Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Politieagente controleert bijrijder op alcohol

Algemene onderwerpen omtrent de politie, BPZ e.d.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor JanZwolle » ma jan 20, 2014 19:48

Politieagente controleert bijrijder op alcohol
Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2222 ... der__.html

EDEGEM -
Een Belgische automobilist die met te veel drank achter de kiezen tóch plaatsnam achter het stuur, is op miraculeuze wijze ontkomen aan een boete. Een onoplettende politieagente liet zijn echtgenote blazen die op de passagiersstoel zat.

Patrick Van den Kieboom werd zaterdagnacht tegengehouden in Edegem. "Ik had twee Duvels en een ­pintje gedronken. Te veel waarschijnlijk, maar ik ging toch ­achter het stuur zitten", vertelt de man trots.

De politie zette zijn auto aan de kant in Edegem voor een alcoholcontrole. Van den Kieboom bereidde zich voor op het ergste, maar tot zijn stomme verbazing liet de politie zijn echtgenote blazen die op de passagiersstoel zat.

"Ik rijd echter in een Renault Espace die ik van een Zuid-Afrikaan heb gekocht. Het stuur staat dus rechts. Ongelofelijk dat die agent dat niet gezien heeft", zegt de verbouwereerde man in het Nieuwsblad.

Een agente beval om het raam naar beneden te doen, herinnert Van den Kieboom zich. "Goedenavond mevrouw, alcoholcontrole, sprak ze. Hebt u gedronken? Mijn echtgenote antwoordde dat ze enkel muntthee had gedronken. Ik dacht: dit gebeurt niet echt, heeft die agente nu niet door dat ik achter het stuur zit. Maar neen dus."

BOB-sleutelhanger
De vrouw werd doorgelaten door de politie. "Goed zo, zei de agente. Toen mijn vrouw ook nog een BOB-sleutelhanger kreeg, deed ik het bijna in mijn broek", besluit Van den Kieboom.

Het lijkt wel een Belgenmop... moest dan ook wel lachen... maar tis wel triest... :wink:

Grinzzz Jan
When all is said and done, a hell of a lot more is said then done...
JanZwolle
Commissaris

Berichtdoor Bleu_E1000 » di jan 21, 2014 21:43

Je bent niet de enige die moest lachen... :lol:

Hoe vind je deze dan:
http://www.autoblog.nl/nieuws/dronken-b ... test-64493

:lol:
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor JanZwolle » wo jan 22, 2014 6:18

Hahaha, daar heb je nou vrouwelijke agenten voor; die zijn niet (allemaal) gevoelig voor vrouwelijk schoon... Come to think of it; wellicht zijn er er ook wel mannelijke collegae die niet gevoelig zijn voor...

Hmmm Let's NOT go there... :wink:

Grinzzzz, Jan (die stiekem heel benieuwd is naar reacties hierop...)
When all is said and done, a hell of a lot more is said then done...
JanZwolle
Commissaris

Keer terug naar Politie algemeen

Toon nieuwe berichten