Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Nieuwe Adidas GSG-9 Schoen.

Zaken omtrent eenheden uit binnen- en buitenland plaats je hier.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor KE3 » za dec 25, 2010 15:10

Schijnt dat je ze bijvoorbeeld in Londen ook kan kopen, voor (veel) minder als hier in Nederland ... Mocht je meissie toevallig nog een keertje willen shoppen ..... :lol:
KE3
Surveillant

Berichtdoor Arnold » za dec 25, 2010 16:10

Ik heb geen idee, maar ik zou maar oppassen want als ik naar die site kijk ziet het er niet heel officieel uit en de teksten staat door het zoekbalkje dus het zouden oplichters kunnen zijn, en u zal wel denken ja maar er staat ook een SECURE SHOPPING plaatje maar dat kan ik ook wel op een site zetten...

Trouwens die site is ook niet goed beveiligd ik kan dat zien door even een ' achter de webadres te zetten als hij gewoon terug gaat naar de main page of als hij op de zelfde link blijft is hij niet goed beveiligd en dan kan de hackers Worms, javascripts, invections, etc etc gebruiken

ALTIJD OPPASSEN IK ZOU EVEN VERDER ZOEKEN NAAR EEN BETROUWBAARDERE SITE ;)

Fijne kerst dagen!
Arnold

Berichtdoor Bleu_E1000 » za dec 25, 2010 19:52

Ach, l*l niet! Ik heb in het verleden wel eens bij polimil besteld. Altijd levering op tijd etc. Dat was nog in de tijd dat je wel op de NL-site kon bestellen. Nu blijkbaar niet meer. Overigens ga ik nu naar Nederlandse dealers, aangezien ik dan een goede garantie heb. Daar ontbrak het dan weer wel aan bij Polimil.
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor rayman » zo dec 26, 2010 0:44

Helaas gaat London niet lukken maar via internet zijn er allerlei alternatieven.. Wie kan antwoord geven op mijn vragen...
Als ik normaal maat 45 (11) heb welke maat heb ik voor de Adidas gsg9.2 nodig?
En hoe zit het met de levensduur van de schoenen ?
--- Who Dares Wins ---
rayman
Aspirant

Berichtdoor Arnold » zo dec 26, 2010 6:11

Ja, soms zijn websites wel betrouw baar maar soms niet kijk maar eens naar oplichtersontmaskerd hoe makkelijk die lui die sites naar kunnen bootsen... en ik wou alleen maar even waarschuwen, want ik heb best wel veel ervaring met sites ik heb alles op deze site voltooid en daar kreeg je ook een missie om een nep site naar te bootsen en geloof mij elke kalkoen kan dat

Site: http://www.hackthissite.org/
Arnold

Berichtdoor daanvs » zo dec 26, 2010 15:40

@Rayman de GSG schoenen vallen een beetje klein uit. Beter bestel je een halve of hele maat groter. Dat is ook het advies dat firstcarecompany mij gaf toen ik ze 3 jaar geleden kocht... Eigenwijs als ik ben heb ik dat advies in de wind geslagen en liep ik 2 jaar lang op te kleine schoenen :P

Over de levensuur... tja, Ik merkte dat de zool al snel los liet. Niet alleen bij mij maar bij iedereen uit mijn lichting die mee had besteld. het is natuurlijk een beetje afhankelijk van hoe intensief je die schoenen gebruikt, maar bij mij zaten er na een jaar al geen noppen meer onder. Ik vond de prijs/kwaliteit verhouding achteraf een beetje tegenvallen, daarom dat ik ze niet weer heb gekocht.
daanvs
Agent

Berichtdoor FeR » zo dec 26, 2010 16:35

Ik zelf heb twee jaar geleden de 5.11 HRT aangeschaft.
Deze beginnen nu met de vele sneeuw wel wat door te lekken.
Ook de zolen zijn aardig versleten. Hierdoor heb ik minder grip.
Op zich is twee jaar aardig lang qua levensduur voor schoenen die bijna iedere dag gedragen worden.
Nu maar eens op zoek gaan naar iets nieuws.
FeR
Aspirant

