Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Automobilist laat gewond meisje liggen

Algemene onderwerpen omtrent de politie, BPZ e.d.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor JanZwolle » zo jun 14, 2009 17:55

Automobilist laat gewond meisje liggen

Bron: http://www.destentor.nl/regio/nwoverijssel/5112221/Automobilist-laat-gewond-meisje-liggen.ece

MEPPEL - Vrijdagavond heeft de politie een 20-jarige man uit Hoogeveen aangehouden. De automobilist had op de Bouwkamp in Meppel een fietsend meisje van 12 jaar aangereden en was daarna doorgereden.

Het slachtoffertje reed met nog een vriendinnetje op de fiets op de Bouwkamp, waarbij de automobilist uit Hoogeveen hen van achteren naderde. Op het moment dat hij het tweetal inhaalde sloeg het 12-jarig meisje linksaf en kwam op de motorkap van de auto terecht. Op wat kneuzingen na bleef het 12-jarig meisje uit Meppel ongedeerd. De automobilist stopte na het ongeval, stapte uit, bekeek de schade aan de auto en stapte vervolgens weer in en reed weg.

Omdat getuigen het kenteken hadden opgenomen, kon hij snel worden opgespoord en hij werd korte tijd later in de buurt van zijn woning aangehouden. Tegen de automobilist wordt proces-verbaal opgemaakt vanwege het wegrijden na een ongeval.

Wat een ongelovelijke kl***zak zeg! Ik weet niet hoe jullie hier tegenaan kijken, maar ik hoop toch dat hij er niet met een bekeuring afkomt!!! :evil:

Misschien is het volgende wel een beetje "schieten vanuit de heup" maar ik meen dat iemand die zoiets flikt, duidelijk bewijst dat hij de verantwoordelijkheid van het besturen van wel gemotoriseerd voertuig niet aankan. (Dit nog los van andere tekortkomingen in zijn karakter)

Ik mag toch hopen dat dit niet tevaak gebeurt (kind aanrijden en daarna aan zijn/haar lot overlaten?)

Greetzz Jan
When all is said and done, a hell of a lot more is said then done...
JanZwolle
Commissaris

Berichtdoor The Tiger » ma jun 15, 2009 14:36

Idd echt gigantisch asociaal...

Alleen de schade aan z'n eigen auto bekijken, idioot dat 'm is :roll:
The Tiger
Aspirant

Berichtdoor LiveSlowDieOld » vr jul 10, 2009 19:51

ja echt heel aso.. voor het zelfde geld rijd ie dr kikdood..

een 130 vordering.. of een flinke rijontzegging.

ik zeg.. knippen en scheren die handel
Erger u niet, Verwonder u slechts...
LiveSlowDieOld
Aspirant

Berichtdoor Wouter » zo jul 12, 2009 11:40

Hoe halen mensen zoeits in hun hoofd... :shock: Behoorlijk associaal en egoïstisch, hopelijk krijgt deze man wat meer als een bekeuring...
Wouter
Hoofdagent

Berichtdoor TV87 » zo jul 12, 2009 13:11

Het zal waarschijnlijk gewoon een proces-verbaal van misdrijf worden, waar justitie een passende straf op gaat verzinnen. De verzwaring achterlaten in hulpeloze toestand is niet van toepassing als iemand niet feitelijk in hulpeloze toestand is achtergelaten.
pl2100
TV87
Aspirant

Keer terug naar Politie algemeen

Toon nieuwe berichten