Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Nieuwe Adidas GSG-9 Schoen.

Zaken omtrent eenheden uit binnen- en buitenland plaats je hier.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Q » vr jan 14, 2011 17:12

magnums zijn over het algemeen breed is mijn ervaring. ik heb een normale voet :twisted: , 42 middel , en ze zijn voor mij aan de brede kant.

zoek een winkel op waar ze ze verkopen en passen.

Ik weet dat benscore in rotterdam ze heeft.
Good men don’t need rules. Today’s not the day to find out why I have so many.
–The Doctor, Doctor Who
Q
Inspecteur

Berichtdoor Bleu_E1000 » vr jan 14, 2011 19:23

Q schreef:magnums zijn over het algemeen breed is mijn ervaring. ik heb een normale voet :twisted: , 42 middel , en ze zijn voor mij aan de brede kant.

zoek een winkel op waar ze ze verkopen en passen.

Ik weet dat benscore in rotterdam ze heeft.

De leest van de Elite Spider (Recon) is wat smaller dan bijv. de Stealth Force 2... :wink:
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor Nxat » zo jan 16, 2011 18:17

ik denk ook dat ik naar een winkel ga, om daar even het een en ander te passen.. met schoenen moet het wel goed zitten.
Nxat
Agent

Berichtdoor rayman » zo jan 23, 2011 23:42

Na lang vergelijken heb ik toch voor de 5.11 xprt gekozen.. de 5.11 hrt gingen helaas scheuren ( 2de paar ) heb ze inmiddels binnen.. binnenkort de ervaringen..
--- Who Dares Wins ---
rayman
Aspirant

Berichtdoor Chimera1982 » wo jun 08, 2011 23:35

Dit zijn inderdaad de adidas GSG9.2 schoenen. Ik heb inderdaad van collega's begrepen dat dit voor binnen niet de juiste schoenen zijn bij vochtige/natte omstandigeden. Dit omdat uitglij gevaar aanwezig is en het verzolen naar vibram zool is een optie, maar is net echt goedkoop geloof ik.
Zelf heb ik de Magnum protector S3, maar die vind ik op lange afstanden niet lekker lopen en de kwaliteit van het binnenwerk vind ik slecht.
Ook heb ik Haix Tibet. Ze voelen erg zwaar maar hier heb je geen last van tijdens het lopen vind ik. Verder het comfor bij lang dragen is erg goed. Het schijnt vergelijkbaar te zijn met de Meindel Army pro.
Het enige versil tussen de Haix en de Meindel is dat Haix eigen zolen fabriceerd en Meindel gebruik maakt van een vibram zool.
Chimera1982
Aspirant

Berichtdoor Chimera1982 » wo jun 08, 2011 23:37

Chimera1982 schreef:Dit zijn inderdaad de adidas GSG9.2 schoenen. Ik heb inderdaad van collega's begrepen dat dit voor binnen niet de juiste schoenen zijn bij vochtige/natte omstandigeden. Dit omdat uitglij gevaar aanwezig is en het verzolen naar vibram zool is een optie, maar is net echt goedkoop geloof ik.
Zelf heb ik de Magnum protector S3, maar die vind ik op lange afstanden niet lekker lopen en de kwaliteit van het binnenwerk vind ik slecht.
Ook heb ik Haix Tibet. Ze voelen erg zwaar maar hier heb je geen last van tijdens het lopen vind ik. Verder het comfor bij lang dragen is erg goed. Het schijnt vergelijkbaar te zijn met de Meindel Army pro.
Het enige versil tussen de Haix en de Meindel is dat Haix eigen zolen fabriceerd en Meindel gebruik maakt van een vibram zool.

http://www.polimil.co.uk/acatalog/Haix_ ... 67.95.html
Chimera1982
Aspirant

Berichtdoor lodevs » za jun 18, 2011 19:54

Beste,

Ik ben op zoek naar een nieuwe combats voor mijn interventiedienst.
Ik heb al heel wat gezocht op het internet maar er zijn zoveel combats dat ik het bos niet meer door de bomen zie. Op deze site heb ik ook al heel wat gelezen inzake de combats.

Mss dat sommige van jullie mij kunnen bijstaan met raad en daad voor een goede keuze van mijn schoen.

Ik ben lid van de interventiedienst en heb dus een zeer uitgebreid takenpakket. Ik dien zowel binnen als buiten te opereren. In allerlei omstandigheden.

