Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

GROM

Zaken omtrent eenheden uit binnen- en buitenland plaats je hier.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Chef » ma feb 13, 2006 18:48

http://video.google.com/videoplay?docid=8535422075736207885&q=special+forces

Poolse GROM. Kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven, desalnietemin, mooi beeldmateriaal tussen.
"If you can't remember, the Claymore is pointed towards you.."
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Chef » ma feb 13, 2006 18:55

Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor wally-b » di feb 14, 2006 0:37

"Sommigen worden agressief uit vrees om bang te zijn."

Quote:Cherbulier

:at: :lmb: :sbs: :kct: :bbe: :marn:
wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor Palmpie » di feb 14, 2006 1:22

wally-b schreef:http://video.google.com/videoplay?docid=-165817259987430712&q=swat

Deze is wel grappig.

Dat team dat rond de 5.20 minuut naar binnen gaat heeft een serieus probleem..... :roll:
Palmpie
Brigadier

Berichtdoor Sine Pari » di feb 14, 2006 4:41

De video of de GROM is wel leuk om te zien. Dit omdat ik ze gezien heb toen ze net begonnen en bij ons kwammen kijken. Het lijkt dat ze er wat van geleerd hebben. Wat we ze echter niet bijgebracht hebben is met je gezicht op het internet te verschijnen. Maar mischien hebben ze dat van de GIGN geleerd. :wink:
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.
DULCE BELLUM INEXPERTIS
Sine Pari
Agent

Berichtdoor Six » di feb 14, 2006 10:33

GIGN? Dat is toch dat modellenbureau wat spannende, tactische fotomodellen levert? :roll:
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor Sine Pari » di feb 14, 2006 23:29

Precies die eenheid, die tijdens een vliegtuigkaping buitenlandse beraders om hulp vragen, het dan anders doen waarbij het nog net goed ging om dan de volgende dag als helden gevierd te worden in de media. En je kunt geen echte held zijn als niemand weet wie je bent. :roll:
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.
DULCE BELLUM INEXPERTIS
Sine Pari
Agent

Berichtdoor Etienne H. » wo feb 15, 2006 1:40

Etienne H.
Surveillant

Berichtdoor Sungkit » vr feb 17, 2006 20:38

Sine Pari schreef:De video of de GROM is wel leuk om te zien. Dit omdat ik ze gezien heb toen ze net begonnen en bij ons kwammen kijken. Het lijkt dat ze er wat van geleerd hebben. Wat we ze echter niet bijgebracht hebben is met je gezicht op het internet te verschijnen. Maar mischien hebben ze dat van de GIGN geleerd. :wink:

Sine Pari schreef:De video of de GROM is wel leuk om te zien. Dit omdat ik ze gezien heb toen ze net begonnen en bij ons kwammen kijken. Het lijkt dat ze er wat van geleerd hebben. Wat we ze echter niet bijgebracht hebben is met je gezicht op het internet te verschijnen. Maar mischien hebben ze dat van de GIGN geleerd. :wink:

Van deze mannen (GROM) valt overigens ook nog wel wat te leren. Werken al jaren samen met Delta Force, redde CIA leden in de eerste golfoorlog ver in vijandelijk gebied, en stonden wederom in de frontlinies bij Operation Iraqi Freedom. Bij weinig mensen is bekend hoe groot de rol van deze groep is/was. Bovendien zijn het stuk voor stuk meesters in de MMA. (karate, jiu jitsu, kickboxing e.d.)
..SUNGKIT..
Sungkit
Hoofdagent

Berichtdoor Chef » vr feb 17, 2006 21:37

GROM

Afbeelding

En ja, de vechtsporten zitten er diep in zoals Sungkit al aangaf. GROM tydens de vroege ochtendgloren.

Afbeelding

Als je deze jongens door je achtertuin ziet wandelen..weet je dat je niet thuis zult slapen vanacht..

Afbeelding
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Sine Pari » za feb 18, 2006 3:52

Sungkit ik wist niet dat ik twee maal hetzelfde had gepost. :wink:
Werken al jaren samen met Delta Force
:lol: Dat bedoel ik dus.
DULCE BELLUM INEXPERTIS
DULCE BELLUM INEXPERTIS
Sine Pari
Agent

Berichtdoor Sungkit » za feb 18, 2006 13:42

Sine Pari schreef:Sungkit ik wist niet dat ik twee maal hetzelfde had gepost. :wink:
Werken al jaren samen met Delta Force
:lol: Dat bedoel ik dus.

Ja hou 's op met die irritante dubbelposts :wink:

Ik trachte alleen wat nuance in je post aan te brengen en aan te geven hoe druk deze groep het heeft, en hoe proffesioneel ze werken. Maar kennelijk is dat aan jou persoon niet besteed. Als ik je eerste post lees zou je beter moeten weten.
..SUNGKIT..
Sungkit
Hoofdagent

Berichtdoor de Rus » vr maart 03, 2006 11:50

een zeer interressante eenheid, ik ga er zeker meer over lezen. een prima topic.

de rus
de Rus

Keer terug naar Overige eenheden

Toon nieuwe berichten