Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Nieuwe Adidas GSG-9 Schoen.

Zaken omtrent eenheden uit binnen- en buitenland plaats je hier.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Remmington » zo apr 09, 2006 18:11

ik ben best geinteresseerd in de 5.11 tactical HRT boot zijn dr mensen die er ook daadwerkelijk op lopen hier?

k wil wel even weten of ze bevallen voor ik ze bestel :D

die oakleys zijn topkwaliteit dat zie ik wel maar ik vind ze er te laag uit zien en ik heb liever een meer hogere laars dat voelt wat steviger vind ik zelf. of zijn ze net zo hoog als normale combat boots sine pari?

en aan welk onderdeel verstrekken ze die dat jij ze krijgt? :P was ik gewoon benieuwd naar.

8)
Me and Charlie. Eyeball to eyeball, that's fucking combat. Fucking worthy adversaries.Whereas what we have here? A bunch of fig-eaters wearing towels on their heads, trying to find reverse in a Soviet tank. This is not a worthy adversary.
Remmington
Aspirant

Berichtdoor Low rider » di apr 11, 2006 17:54

heeft iemand de:
Bates Falcon Assault Boot
misschien geprobeerd? Ik zit te twijfelen tussen deze en de nieuwe adidas gsg9.

Wie heeft er een goede tip, ik loop nu op Meindl Performance of de Magnum Storm maar vind beide nogal warm voor de zomer...
If you don't believe in yourself, no one else will.
Low rider
Aspirant

Berichtdoor Red_Cell » do apr 20, 2006 6:08

Ik heb de Bates..vind ze lekker. Met name omdat het een 'doorlopende' zool bevat. Dit is perfect voor je afwikkeling bij hardlopen!
The end..is the beginning...is the end!!
Red_Cell
Hoofdagent

Berichtdoor rayman » za apr 22, 2006 14:13

Remmington schreef:ik ben best geinteresseerd in de 5.11 tactical HRT boot zijn dr mensen die er ook daadwerkelijk op lopen hier?

k wil wel even weten of ze bevallen voor ik ze bestel :D

die oakleys zijn topkwaliteit dat zie ik wel maar ik vind ze er te laag uit zien en ik heb liever een meer hogere laars dat voelt wat steviger vind ik zelf. of zijn ze net zo hoog als normale combat boots sine pari?

en aan welk onderdeel verstrekken ze die dat jij ze krijgt? :P was ik gewoon benieuwd naar.

8)

Remmington ik heb nu al mijn 2e paar, ze zitten perfect, voldoende steun en een goede zool die erg veel grip biedt
rayman
Aspirant

Berichtdoor Remmington » zo apr 23, 2006 12:59

ah cool dankjewel.

Ik ga ze liever niet op internet bestellen dus ik ga over een poosje ze in een winkel passen.

thnx nog ze lijken me het geld waard. (wat nog best mee valt) :D
Me and Charlie. Eyeball to eyeball, that's fucking combat. Fucking worthy adversaries.Whereas what we have here? A bunch of fig-eaters wearing towels on their heads, trying to find reverse in a Soviet tank. This is not a worthy adversary.
Remmington
Aspirant

Berichtdoor jankaas » do mei 04, 2006 22:16

Ik hoor mensen praten over ''de zachte zolen'' ''zijn het echt adidas''

Nou, waarom zouden de zolen zacht zijn en van speciaal materiaal? :? 8)

en 2 het zijn de enige echte adidas :lol:

Priiiiiiiima schoentjes......

Adios
:marn:
QPO
jankaas
Surveillant

Berichtdoor Berend BOTje » wo jan 31, 2007 19:31

Loop zelf op het ogenblik op een Magnum Elite, maar vind deze erg stijf. Voor een inzet een prima schoen, maar als je traint en veel moet hardlopen vind ik het helemaal niks.
Daarom ben ik ook eigenlijk op zoek naar de "oude" AT-kist van Adidas, daar loop je namelijk zo mee weg.
Maaaaarrrrr........ wie kan me vertellen waar deze nog te verkrijgen zijn.
Of een schoen die qua soepelheid in de buurt komt? Ik weet het namelijk niet.

Eisen waar die aan moet voldoen: vering in de zool, bovenkant van leer en een hoog model.
wat niet belangrijk is voor mij: stalen of hardplastic neus is niet noodzakelijk.

Wie kan me helpen?
Berend BOTje
Aspirant

Berichtdoor HardBaller » wo jan 31, 2007 19:54

Heej Arjen

Ik weet niet of je deze zoekt maar dit zijn andere schoenen van phantom. ik heb ze zelf ook zit nu al aan mijn 2e paar en ze werken op alle gebieden perfect vooral rapid response.

kijk maar of je dit iets vind.

http://www.jencproductions.com/shop/pro ... cts_id=485
Victory at all costs, victory in spite of all terror, victory however long and hard the road may be; for without victory there is no survival.
Winston Churchill
HardBaller
Agent

Berichtdoor -=BE=- » do feb 01, 2007 14:12

Je zult ze toch zelf moeten proberen. Heb jaren op de Magnum gelopen. Heb vorig jaar de HRT gekocht. Bevallen ook super.
Maar zoals ik zei, probeer ze eerst zelf voor je ze gaat bestellen. Iedereen heeft een andere voet.
Avoid the fight if you can, but if there is a fight, be in it to win.
-=BE=-
Agent

Berichtdoor GlockCop » do feb 01, 2007 15:19

Wat lopen jullie nou allemaal te zaniken!!! De baas levert een prima schoen voor elke situatie en hij is nog stijlvol ook! Stelletje mieperds zijn jullie!!
Afbeelding

En voor als je er meer wilt bestellen (ik heb 7 paar!!) is hier de site!
http://www.vanlier.nl/index.asp?par=f_collection&CID=2&ID=73#73
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

dus

Berichtdoor --X-- » do feb 01, 2007 15:34

Nou dan heb ik nog een spiksplinter nieuw paar Adidas GSG9 schoenen staan...... nog nooit gebruikt..... moet alleen ff kijken wat de maat is ik geloof 9,5. DUS VOOR DE LIEFHEBBERS PM ME FF

Trouwens die van Liers zijn ideaal voor feesten en partijen

gegroet strijders :marn:
Laatst bijgewerkt door --X-- op vr feb 02, 2007 22:30, in totaal 1 keer bewerkt.
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

Berichtdoor Elminster » do feb 01, 2007 17:21

Inderdaad Glockcop, ik zag wat de baas voor ons in de kast had staan en warempel eindelijk eens iemand die nagedacht had over goede paractische schoenen voor "de jongens" op straat.

Welke imbiciel heeft die schoenen voor ons uitgekozen??????
Oog om oog, tand om tand.
Elminster
Surveillant

Berichtdoor GlockCop » do feb 01, 2007 17:26

Elminster schreef:Welke imbiciel heeft die schoenen voor ons uitgekozen??????

AfbeeldingDuh! :roll:
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Ozcar » do feb 01, 2007 17:55

LOL. Nou ik moet zeggen dat die schoenen wel heel erg lekker lopen. Richting de vuilnisbak dan. Daar heb ik ze uitgetrokken en mijn magnums aangedaan en de schoenen met een grote boog de bak in.
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor harlekino » vr feb 02, 2007 0:10

Houden jullie allen wel in de gaten dat de prijs van die nieuwe adidas kisten in US DOLLARS is en niet in EURO.
harlekino
Aspirant

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige eenheden

Toon nieuwe berichten