Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Gegevens uit Verona op straat?

Algemene onderwerpen omtrent de politie, BPZ e.d.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor JanZwolle » ma feb 09, 2009 3:28

Uit een nieuw topic op vuurwapens.net, vroeger ook onderdeel van Tacnet, waartoe dit forum toen ook behoorde:

De processen van een aantal korpsbeheerders tegen het verstrekken van onze verlofgegevens aan onze vriendelijke linkse rakker zijn verloren.

De verlofsgegevens worden nu verstrekt vanuit Verona waarbij slechts de naam en adres van de betrokkenen zijn verwijderd.
Wel wordt verstrekt, het verlofnummer, alle wapengegevens inclusief serienummers en de geboortedatum van de eigenaar.
Ook worden cross checks aangeleverd van fotokopieen van verloven waarbij de naam en adres van de eigenaar zijn afgelakt.

Linkje artikel: http://www.liberaal-eindhoven.nl/?p=215

Voor wie de uitspraken wil nalezen. http://www.raadvanstate.nl en dan zoeken op uitspraken zaaknummer 200800614 friesland
en zaaknummer 200800706 drenthe en zaaknummer 200800117 limburg zuid.

Hier ben ik als verlofhouder dus NIET blij mee!!! Ik meen dat niet alleen sportschutters, maar ook de rest van Nederland er belang bij heeft dat dit soort info VERTROUWELIJK blijft!

Ik zie het lijk nu al drijven; als die slimmerik ook de GBA van de gemeenten opvraagd en dan geboortedata gaat crossen met namen en adressen... Heeft hij een lijst van adressen met specificatie van alle wapens die er aanwezig zijn... Daar wordt imho NIEMAND vrolijk van!

De WOB kan een nuttig instrument zijn, maar volgens mij pakt deze uitwerking ervan wel erg nadelig uit voor de veiligheid in ons mooie landje... Dat kan toch nooit de bedoeling zijn geweest? :shock:

Wat vinden jullie hier nou van?

Greetzzzz Jan
Laatst bijgewerkt door JanZwolle op ma feb 23, 2009 1:37, in totaal 2 keer bewerkt.
When all is said and done, a hell of a lot more is said then done...
JanZwolle
Commissaris

Berichtdoor Bleu_E1000 » ma feb 09, 2009 16:05

JanZwolle schreef:
JanZwolle schreef:Uit een nieuw topic op vuurwapens.net )vroeger ook onderdeel van Tacnet, waartoe dit forum toen ook behoorde:

De processen van een aantal korpsbeheerders tegen het verstrekken van onze verlofgegevens aan onze vriendelijke linkse rakker zijn verloren.

De verlofsgegevens worden nu verstrekt vanuit Verona waarbij slechts de naam en adres van de betrokkenen zijn verwijderd.
Wel wordt verstrekt, het verlofnummer, alle wapengegevens inclusief serienummers en de geboortedatum van de eigenaar.
Ook worden cross checks aangeleverd van fotokopieen van verloven waarbij de naam en adres van de eigenaar zijn afgelakt.

Linkje artikel: http://www.liberaal-eindhoven.nl/?p=215

Voor wie de uitspraken wil nalezen. http://www.raadvanstate.nl en dan zoeken op uitspraken zaaknummer 200800614 friesland
en zaaknummer 200800706 drenthe en zaaknummer 200800117 limburg zuid.

Hier ben ik als verlofhouder dus NIET blij mee!!! Ik meen dat niet alleen sportschutters, maar ook de rest van Nederland er belang bij heeft dat dit soort info VERTROUWELIJK blijft!

Ik zie het lijk nu al drijven; als die slimmerik ook de GBA van de gemeenten opvraagd en dan geboortedata gaat crossen met namen en adressen... Heeft hij een lijst van adressen met specificatie van alle wapens die er aanwezig zijn... Daar wordt imho NIEMAND vrolijk van!

De WOB kan een nuttig instrument zijn, maar volgens mij pakt deze uitwerking ervan wel erg nadelig uit voor de veiligheid in ons mooie landje... Dat kan toch nooit de bedoeling zijn geweest? :shock:

Wat vinden jullie hier nou van?

Greetzzzz Jan

We hebben wel erg veek last van bugs zeg... De inhoud van Jan z'n post was weer niet zichtbaar. :?
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Bleu_E1000 » ma feb 09, 2009 16:09

BUG ALERT!!!
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Six » ma feb 09, 2009 17:05

Hmm, vreemd. Ik weet zo 1, 2, 3 ook niet wat ik hiermee moet.
Ik ga d'r even achteraan maar ben vrij druk momenteel met andere opdrachten dus ik heb helaas weinig tijd nog even!
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor JanZwolle » di feb 10, 2009 3:34

zag het direct, heb je er ook een mailtje over gestuurd....

Wel vervelend...

Grtzzz, Jan

Edit: deze wordt bij mij WEL goed weergegeven!
JanZwolle
Commissaris

Berichtdoor wally-b » di feb 10, 2009 23:12

Ik zie niks.

Het is toevallig alleen bij de posts van J-Zwolle.
"Sommigen worden agressief uit vrees om bang te zijn."

Quote:Cherbulier

:at: :lmb: :sbs: :kct: :bbe: :marn:
wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor JanZwolle » wo feb 11, 2009 2:45

Hahaha idd... Maar Six heeft me in een ander topic al verzekerd dat dit niet de bedoeling was, en zeker niet op mij gericht... Kan ik me, gezien de inhoud van de posting, ook niet voorstellen...

Als je de posting wil lezen kun je op de Quote knop drukken en daarna met je terugknop van je browser terug naar het topic...

Ik ben inmiddels wel erg benieuwd wat er nu mis is.....

Greetzz Jan
JanZwolle
Commissaris

Keer terug naar Politie algemeen

Toon nieuwe berichten