Berichtdoor KE3 » ma dec 27, 2010 2:15

daanvs schreef:Over de levensuur... tja, Ik merkte dat de zool al snel los liet. Niet alleen bij mij maar bij iedereen uit mijn lichting die mee had besteld. het is natuurlijk een beetje afhankelijk van hoe intensief je die schoenen gebruikt, maar bij mij zaten er na een jaar al geen noppen meer onder. Ik vond de prijs/kwaliteit verhouding achteraf een beetje tegenvallen, daarom dat ik ze niet weer heb gekocht.

Ik heb ze zelf niet, maar mijn (kledingkast-)buurman wel, gelijk gekocht met mijn Magnum's.

Wat er inderdaad te zien is, loslatende zool en een (erg) lelijk wordende neus. Door het vouwen van de neus ten opzichte van de schacht krijg je een vouw met daarin (haar)scheurtjes ...

Moet zeggen dat ze mij niet mee vallen voor de prijs die ze moeten kosten :roll:
KE3
Surveillant

Berichtdoor Kevin_ » wo dec 29, 2010 1:47

ja ik ken het. Echter ik vind het een heerlijk schoentje. Voor mij het enige nadeel is de zool. Deze is niet steekdicht. Steekdicht?! Ja.

Heterdaad woninginbraak in de nachtdienst vorig jaar december. TP rent verdachte weg. Kevin erachter aan. Verdachte hopte van tuin naar tuin, ik ook. Verdachte klom over een muurtje. Ik ook. Verdachte klom over een hek met van die punten waar je niet over heen moet klimmen, ik ook... Alleen mijn zool was wat minder sterk. Dwars er door heen. Conclusie: Kevin had een pin in zijn voet. VE overigens wel op een dak zien liggen en geboeid. Alleen toen moest ie er nog van af.... Ik was niet erg menselijk bedenk ik me nu. :twisted: :twisted:

Buiten genoemd incidentje toch lekkere schoenen, alleen links is niet meer waterdicht. :P
"It is not the danger that makes us afraid...it is the fear of danger."
Kevin_
Hoofdagent

Berichtdoor Bleu_E1000 » wo dec 29, 2010 10:44

* Visualiseert een kluns vast gepind op een hek... *
Dan toch maar CT&CP's of Duty II aanschaffen...? :roll: :twisted:
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Q » wo dec 29, 2010 11:24

Kevin_ schreef:
Buiten genoemd incidentje toch lekkere schoenen, alleen links is niet meer waterdicht. :P

Afbeelding
Good men don’t need rules. Today’s not the day to find out why I have so many.
–The Doctor, Doctor Who
Q
Inspecteur

Berichtdoor FeR » za jan 01, 2011 12:42

Heb sinds kort de Lowa combat boot.
Draag hem nu drie dagen, loopt heerlijk!

Afbeelding
FeR
Aspirant

Berichtdoor DSI » za jan 01, 2011 17:39

Lopen lekker die lowa's.
Gr. DSI
In god we trust with dogs we bust
DSI
Hoofdagent

Berichtdoor Bleu_E1000 » vr jan 07, 2011 21:30

En ik heb m'n nieuwe sloffies ook binnen:
Afbeelding
Magnum Elite Spider Recon 8.0
Laatst bijgewerkt door Bleu_E1000 op vr jan 07, 2011 21:40, in totaal 1 keer bewerkt.
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Six » vr jan 07, 2011 21:32

Zien er wel relaxt uit E.
Ik loop al een tijdje op mijn HAIX, die zijn wel een stuk stijver en stugger. Daar hou ik wel van. Maar aan de andere kant is een paar lekker soepele hoge en lichte schoenen ook wel lekker. Dan draag ik mijn Bates.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige eenheden

Toon nieuwe berichten