Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Twentenaar (18) mishandelt agente

Algemene onderwerpen omtrent de politie, BPZ e.d.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor JanZwolle » ma jan 06, 2014 16:19

Twentenaar (18) mishandelt agente
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/632821/1/1/100/twentenaar-18-mishandelt-agente.html

Een 18-jarige man uit Haaksbergen is zaterdagnacht in Hengelo aangehouden voor het mishandelen van een agente. Hij zou de vrouw hebben geschopt en geslagen.

De jongen hoorde bij een groep jongens die op de Langestraat in de Twentse plaats portiers lastigviel en uitschold. Toen de politie ze sommeerde te vertrekken, beledigden de jongens de agenten. Die wilden daarop een 16-jarige Enschedeër aanhouden, maar de andere jongens probeerden dat te voorkomen. In de strijd gaf de 18-jarige Haaksberger een agente een stomp in het gezicht.

De Twentenaar rende vervolgens weg, maar kon verderop tegen de grond worden gewerkt door de politievrouw en een portier. Tijdens de worsteling wist de jongen de agente nog te slaan, te schoppen en aan haar haren te trekken. De vrouw is niet ernstig gewond geraakt.

Wat een klootviool! Als hij dit soort dingen al op zijn 18de flikt, kunnen we vast nog veel "goeds" van 'm verwachten in de toekomst :evil:
Als dit soort jeugd de toekomst heeft, vrees ik het ergste...

Gezond weer thuiskomen!

Jan
When all is said and done, a hell of a lot more is said then done...
JanZwolle
Commissaris

Berichtdoor thebeholder » ma jan 06, 2014 17:48

"Als dit soort jeugd de toekomst heeft, vrees ik het ergste..."

Dit soort achterlijken zul je altijd hebben. Gelukkig zijn er wel 18-jarigen die rationeel kunnen denken zijn, waaronder ik, al zeg ik het zelf :p
thebeholder
Agent

Berichtdoor k9action » ma jan 06, 2014 22:38

Misschien komt hij nog een keer een hondje tegen van de politie. In die regio hebben ze er genoeg.
k9action
Aspirant

Keer terug naar Politie algemeen

Toon nieuwe berichten