Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Leden at-haaglanden gewond bij inzet

Algemene zaken omtrent het Arrestatieteam.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Ujku » do nov 11, 2004 10:55

:?:
Laatst bijgewerkt door Ujku op vr jun 27, 2008 21:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Ujku
Inspecteur

Berichtdoor Mountainman » do nov 11, 2004 11:15

Guest schreef:
Six schreef:Ik denk Franc, dat de tenlastelegging er wel heel anders uitgaat zien eigenlijk, maar jouw lijstje zorgt er in ieder geval voor dat het OM rustig aan een zeer solide zaak kan gaan neerzetten.
Denk dat UjkU er ook flink in de buurt zit alhoewel ik weinig kans zie op moord eigenlijk ookal hebben we tot op heden geen details over de exacte situatie tijdens de instap. Ik weet echter wel dat de moord op Gremmer door de rechter als doodstraf werd bestempeld. Heb ik altijd dubieus gevonden...
Maar goed, je kan het altijd primair tenlaste leggen inderdaad. Niet geschot... (andere woordkeus was beter... ;) )

Overigens mooi hoe de HovJ en de korpschef hun waardering over het AT uitsproken en er vierkant achter stonden. Stond in schril contrast met al die incompetente journalisten die met hun praatjes klaar stonden zonder dat ze ook maar een idee hadden waar ze het over hadden!

Het gevoel aangaande de steun van de driehoek en de bekende nare wijzende vinger vd pers terwijl ze niet ter zake kundig zijn deel ik met je Six

De vrijheid van meningsuiting en vrije pers in Nederland - een zeer goede zaak - ligt ten grondslag aan het optreden van de pers. Maar dat heeft ook zijn schaduwkanten.
De traditioneel linkse pers in Nederland en de sensatiepers geven een eigen visie op het gebeuren.
Aan de andere kant zijn er altijd kwalijke figuren in de maatschappij die op sensatie belust zijn.
Die twee factoren veroorzaken een beeld dat niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Dat geeft de mensen een onnodig gevoel van onveiligheid en zet bevolkingsgroepen daardoor tegen elkaar op.
Dan moet in dat klimaat de politie zijn werk doen.
Dat lokt dan weer negatieve reacties van een deel van de pers uit.
En zo ontstaat een neerwaartse spiraal van onrust, negatief denken en achterdocht.
Dat te doorbreken is allleen mogelijk als de overheid eensgezind achter haar dienaren staat en deze door dik en dun steunt.

Mountainman
Mountainman

Berichtdoor Sgt. JP » do nov 11, 2004 11:21

Die pers... zucht...

Dat relletje werd pas echt een relletje toen de pers en met grote getale opdook. Persmensen begonnen te rennen, waardoor publiek ook begon te rennen.
Die persmensen weten echt niet waar ze mee bezig zijn, door afzetting breken: gasten denk toch na, veiligheid gaat boven persvrijheid.
Moest wel beetje glimlachen toen een 'doorgebroken' persknakker bij ME-charge werd neergehaald (was na oppakken van die relschopper). Met zn allen op die cameraman, moet die mr luisteren naar politiebevel.
Sgt. JP

Berichtdoor Ujku » do nov 11, 2004 11:54

:?:
Laatst bijgewerkt door Ujku op vr jun 27, 2008 21:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Ujku
Inspecteur

Berichtdoor excalibur » do nov 11, 2004 12:05

Ik wil al het blauw, AT'ers, BBE'ers veel sterkte wensen want ik vrees dat jullie inzet de komende tijd nog wel een paar keer nodig is. Zorg dat jullie weer gezond naar huis toe kunnen!
Wens al het personeel wat de laatste tijd gewond is geraakt heel veel beterschap.
Wat J.P.B. vergat te zeggen ("Van scholen, kerken en moskeeen blijf je af, van mensen die hum mening geven blijf je af.) VAN DE POLITIE BLIJF JE AF!"
;)
excalibur

