Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Even voorstellen

Algemene onderwerpen omtrent de politie, BPZ e.d.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor PatF » di aug 27, 2013 18:29

GlockCop schreef:LET OP.

De bewering van HGL dat hij collega is wordt onderzocht aangezien er nogal wat twijfels zijn over zijn bewering.

Mocht je door hem benaderd worden reageer gewoon niet.

Op een site als deze blijft altijd het risico dat er personen zich aanmelden met als doel beroepsinfo te verkrijgen of om uitspraken los te krijgen die het imago kunnen schaden.
Denk dus goed na over wat je hier neerzet en tegen wie je wat zegt.

Mocht je twijfels hebben over iets benader dan Six of X.

Als iemand mij er van zou betichten dat ik geen diender zou zijn, terwijl ik het wel ben, zou ik gigantisch uit mijn slof schieten en het tegendeel zeer snel bewijzen.

Het uitblijven van een reactie en bewijs, zegt genoeg ! Ik vind het laakbaar dat iemand zich voor diender uitgeeft, terwijl men dit niet is. Bovendien is het nog strafbaar ook !
PatF
Hoofdinspecteur

Berichtdoor GlockCop » di aug 27, 2013 19:51

En toch blijft het op alle fronten stil......
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor HGL » di aug 27, 2013 20:47

Toch heb ik het gelezen. En maakt het mij niet zo veel uit. Dat jij anders bent dan ik dat zien we hier wel. Hier bij laat ik het en wacht wel op antwoord van GlockCop.

Groetjes HGL , :)
HGL
Aspirant

Berichtdoor PatF » di aug 27, 2013 21:36

HGL schreef:Toch heb ik het gelezen. En maakt het mij niet zo veel uit. Dat jij anders bent dan ik dat zien we hier wel. Hier bij laat ik het en wacht wel op antwoord van GlockCop.

Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij wachten we hier op antwoorden van jou !
PatF
Hoofdinspecteur

Berichtdoor HGL » di aug 27, 2013 22:03

PatF schreef:
HGL schreef:Toch heb ik het gelezen. En maakt het mij niet zo veel uit. Dat jij anders bent dan ik dat zien we hier wel. Hier bij laat ik het en wacht wel op antwoord van GlockCop.

Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij wachten we hier op antwoorden van jou !

Waar wordt er op gewacht dan ?
HGL
Aspirant

Berichtdoor HGL » wo aug 28, 2013 13:57

PatF schreef:

De bewering van HGL dat hij collega is wordt onderzocht aangezien er nogal wat twijfels zijn over zijn bewering.

Op een site als deze blijft altijd het risico dat er personen zich aanmelden met als doel beroepsinfo te verkrijgen of om uitspraken los te krijgen die het imago kunnen schaden.

Als iemand mij er van zou betichten dat ik geen diender zou zijn, terwijl ik het wel ben, zou ik gigantisch uit mijn slof schieten en het tegendeel zeer snel bewijzen.

Het uitblijven van een reactie en bewijs, zegt genoeg ! Ik vind het laakbaar dat iemand zich voor diender uitgeeft, terwijl men dit niet is. Bovendien is het nog strafbaar ook !

Het feit dat alleen jij hier mij voor geen diender uitmaakt , irriteert me zwaar. Klinkklare onzin , je hebt geen bewijs. Dus zet dan geen dingen op het forum waarvan jjij niks zeker weet.
HGL
Aspirant

Berichtdoor PatF » wo aug 28, 2013 14:58

HGL schreef:
PatF schreef:

Het feit dat alleen jij hier mij voor geen diender uitmaakt , irriteert me zwaar. Klinkklare onzin , je hebt geen bewijs. Dus zet dan geen dingen op het forum waarvan jjij niks zeker weet.

Ik heb in de algemene vorm geschreven, waarbij ik natuurlijk wel refereer aan de twijfel of je daadwerkelijk bent wie je zegt dat je bent. Dat ik kennelijk een onjuiste of voorbarige conclusie heb getrokken, komt grotendeels door jouw manier van reageren.

