lex » ma nov 01, 2010 13:46

[quote
Ik zou wat geld steken in een goede optrekstang, kettlebell en wat Kijkshop dumbbels.[/quote]

Inderdaad, en maak het jezelf een beetje gemakkelijk. optrekstang heb ik in het trapgat hagen, iedere keer als ik even naar boven moet, of beneden kom, "nu we er toch zijn!" :lol:

In de keuken grote deur, handstand en opdrukken maar, of gewoon op de vloer. Een mens heeft ook nog een huishouden, en daar koken nu niet echt mijn aandacht heeft! een mooie manier om tussendoor even bezig te zijn en de tijd in de gaten te houden. Mijn aardappels branden niet meer aan.

Zo heb ik dus ook dumbell's en ander spul, gewoon doen als je er toch moet zijn...Werkt prima!
Lex
Aspirant

Berichtdoor jan van delden » ma nov 01, 2010 14:01

Ga liever CrossFitten, is veel leuker. Tellsell stem kan ik niet uitstaan, ik heb altijd het idee dat je belazert wordt.
CrossFit Twente
jan van delden
Surveillant

Berichtdoor Lex » ma nov 01, 2010 17:28

Jan,

Voordat je het weet heb je een heel schoonmaakbedrijf aan rotzooi gekocht voor 9.99 per stuk :cry:

Het zal nog wel genetisch bepaald zijn, maar buiten werk en sport is er ook nog een huishouden. Vandaar mijn strategische plekken, kan niet missen..

De was gevouwen, in de kast, naar beneden om wat anders te doen, trap af. hee? Wat hangt daar? Wat oefeningen doen en verder met het huishouden. Twee vliegen in één klap, dubbele vreugd
:lol:
Lex
Aspirant

Keer terug naar De sportschool

Toon nieuwe berichten