Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Survival justitie, defensie en NK POLITIE

Over sporten, trainen en zweten. Een record gelopen, hulp nodig bij vooruitgang? Praat er hier over.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Sport Addicted » do jan 12, 2012 23:22

Op vrijdag 3 februari 2012 is de politie, justitie en defensie survivalrun te Gendringen. Dit jaar met het NK voor de politie.

Ingeschreven kan worden voor individuele lopers, koppels en teams (4 personen). Het parcours is voor de recreatieve loper gelijk aan die van de NK loper, met dien verstande dat men bij het NK loopt voor een prijs en de titel uiteraard !! De afstand van de run gaat over een parcours van ongeveer 12 km met 40 hindernissen. Zorg dat je vrijdag 3 februari 2012 erbij bent om deze geweldige run mee te kunnen doen.
Geef het ook door aan je vrouwelijke collega's, die we eveneens graag zien mee doen.

Voor meer informatie, bekijk onze website www.survivalgendringen.nl

Tot 3 februari 2012?

Sportieve groet
Sport Addicted
Aspirant

Berichtdoor Kobakker81 » zo jan 15, 2012 23:13

Net als vorig jaar ben ik weer van de partij!
Victory is Reserved for Those Willing to Pay the Price!
Kobakker81
Agent

Berichtdoor Sport Addicted » wo jan 18, 2012 20:15

Top !!! Succes met laatste voorbereidingen :-) en tot 3 februari
Sport Addicted
Aspirant

Berichtdoor Kobakker81 » zo jan 29, 2012 22:24

Ik moet nog maar zien of er ik er bij ben dit jaar!

Hebben het aangegeven bij de academie en onze manager onderwijs is er op zijn zachts gezegd niet blij mee....aanleiding is dat ioov rapport waarin staat dat elke student elk uur aanwezig moet zijn om lessen te volgen. Onze voorstellen om de gemiste lessen in te halen door middel van afspraken met de docenten worden niet gehoord! Tevens aangegeven dat het misschien wel is goed zou zijn voor meerdere dienders om hier aan mee te doen.....

We gaan het zien.....er is wel betaald, moeten dus ff wat verzinnen!
Kobakker81
Agent

Berichtdoor Jantjuhh » zo jan 29, 2012 22:36

Kobakker81 schreef:Ik moet nog maar zien of er ik er bij ben dit jaar!

Hebben het aangegeven bij de academie en onze manager onderwijs is er op zijn zachts gezegd niet blij mee....aanleiding is dat ioov rapport waarin staat dat elke student elk uur aanwezig moet zijn om lessen te volgen. Onze voorstellen om de gemiste lessen in te halen door middel van afspraken met de docenten worden niet gehoord! Tevens aangegeven dat het misschien wel is goed zou zijn voor meerdere dienders om hier aan mee te doen.....

We gaan het zien.....er is wel betaald, moeten dus ff wat verzinnen!

Balen man.
Maarja je snapt zelf ook wel dat een paar lessen op de academie ontzettend belangrijk zijn.. En wát hebben we nou aan fitte agenten :roll: ?
Jantjuhh
Brigadier

Berichtdoor Kobakker81 » ma jan 30, 2012 22:08

Ja dit is zeker balen, proberen het nu maar onderling te regelen met de docenten......

En ja, die lessen GVZ en JZ zijn zó leuk en belangrijk.....Uch, 1 dag op school en nu alweer helemaal klaar met die jip en janneke opleiding!

Grtz

Jantjuhh schreef:Balen man.
Maarja je snapt zelf ook wel dat een paar lessen op de academie ontzettend belangrijk zijn.. En wát hebben we nou aan fitte agenten :roll: ?
Kobakker81
Agent

Berichtdoor Betty Blue » wo feb 01, 2012 19:05

Gewoon regelen met docenten!

Wij hebben kerstvakantie van 2 weken gehad, dus als je maar wil kan er veel in Am'dam..:)
Mislukken in je voorbereiding is voorbereiding van je mislukking.
Betty Blue
Agent

Berichtdoor Kobakker81 » wo feb 01, 2012 22:53

Ondertussen is alles geregeld met docenten, een aantal waren erg enthousiast en wilden alle medewerking verlenen! Nu nog onze LPB'er informeren in het kader van open en transparant, anders krijgen we dat weer te horen natuurlijk!
Kobakker81
Agent

Berichtdoor Kobakker81 » do feb 02, 2012 18:56

Collega van mij is vandaag om 17:05 gebeld door de manager onderwijs dat wij geen toestemming hebben om morgen mee te doen!!!! Laat ik voor de rest niks meer neerzetten hier.......... :evil:

Kobakker81 schreef:Ondertussen is alles geregeld met docenten, een aantal waren erg enthousiast en wilden alle medewerking verlenen! Nu nog onze LPB'er informeren in het kader van open en transparant, anders krijgen we dat weer te horen natuurlijk!
Kobakker81
Agent

Berichtdoor -LN- » do feb 02, 2012 19:25

Fijn dat jullie manager er goed in is om eigen initiatief en sportiviteit de kop in te drukken. Prutser.
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Bleu_E1000 » do feb 02, 2012 20:56

Soms, soms zijn er van die - zeldzame - momenten dat je 'n dikke vinger op moet steken naar de manager(s). Dit lijkt mij wel zo'n moment.........

Manage je manager....
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Kobakker81 » do feb 02, 2012 21:27

Normaal gesproken ben ik daar wel voor te vinden, maar heb al genoeg kruisjes achter mijn naam staan.....dus in deze kan ik maar beter gewoon ja knikken en lijdzaam volgen....dat willen ze graag! Vooral geen initiatief tonen want dat lijkt wel iets engs binnen de organisatie, net zoals sport voor de meeste!

Bleu_E1000 schreef:Soms, soms zijn er van die - zeldzame - momenten dat je 'n dikke vinger op moet steken naar de manager(s). Dit lijkt mij wel zo'n moment.........

Manage je manager....
Kobakker81
Agent

Berichtdoor GlockCop » do feb 02, 2012 23:26

Klote
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Kobakker81 » vr feb 03, 2012 23:04

En het wordt nog erger!

De manager die ons geen toestemming gaf ging vandaag rond 12 uur naar huis ivm de sneeuw! Omstreeks 13 uur kreeg de hele academie te horen dat we naar huis konden ivm de files op de snelwegen!. Uiteindelijk 2 uur les gehad....maar goed, vooruit kijken en op naar de volgende run!

GlockCop schreef:Klote
Kobakker81
Agent

Berichtdoor Betty Blue » za feb 04, 2012 18:53

Kobakker81 schreef:En het wordt nog erger!

De manager die ons geen toestemming gaf ging vandaag rond 12 uur naar huis ivm de sneeuw! Omstreeks 13 uur kreeg de hele academie te horen dat we naar huis konden ivm de files op de snelwegen!. Uiteindelijk 2 uur les gehad....maar goed, vooruit kijken en op naar de volgende run!

GlockCop schreef:Klote

IBT-vakgroep vragen om hun nek voor je uit te steken.
Dat zijn echt prima lui en die hier hetzelfde van vinden als wij allemaal.

Als jij er initiatief in neemt heb je bij deze mijn belofte dat ik de contragroep verdergaat met waar jij aan begonnen bent op de academie.
Gewoon omdat het af en toe nodig is om als aspiranten samen een blok te vormen en we dat onvoldoende beseffen met z'n allen.
Mislukken in je voorbereiding is voorbereiding van je mislukking.
Betty Blue
Agent

Volgende

Keer terug naar De sportschool

Toon nieuwe berichten