Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

'Beruchte' motoragent opnieuw in opspraak

Algemene onderwerpen omtrent de politie, BPZ e.d.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Six » vr feb 15, 2013 13:11

Beruchte' motoragent opnieuw in opspraak
MAARSSEN -

Een motoragent uit Utrecht die landelijk bekend werd toen hij tijdens een woordenwisseling zijn koppel met pistool op de grond gooide, is opnieuw in opspraak geraakt. De agent zou ditmaal een 22-jarige crimineel hebben bedreigd.

Frankie V. kreeg anderhalf jaar geleden ruzie met de agent in kwestie en dreigde hem thuis op te zoeken. Hierop antwoordde de agent dat hij zijn complete magazijn op Frankie zou leegschieten, als hij de jongen in de buurt van zijn woning zou zien.

"Het wordt tijd dat er tegen deze agent wordt opgetreden", zegt de advocaat van V. in het AD.

De motoragent werd drie jaar geleden een landelijke bekendheid toen hij de confrontatie zocht met asociale jongeren. Hij wilde hen met blote handen te lijf gaan. Wat de man niet wist, was dat hij werd gefilmd.

Wat een gekkigheid. Ik weet bijna niet wat ik erop moet zeggen...
Als je de nieuwsberichten zo op een rijtje zet word je toch bijna onzeker over het werk: wat willen ze nou, een daadkrachtig politieapparaat of een stel sukkeltjes die over zich heen (moeten) laten walsen.

En daarbij, zo staat het toch ook in de ambtsinstructie: indien mogelijk waarschuwen voor het gebruik van geweld?

Mijn steun heeft die collega!
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor PatF » vr feb 15, 2013 15:04

Oh, wat is Frankie V. toch zielig ! Hij is kennelijk helemaal bang geworden van een waarschuwing (na een reële bedreiging tot in de kern van de privésfeer van een diender). Belachelijk !
PatF
Hoofdinspecteur

Berichtdoor niels187 » do feb 28, 2013 23:33

" thuis opzoeken" is volgens mijn wijkteamrecherche-chef geen bedreiging...
niels187
Agent

Berichtdoor GlockCop » vr maart 01, 2013 10:06

ik vul mijn magazijn altijd met liefde en gelukswensen.
Dus dat bedoel ik er altijd mee.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor PatF » vr maart 01, 2013 14:30

niels187 schreef:" thuis opzoeken" is volgens mijn wijkteamrecherche-chef geen bedreiging...

Totdat men hem thuis wil komen opzoeken zeker ! Zulke chefs moeten we het echt van hebben.
PatF
Hoofdinspecteur

Berichtdoor deputy sheriff » vr maart 01, 2013 20:44

PatF schreef:
niels187 schreef:" thuis opzoeken" is volgens mijn wijkteamrecherche-chef geen bedreiging...

Totdat men hem thuis wil komen opzoeken zeker ! Zulke chefs moeten we het echt van hebben.

:lol: De helden van het buro !
deputy sheriff
Aspirant

Berichtdoor PatF » vr maart 01, 2013 23:12

Hé hulpsheriff wil je die Duitser ff terug in z'n hok doen ? Mijn beeld ontploft !
PatF
Hoofdinspecteur

Berichtdoor deputy sheriff » za maart 02, 2013 10:07

PatF schreef:Hé hulpsheriff wil je die Duitser ff terug in z'n hok doen ? Mijn beeld ontploft !

Haha, ja komt goed !
deputy sheriff
Aspirant

Berichtdoor Snake Doc » za apr 13, 2013 10:32

Wat een sukkel, beetje stoere praat lopen verkopen op straat tegen een agent en dan met de straat tussen de benen een zaak aanspannen, ik hoop toch dat hier niet op in wordt gegaan.... maarja, het zal wel weer vervelend aflopen voor de agent in kwestie.
Snake Doc
Brigadier

Keer terug naar Politie algemeen

Toon nieuwe berichten