Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Survival justitie, defensie en NK POLITIE

Over sporten, trainen en zweten. Een record gelopen, hulp nodig bij vooruitgang? Praat er hier over.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Kobakker81 » za feb 04, 2012 21:43

Thnx! Zal ik zeker blijven doen!

Betty Blue schreef:IBT-vakgroep vragen om hun nek voor je uit te steken.
Dat zijn echt prima lui en die hier hetzelfde van vinden als wij allemaal.

Als jij er initiatief in neemt heb je bij deze mijn belofte dat ik de contragroep verdergaat met waar jij aan begonnen bent op de academie.
Gewoon omdat het af en toe nodig is om als aspiranten samen een blok te vormen en we dat onvoldoende beseffen met z'n allen.
Victory is Reserved for Those Willing to Pay the Price!
Kobakker81
Agent

Berichtdoor Sport Addicted » za feb 04, 2012 22:46

Ik ben bijna geneigd je te vragen of je mij een pb-tje wil sturen om welke docenten/managers het hier gaat.
Middels het NK politie, en de run voor justitie en defensie probeer ik juist deze sport binnen de organisatie meer rukbaarheid te geven.
We mogen als blauwe wel wat fitter worden vind ik.
Mogelijk kan de run van volgend jaar wat betekenen voor de academie..... Aspiranten-run tbv samenwerking, grenzen verleggen, zeg t maar

Bijzondere instelling vanuit de academie
Sport Addicted
Aspirant

Berichtdoor -LN- » zo feb 05, 2012 0:16

'Rukbaarheid geven' is goed, is ook sport 8)
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Betty Blue » zo feb 05, 2012 21:56

De academie kennende kiezen ze de weg van de minste weerstand.
Aan ons nu de uitdaging om aspiranten mee te laten doen makkelijker te laten zijn dan ze niet mee te laten doen.

Vorig jaar uiteindelijk 2x intern gezeten in Ossendrecht om toch te kunnen schieten na initiatief van de groep samen met IBT.

Het management had toen al gezegd dat het allemaal niet zou lukken, uiteindelijk hebben ze hun ongenoegen uitgesproken over onze buitenproportionele assertiviteit, maar we gingen toch maar wel mooi.
Mislukken in je voorbereiding is voorbereiding van je mislukking.
Betty Blue
Agent

Berichtdoor 900309233 » di sep 25, 2012 19:18

Is leuk, heb er ook 3 x aan meegedaan. geeft wel een lekker gevoel als je klaar bent:D
900309233
Aspirant

Berichtdoor -LN- » di feb 11, 2014 0:17

Nou, ik heb 'm gelopen. Mijn eerste survivalrun.
Hoewel het ploeteren door de klei met hagel in je muil ook zijn tol eist, waren vooral sommige hindernissen erg pittig. Touwklimmen in een stilhangend touw wil nog wel, maar die swingovers zijn gewoon *%&$#! :twisted:

In ieder geval een mooie ervaring, maar ik ga iets meer oefenen met touw- en paalkimmen denk ik..
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Vorige

Keer terug naar De sportschool

Toon nieuwe berichten