Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Mijn kruisband.

Over sporten, trainen en zweten. Een record gelopen, hulp nodig bij vooruitgang? Praat er hier over.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor yordo14 » za apr 21, 2012 10:02

Hallo Allemaal,

Ik ben Yordi en 17 jaar oud en ben al mijn hele leven verliefd op voetbal..
Ik kreeg vorige week donderdag te horen dat ik in de A selectie mocht voetballen maar die training zakte ik door me knie heen en bleek een gescheurde kruisband te hebben.

Nu een week later kan ik alweer bijna hardlopen, wel met af en toe wat pijn maar daar zet ik me dan gewoon doorheen en ik wil echt blijven voetballen in de A selectie maar kan dat wel met een gescheurde kruisband?? Heb namelijk gelezen dat je bij voetballen de kans is dat je het dan nog een keer krijgt erg groot is...

Kan iemand mij misschien helpen? Weet iemand misschien wat oefeningen of zalfjes waarbij ik weer gewoon kan voetballen zonder pijn?? En is het normaal dat als je een gescheurde kruisband hebt na een week alweer bijna kan hardlopen??

Graag antwoorden A.U.B.

Groetjes, Yordi.
yordo14
Aspirant

Berichtdoor -LN- » za apr 21, 2012 10:42

Yordi, ga naar de dokter.
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Berichtdoor yordo14 » za apr 21, 2012 10:52

Ben meteen naar het ziekenhuis gegaan, die zeiden eerst dat het aan mijn meniscus lag maar bij het 2e bezoek bleek het toch aan mijn kruisband te liggen, het ziekenhuis geeft mee om rust te houden en naar fysiotherapie te doen.. maar ik kan al bijna hardlopen dus waarom zou ik daar heen gaan eigenlijk??
yordo14
Aspirant

Berichtdoor JanZwolle » za apr 21, 2012 12:22

Omdat je wanneer je de boel overbelast, er wellicht permanente schade aan kan overhouden en dat de rest van je leven zult betreuren...

Het gaat om je benen, daar zul je de rest van je leven mee moeten doen... Dit is echt geen moment om eigenwijs te zijn! Als je hier advies vraagt en krijgt, doe er dan ook je voordeel mee...

Ga naar een dokter!

Greetzzz, Jan
When all is said and done, a hell of a lot more is said then done...
JanZwolle
Commissaris

Berichtdoor GlockCop » za apr 21, 2012 23:16

Dokter nu. Dan fysio. Einde verhaal.
Helaas is dit het enigste wat je nu kunt doen. Doe het dan ook.
Je bent jong zat dus je zal snel genoeg herstellen. Als je het goed doet.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor yordo14 » zo apr 22, 2012 20:10

Oke bedankt voor alle antwoorden op mijn vraag!,
sorry dat ik eigenwijs deed was gewoon even gestrest.
Zal eventjes lang de dokter en fysio gaan..

Gr. Yordi
yordo14
Aspirant

Keer terug naar De sportschool

Toon nieuwe berichten