Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Leden at-haaglanden gewond bij inzet

Algemene zaken omtrent het Arrestatieteam.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Ujku » wo nov 10, 2004 22:03

:?:
Laatst bijgewerkt door Ujku op vr jun 27, 2008 21:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Ujku
Inspecteur

Berichtdoor Fireman » wo nov 10, 2004 22:08

Geluidsbestanden van het begingeluidsbestanden
Fireman

Berichtdoor Ujku » wo nov 10, 2004 22:16

Laatst bijgewerkt door Ujku op vr jun 27, 2008 21:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Ujku
Inspecteur

Berichtdoor blackburn » wo nov 10, 2004 22:43

b-olitie, zo bedoelde ik het niet, was gewoon een vraag, niet een aanval, sorry
blackburn
Aspirant

Berichtdoor romeo » wo nov 10, 2004 23:16

Afbeelding

Afbeelding
romeo

Berichtdoor Franc Tireur » wo nov 10, 2004 23:54

Net op de Tv bij Nova:
Er gaan geruchten dat het huis vol met explosieven zou zitten.

Dan is er hier een dubbel hartelijk dank voor het prima werk van de gezamenlijk ingezette mannen (en vrouwen - niet bij de Marns-) op z'n plaats.
Je moet er niet aan denken als dat huis werkelijk vol met explosief zit en de boel was - a la Madrid - de lucht in gegaan.

Nogmaals enorm hartelijk dank.

Franc Tireur

PS:
En nu de tenlastelegging:
Poging tot doodslag en het bezit en gebruik van wapens van Categorie II - 7.
Staat een flinke straf op.
Niet te hopen dat de één of andere linkmiechel van een advocaat aan komt met het verhaal dat de inval ten onrechte was op grond van "onrechtmatig verkregen bewijs" en zo de verdachten weer vrij weet te krijgen.
Dan zijn denk ik in Nederland echt de rapen gaar, en moet de rechter die zoiets zou besluiten voor zijn eigen leven vrezen.

PPSS:
De advocaat van de verdachte Mohammed-B is vanavond ondere bescherming geplaatst.

FT

Edited By Franc Tireur on 1100125518
Franc Tireur

Berichtdoor Eagle » do nov 11, 2004 0:11

Volgens de persconferentie waren er in totaal 4 gewonden bij de politie de 3 die bekend waren,maar 1 agent die de overige 3 gewonden agente hielp met weg komen en naar ziekenhuisg ebracht heeft,bleek zelf ook gewond te zijn maar kwam daar pas laterna achter,hij was ook geraakt door de granaat.

Eagle
Eagle

Berichtdoor Ujku » do nov 11, 2004 0:14

Laatst bijgewerkt door Ujku op vr jun 27, 2008 21:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Ujku
Inspecteur

Berichtdoor Bo-litie » do nov 11, 2004 1:20

Guest schreef:b-olitie, zo bedoelde ik het niet, was gewoon een vraag, niet een aanval, sorry

:D

Zo vatte ik het ook niet op, alleen geef ik geen serieuze reactie, daar zowat de helft van alle geregistreerden uit het CVI hier meeleest.

En ja Patf: Ik verkoop ook vrouwenondergoed in de avonduren!!! Een gepantserde string!! Iets voor Poes?

Groet Bo-litie :D
De blauwe flits die achter je zit
Bo-litie
Hoofdagent

Berichtdoor Franc Tireur » do nov 11, 2004 1:26

Bo-litie schreef:En ja Patf: Ik verkoop ook vrouwenondergoed in de avonduren!!! Een gepantserde string!! Iets voor Poes?

Bo-litie,

wanneer houd je weer een leuke lingerie party ?

Franc ;) :D :D

(PS: nu even ontspannen ;) )
FT
Franc Tireur

Berichtdoor Kat » do nov 11, 2004 2:23

Bo-litie schreef:En ja Patf: Ik verkoop ook vrouwenondergoed in de avonduren!!! Een gepantserde string!! Iets voor Poes?

Groet Bo-litie :D

U riep? :D :D :D
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Kat
Hoofdagent

Berichtdoor Ernst_Nowak » do nov 11, 2004 7:30

1:41 kogevrije vesten moeten vanaf nu naar HB i.p.v. naar de nachtdienst.
2:41 2 aanhoudingen van omstanders, afgevoerd naar HB.
3:56 vreemde auto loopt te post'en.
6:21 afzetting wordt aangescherpt.
Ernst_Nowak
Agent

Berichtdoor Peter » do nov 11, 2004 9:44

De BSB heeft gistermiddag (terwijl de acties in Den Haag nog bezig waren) een man aangehouden in A'foort. Het OT (van de BSB) heeft eerst een tijd gepost op de verdachte en uiteindelijk heeft eind van de middag het de AT sectie van de BSB de aanhouding verricht. Vervolgens is de wijde omgeving van de woning (of alleen verblijfplaats) afgezet i.v.m BOM checks (De Technische Recherche wilde namelijk in het pand uitgebreid onderzoek doen! Dit heeft tot laat in de nacht geduurd)
Peter

Berichtdoor Six » do nov 11, 2004 10:31

Ik denk Franc, dat de tenlastelegging er wel heel anders uitgaat zien eigenlijk, maar jouw lijstje zorgt er in ieder geval voor dat het OM rustig aan een zeer solide zaak kan gaan neerzetten.
Denk dat UjkU er ook flink in de buurt zit alhoewel ik weinig kans zie op moord eigenlijk ookal hebben we tot op heden geen details over de exacte situatie tijdens de instap. Ik weet echter wel dat de moord op Gremmer door de rechter als doodstraf werd bestempeld. Heb ik altijd dubieus gevonden...
Maar goed, je kan het altijd primair tenlaste leggen inderdaad. Niet geschot... (andere woordkeus was beter... ;) )

Overigens mooi hoe de HovJ en de korpschef hun waardering over het AT uitsproken en er vierkant achter stonden. Stond in schril contrast met al die incompetente journalisten die met hun praatjes klaar stonden zonder dat ze ook maar een idee hadden waar ze het over hadden!
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor Sgt. JP » do nov 11, 2004 10:45

Politie-eenheden in Den Haag begonnen rond 16.20 uur met de bestorming van het pand. Zij kregen hiervoor toestemming van minister Donner. Twee mannen werden aangehouden, nadat leden van de bijzondere bijstandseenheid (BBE) traangas in de woning hadden geschoten. De verdachten kwamen vervolgens naar buiten. Een van de twee volgde niet de bevelen van de BBE op en werd daarop in zijn schouder geschoten. Hij is naar het ziekenhuis gebracht. (nu.nl)

Zou het echt zo simpel gegaan zijn? Zou eigenlijk best kunnen, want zon langdurige omsingeling is psychologische oorlogsvoering (uithongeren van steden deden ze paar duizend jaar terug ook al). Die gasten zijn gewoon psychologisch gebroken, als ze tv hadden zagen ze dat ze geen enkele schijn van kans hadden.

Goede actie... niet overhaast gereageerd... eerst alles onder controle en daarna actie. :at: :bbe:

(Six: Quote ook nog even sluiten svp)

Edited By Six on 1100163130
Sgt. JP

VorigeVolgende

Keer terug naar Arrestatieteam

Toon nieuwe berichten