Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Keuze krav maga school

Over sporten, trainen en zweten. Een record gelopen, hulp nodig bij vooruitgang? Praat er hier over.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor itachi » vr jun 14, 2013 17:03

hallo allemaal,

Ik wil graag beginnen met het beoefenen van Krav Maga in Amsterdam, kan iemand mij een goede school aanbevelen.

Met vriendelijke groet,

Michiel
itachi
Aspirant

Berichtdoor Groene kikker » za jun 15, 2013 0:36

Hallo,

Het kan mij zijn ontschoten maar volgens mij hebben we nog geen kennis met elkaar gemaakt. Op dit forum is het gebruikelijk jezelf eerst voor te stellen. Je hoeft je natuurlijk niet eerst voor te stellen en dan pas je vraag te stellen dat kan ook te gelijk. Eigenlijk doe jij het net in de omgekeerde volgorde. Maar goed je vraag is al gesteld. Heb je voor dat je je vraag stelde de zoekmachine van de site gebruikt? Heb je voor dat je je vraag stelde google geraadpleegd? Heb je voor dat je je vraag stelde op de verschillende krav maga sites gekeken? Dat moet sowieso, nog een gratis tip van jip ook, voor je P1 examen.

Nou laten we je vraag even parkeren tot na je voorstel ronden.

Groetjes
Verbaas je niet, verwonder je slechts!
Groene kikker
Aspirant

Berichtdoor itachi » za jun 15, 2013 10:52

bedankt voor je bericht, ik heb even voorgesteld ik wist niet beter.

maar wat bedoelde je met p1?
itachi
Aspirant

Berichtdoor Groene kikker » zo jun 16, 2013 11:24

Kort en kracht die voorstelling maar prima.

Krav Maga:

Je hebt verschillende stromingen in NL in Krav Maga. Je hebt een soort bonds gebonden Krav Maga clubs en niet gebonden. Bonds gebonden is IKMF. Ik laat in het midden wat goed of het beste is. Naar mijn idee persoonlijke voorkeur.
Je kan binnen Krav Maga levels halen met een daarbij behorende streep of patch. (judo, wit band groene slip enz enz...) Na je eerste examen kan je dus P1 worden. Daarna P2 enz enz...

Het is vanuit hier lastig te zeggen wat voor jou een goede Krav Maga school is. Ik denk dat het persoonlijk is. Ken je er mensen? Ga een kijken wat voel je? Heb je een soort klik met je instructeur? Vaak kan je een les proef draaien ik zou zeggen gewoon eens doe

http://www.kravmaga-ikmf.nl/

Groeten
Verbaas je niet, verwonder je slechts!
Groene kikker
Aspirant

Berichtdoor itachi » zo jun 16, 2013 16:26

bedankt voor je reactie.
itachi
Aspirant

Berichtdoor MAC » zo sep 15, 2013 21:06

Groene Kikker! zelf ook een kravist?

gr