Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Zelfde sirene voor politie, brandweer en ambulance

Algemene onderwerpen omtrent de politie, BPZ e.d.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Six » do jun 26, 2008 21:41

@Guido: meer computerspelletjes spelen joh, ik had nergens last van! ;)

Die sim... Tsja. Het is een goed instrument om de reactie van de bestuurder op situaties te beoordelen en samen te discussieren over waarom dit en niet dat.
Qua realisme is het een werkelijk waardeloos apparaat. Het gemiddelde forcefeedbackstuur voor de PC heeft meer realistische bediening. Dat maakt het rijden in de sim niet erg leerzaam.

Overigens vindt ik het aantal rij-uren in de BROA nog steeds enorm tegenvallen. Vooral de dag Lelystad: de briefing duurt bijna langer dan de tijd dat je op het asfalt rijdt. Erg jammer want wat kun je daar veel leren en vooral uitproberen. Maar ja: meer uren kost natuurlijk een hoop geld.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor Guido » vr jun 27, 2008 10:02

Six schreef:@Guido: meer computerspelletjes spelen joh, ik had nergens last van! ;)

Die sim... Tsja. Het is een goed instrument om de reactie van de bestuurder op situaties te beoordelen en samen te discussieren over waarom dit en niet dat.
Qua realisme is het een werkelijk waardeloos apparaat. Het gemiddelde forcefeedbackstuur voor de PC heeft meer realistische bediening. Dat maakt het rijden in de sim niet erg leerzaam.

Overigens vindt ik het aantal rij-uren in de BROA nog steeds enorm tegenvallen. Vooral de dag Lelystad: de briefing duurt bijna langer dan de tijd dat je op het asfalt rijdt. Erg jammer want wat kun je daar veel leren en vooral uitproberen. Maar ja: meer uren kost natuurlijk een hoop geld.

Zou dat het zijn :roll: Mja ik heb dan ook de oude opleiding gehad en maar 1 keer zelf in de sim gereden, de rest gewoon lekker buiten
Guido
Agent

Berichtdoor -LN- » vr jun 27, 2008 20:40

Kevin_ schreef:14.1 VS 14.2, er staat, stond en zal nooit ergens staan dat 14.1 de meest verdachte, schuldige of nalatige moet zijn geweest. Mooi om te zien dat toch bijna iedereen dit stug volhoud. :D

Staat ook nergens. Is wel een ongeschreven regel in politieland.
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Guido » vr jun 27, 2008 23:56

-LN- schreef:
Kevin_ schreef:14.1 VS 14.2, er staat, stond en zal nooit ergens staan dat 14.1 de meest verdachte, schuldige of nalatige moet zijn geweest. Mooi om te zien dat toch bijna iedereen dit stug volhoud. :D

Staat ook nergens. Is wel een ongeschreven regel in politieland.

Mja 14.1 of 14.2 heeft idd geen wettelijke betekenis, maar het is meer verzekeringsland wat er naar kijkt.
Guido
Agent

Berichtdoor Guido » ma maart 02, 2009 15:04

Guido
Agent

Berichtdoor Bleu_E1000 » ma maart 02, 2009 15:22

Leuk als ringtone...om je omgeving mee te irriteren :twisted: :lol:
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Guido » ma maart 02, 2009 20:42