Berichtdoor The Man » do nov 11, 2004 12:47

Das een hele goeie Excalibur... :)
De logica houdt op en de politie begint.
The Man
Surveillant

Berichtdoor Peter » do nov 11, 2004 13:21

Vergeet de BSB niet !! Want geloof mij..., die zijn ook bij zeer veel acties betrokken! Oa in A'foort en volgens mijn ook in Den Haag! Pet (baret) af OOK voor die jongens!!
Peter

Berichtdoor thom » do nov 11, 2004 13:48

Guest schreef:Ik hekel de Nederlandse media die iedere keer opnieuw in welke situatie dan ook politie-acties weet af te schilderen als amateuracties waarbij alles misloopt. Er word altijd geprobeerd de politie in twijfel te trekken. Het vertrouwen en het respect in onze rechtstaat is zoek.

RTL 5 weet te melden "een mislukte actie van een arrestatieteam waarbij door de politie een enorme inschattingsfout is gemaakt."

Ja wij van de politie kunnen ruiken dat een of andere idioot een handgranaat in zijn bezit heeft. Wij kunnen deze idioot dan ook in zijn hoofd kijken en daaruit opmaken dat de idioot de handgranaat zal inzetten tegen de politie als men hem probeert aan te houden.

Media bedankt voor de onvoorwaardelijke steun aan de Nederlandse politie en uw geweldige berichtgeving, waarin speculatie een rode draad is.

Uit voor Dangerdeep

exactemundo. Helaas kijkt de media vaak maar met één oog naar dit soort inzetten: sensatie willen ze hebben. :(
Ik heb begrepen dat het met de collega's naar omstandigheden redelijk gaat. Beterschap :at:
thom

Berichtdoor scarey » do nov 11, 2004 15:12

Heeft niemand info m.b.t. het aanvals plan?
scarey

Berichtdoor 66-1099333128 » do nov 11, 2004 15:29

U maakt een grapje????????!!!!!!!!!!!!!!

:eh: :eh: :eh:
66-1099333128

Berichtdoor Sungkit » do nov 11, 2004 16:37

Guest schreef:Vergeet de BSB niet !! Want geloof mij..., die zijn ook bij zeer veel acties betrokken! Oa in A'foort en volgens mijn ook in Den Haag! Pet (baret) af OOK voor die jongens!!

Klopt Peter..niet genoemd maar waren inderdaad ook van de partij.
..SUNGKIT..
Sungkit
Hoofdagent

Berichtdoor Bo-litie » do nov 11, 2004 17:01

Guest schreef:Heeft niemand info m.b.t. het aanvals plan?

:)

Ik heb nog wel een handleiding van een DUPLO doos! Is dat wat? Geintje

Bo-litie
De blauwe flits die achter je zit
Bo-litie
Hoofdagent

Berichtdoor Nedeljko Markovic » do nov 11, 2004 17:11

WENS VEEL STERKTE AAN DE 3 GEWONDE AT-ERS!!

HOOP DAT JULLIE ZO SNEL MOGELIJK BETER WORDEN EN WEER KLAAR KUNNEN STAAN VOOR DE SAMENLEVING!! :at:
Nedeljko Markovic

Berichtdoor Sgt. JP » do nov 11, 2004 17:34

Heeft niemand info m.b.t. het aanvals plan?

:eh: wat denk je zelf???

Dat zal hier misschien best wel iemand hebben, mr nooit gehoord van "classified information"?? Laat zoiets lekker geheim blijven, om veiligheid van :at: of :bbe: te garanderen bij volgende acties.
Sgt. JP

Berichtdoor Mountainman » do nov 11, 2004 17:37

Bass schreef:U maakt een grapje????????!!!!!!!!!!!!!!

:eh: :eh: :eh:

Scarey hierbij reeds enige info

De inrichting van het huis

Mountainman

Edited By Mountainman on 1100187968
Mountainman

VorigeVolgende

Keer terug naar Arrestatieteam

Toon onbeantwoorde berichten

Toon nieuwe berichten