Als jij meteen gereageerd had waarmee je de twijfel van Glock weg had genomen, had ik deze conclusie niet getrokken. En dat heb ik verwoord in het 1e deel van deze post.
PatF
Hoofdinspecteur

Berichtdoor HGL » wo aug 28, 2013 16:46

Het ging om een paar verificatievragen die ik moest beantwoorden. Daarbij was er iets meer tijd nodig om ze te beantwoorden. Uiteindelijk heb ik na de post van GlockCop toch besloten om het gelijk te beantwoorden. Verder niks aan de hand.

Groetjes HGL ,
HGL
Aspirant

Berichtdoor Six » wo aug 28, 2013 17:55

Ik heb HGL een persoonlijk berichtje gestuurd omtrent deze situatie. Zullen we afspreken dat we de zaken even laten rusten tot ik een antwoord heb?
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor GlockCop » wo aug 28, 2013 23:23

HGL zodra Six bericht heeft pm ik je.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor HGL » vr sep 06, 2013 22:40

Ik melde me aan bij dit forum ivm met mijn (ex)werkzaamheden , en om info en dergelijke uit te wisselen met agenten.
Nou wil ik bij deze mededelen dat ik wegens ''redenen'' niet meer bij de politie werk. Uiterlijk sinds het begin van deze maand. Nou zal dus de verificatie vervallen. Het was al langer bekend dat ik niet voor lang meer bij de politie zou gaan werken. En uiteindelijk was het tijd , heeft dus niks te maken met mijn verificatie en de discussie op het forum. Dit zal ik zelf mededelen aan het forum. Verder zal ik dus bijdragen leveren als mij zelf en niet als ex-politie.
Verdere vragen kun je stellen via PM.

Groetjes HGL ,
Laatst bijgewerkt door HGL op vr sep 06, 2013 22:42, in totaal 1 keer bewerkt.
HGL
Aspirant

Berichtdoor HGL » vr sep 06, 2013 22:40

GlockCop schreef:HGL zodra Six bericht heeft pm ik je.

Nou PM maar zou ik zeggen.

Groet HGL ,
HGL
Aspirant

Berichtdoor -LN- » za sep 07, 2013 10:22

Uhu..

Waarom denken sommige mensen toch dat wij een stel simpelen zijn?
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Berichtdoor GlockCop » za sep 07, 2013 11:29

Heel simpel gezegd: je hebt niet de waarheid verteld hier en je onterecht voorgedaan als politieagent. Als je ex diender bent waarom zou je dat niet gewoon zeggen?
Nog steeds snap ik niet waarom je zolang over die antwoorden deed.
Ook is er "iets" met je taalgebruik. Sommige antwoorden gaf je goed maar je zei het niet zoals een collega het zou benoemen.

Al met al voelt het gewoon niet goed. En zoals we op de CAR geleerd hebben: 4x0=1

OH en vergeet NIET dat dit allemaal komt door JOUW bewering dat je diender bent. Als je gewoon meteen de waarheid had verteld was er niets aan de hand geweest.
Vind het dan ook zeer ongepast dat je doet alsof wij een heksenjacht op je loslaten en leden hier negatief aanspreekt terwijl ze dus gelijk blijken te hebben.

Als je begin deze maand nog werkzaam was ben je gewoon te vinden in de interne telefoongids. Verificatie hier is een makkie, ook al was je vorig jaar nog weggegaan. Dus niet willen meewerken daaraan is weer een reden om je bewering in twijfel te trekken.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor martien25 » za dec 05, 2015 19:22

Goedemiddag,

zal mezelf ook even voorstellen, ik ben Martien Hollaar momenteel actief militair :marn: en ik wil de overstap gaan nemen naar de politie.

ik hoop hier wat meer informatie te kunnen winnen m.b.t overstappen van defensie naar het AT.
ik weet dat het kan maar ben er nog niet achter waar ik specifiek kan solliciteren voor het AT.

ik sta voor alle kennis en ervaring open.
martien25
Aspirant

VorigeVolgende

Keer terug naar Politie algemeen

Toon nieuwe berichten