Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Politie opleiding salaris-informatie

Algemene onderwerpen omtrent de politie, BPZ e.d.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Ozcar » wo mei 17, 2006 17:13

Ook een vorm van zelfhulp dit forum denk ik.

Gr Oz
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor GlockCop » wo mei 17, 2006 18:33

Afbeelding

Maar het lucht wel effe lekker op idd!
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Feerce » wo mei 17, 2006 20:39

Ik heb zelf geen ervaring met salaris (behalve mn krantenwijk :P)
Dus laat ik deze discussie lekker aan jullie over.

Misschien leer ik er nog wat van ;)

Ciao!

~Nico
PHM
Feerce
Hoofdagent

Berichtdoor GlockCop » wo mei 17, 2006 20:43

Ozcar schreef:Ook een vorm van zelfhulp dit forum denk ik.

Gr Oz

Zelfhulp forums vind je meestal op 18+ sites :lol: :lol: :lol:
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor piepie » wo mei 17, 2006 21:38

zo te horen hebben er misschien wel wat meer hulp bij nodig????
maar ja als het oplucht waarom niet dan???
de stap na dlhp word steeds groter was vandaag een topdag daarzo heb zelfs nog twee honden gezien de gekeurd werden.

www.fourwindspolicedogcenter.com
piepie
Aspirant

Berichtdoor piepie » wo mei 17, 2006 21:46

ik zeg ook niet dat ik niet hou van het gevaar tenminste we maken niks mee maar als het een keer zou mogen gebueren dan gaat het werk van ons ook goed fout.
ik weet wel dat ik van de week in driebergen ben geweest en dat ik daar in de meldkamer alles heel goed heb uitgelegd wat wij rijden....
en dan krijg je zoals bij heel veel klanten in nederland te horen van welke schaal zitten jullie en dan zeg je 4 dan schrikken ze gewoon....
en dan krijg je te horen dat een chauffeur uit driebergen die wasstraat rijd en licht administratief werk doet schaal 5 heeft maar dat wij (ook klpd) niet aan vergelijkingen mogen doen want hun werk is heel anders als de onze.....
ja je kan je snijden aan een stukje papier dat is het gevaar wat er in zit..en misschien wel een heel nietje in je hand hebben...jahaa dat is echt heel gevaarlijk...
maar ik heb respect voor de specialtische figuren onder ons....
dat kan ik wel waarderen wat hun doen en ik zou als ik korpschef was eens heel erg goed na denken over wat hun betaald krijgen....

piepie is on the move.
de stap na dlhp word steeds groter was vandaag een topdag daarzo heb zelfs nog twee honden gezien de gekeurd werden.

piepie
Aspirant

Berichtdoor blauwebaret » wo mei 17, 2006 23:11

is dat niet een een beetje appels met peren vergelijken ?!
niet dat ik vindt dat jij juist minder zou moeten krijgen, maar wat heb jij als agent te schafte met die aministratieve werknemers bij een andere instelling.
ik denk als je bij de ''overheid'' gaat like politie dan kies je niet voor het geld maar voor de baan, tenminste de meeste acht ik
maarja ik weet niet hoeveel dat is schaal 4?!

blauwe, uit.
blauwebaret
Hoofdagent

Berichtdoor piepie » wo mei 17, 2006 23:22

nee in mijn ogen is dat geen appels met peren vergelijken.
en schaal 4 is 1265 euro pm.
klpd is klpd....
of je nu in driebergen zit of bij de dienst logistiek.
dus wat dat kan ik best vergelijken....
en ik heb nooit gezegd dat ik agent ben.
ik ben namelijk burger bij het klpd.
en als onze top bij logistiek vergelijkingen mag oden waarom dan wij niet.
maar dat is waarschijnlijk in ogen anders.
of je komt zoals ik al zei met 1265 euro thuis of met 10.000 daar zit toch een verschil in.

en ik heb ook voor de baan gekozen maar niet zoals mijn baan nu is.
er komt steeds meer bij en het loon blijft hetzelfde....
het gaat ook niet om het geld al zou ik er twee schalen bij krijgen dan nog is het bruto maar 40 tot zes tientjes meer.
het gaat om de waardering die je in mijn ogen niet krijgt als je hard werkt (ik bedoel onze hele groep daar mee.....)er word verwacht dat wij ons met 200 % inzetten maar waardering is er echt niet bij.

piepie

piepie
Aspirant

Berichtdoor Dangerdeep » do mei 18, 2006 9:35

-leeg-
Laatst bijgewerkt door Dangerdeep op ma nov 13, 2006 17:19, in totaal 1 keer bewerkt.
Dangerdeep

Berichtdoor blauwebaret » do mei 18, 2006 11:02

is dat bruto netto !?!?!
als het bruto is dan is het niet vet betaald nee!
blauwebaret
Hoofdagent

Berichtdoor GlockCop » do mei 18, 2006 11:04

Schaal 4 is zo ongeveer de laagste schaal die er bestaat bij de politie dus maak je geen zorgen, een agent of hoger verdient toch aardig wat meer. Een surveillant ook na wat dienstjaartes.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor blauwebaret » do mei 18, 2006 11:05

GlockCop schreef:Schaal 4 is zo ongeveer de laagste schaal die er bestaat bij de politie dus maak je geen zorgen, een agent of hoger verdient toch aardig wat meer. Een surveillant ook na wat dienstjaartes.

ik schrok al een beetje want de cijfers op politiewerving zeiden mij iets heel anders!
blauwebaret
Hoofdagent

Berichtdoor GlockCop » do mei 18, 2006 11:19

Ja en niet te vergeten je onregelmatigheid toeslag die aardig kan aantikken als je in de noodhulp zit, je overuren (in tijd of geld als je geluk hebt) en het feit dat b.v banken en hypotheek verstrekkers gek zijn op politie agenten vwb het afsluiten van hypotheken en zo. Nooit problemen mee.
Verder hebben we een goeie ziektekostenverzekering en elk jaar een loonsverhoging bij goed functioneren. Kortom zo slecht is het niet, maar in verhouding met andere beroepen vnd ik het toch wat aan de lage kant.
Ook dat alleen brandweer en ambulance eerder met pensioen mogen en wij niet vind ik onzin.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor CU2010 » do mei 18, 2006 11:39

Deze topic begint vermoeiend te worden....

Werk je bij de politie voor het geld, zoek dan maar gauw wat anders.
Werk je bij de politie omdat het werk mooi, afwisselend, gezellig en je oneindig veel mogelijkheden hebt blijf dan vooral.

MAAR STOP MET MAUWEN!!!!!!!!

Mod. hang hier a.u.b. een slotje aan....
CU2010

Berichtdoor GlockCop » do mei 18, 2006 11:42

Blauwe baret vraagt wat en het lijkt me niet meer dan normaal dat hij daar een antwoord op krijgt. Als je het vermoeiend vind dan lees je het toch niet? Zat andere interessante topics voor je.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

VorigeVolgende

Keer terug naar Politie algemeen

Toon nieuwe berichten