Wat ik zoek in een combat is dat hij licht is en goed aanvoelt (als het ware een vrije tijds schoen.) Verder waterdicht, slipbestendig, veilig

kunnen jullie me tips geven?
lodevs
Aspirant

Berichtdoor GlockCop » za jun 18, 2011 20:30

"DE" interventie dienst nog wel! Vertel eens wat meer daarover.. Misschien bij je voorstel rondje in de kantine bijvoorbeeld.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor --X-- » za jun 18, 2011 21:53

lodevs schreef:Beste,

Ik ben op zoek naar een nieuwe combats voor mijn interventiedienst.
Ik heb al heel wat gezocht op het internet maar er zijn zoveel combats dat ik het bos niet meer door de bomen zie. Op deze site heb ik ook al heel wat gelezen inzake de combats.

Mss dat sommige van jullie mij kunnen bijstaan met raad en daad voor een goede keuze van mijn schoen.

Ik ben lid van de interventiedienst en heb dus een zeer uitgebreid takenpakket. Ik dien zowel binnen als buiten te opereren. In allerlei omstandigheden.

Wat ik zoek in een combat is dat hij licht is en goed aanvoelt (als het ware een vrije tijds schoen.) Verder waterdicht, slipbestendig, veilig

kunnen jullie me tips geven?

WTF??? kijk het ff aan

VERZOEK IS EERST VOORSTELLEN KANTINE AUB
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

Berichtdoor DSI » za jun 18, 2011 23:43

Buiten de 5.11 XPRT en de Lowa Combat heb ik de Lowa Vancouver, dit is een s3 schoen dus met stalen zool en neus, maar zijn bijzonder licht.
Waterdicht,antislipzool en oliebestendig en kosten 114 euro.
En bovenal zitten lekker en lopen goed.

Afbeelding
Gr. DSI
In god we trust with dogs we bust
DSI
Hoofdagent

Berichtdoor lodevs » zo jun 19, 2011 22:52

GlockCop schreef:"DE" interventie dienst nog wel! Vertel eens wat meer daarover.. Misschien bij je voorstel rondje in de kantine bijvoorbeeld.

Wat bedoel je met "DE" interventiedienst? Dit is één van vele takken in de Belgische politiewereld.

--X-- schreef:WTF??? kijk het ff aan

VERZOEK IS EERST VOORSTELLEN KANTINE AUB

Kijk eens aan wat een hartelijk verwelkoming... je hoeft hiervoor niet met de capslock aan te typen hoor. :?
lodevs
Aspirant

Berichtdoor -LN- » zo jun 19, 2011 23:11

DE interventiedienst klinkt voor ons (Nederlanders) alsof je bij een geheime ninja-club zit. Komt waarschijnlijk omdat wij het woord interventiedienst niet kennen. Na een rondje google denk ik dat het lijkt op noodhulp/DHV bij ons.

Feit blijft natuurlijk dat een welkomstpost veel misverstanden kan voorkomen..
Probeer het eens. Stiekem zijn zijn de meesten best aardig hier.

*edit* Ik lees net je post in de kantine.
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Berichtdoor GlockCop » zo jun 19, 2011 23:44

Wat LN zegt inderdaad. Qua schoen ben ik nu al een paar jaar jaar erg blij met mijn Bates.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Six » ma jun 20, 2011 9:49

Welke Bates loop jij Glock? Ik heb die van mij ook alweer een jaar of 4 en zijn wel aan vervanging toe. De Bates is bijna de enige schoen waar ik de hiel (binnen) heel heb gehouden na al die tijd.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor lodevs » ma jun 20, 2011 12:16

-LN- schreef:DE interventiedienst klinkt voor ons (Nederlanders) alsof je bij een geheime ninja-club zit. Komt waarschijnlijk omdat wij het woord interventiedienst niet kennen. Na een rondje google denk ik dat het lijkt op noodhulp/DHV bij ons.

Feit blijft natuurlijk dat een welkomstpost veel misverstanden kan voorkomen..
Probeer het eens. Stiekem zijn zijn de meesten best aardig hier.

*edit* Ik lees net je post in de kantine.

dit is zowat de uitleg over de interventiedienst binnen het belgische politielandschap.

Code: Selecteer alles
De interventiedienst is de grootste afdeling van het korps en staat 24 uur per dag in voor de eerstelijnspolitie. Deze dienst komt ter plaatse om vaststellingen te doen of tussenkomsten op het terrein uit te voeren wanneer u het noodnummer 101 belt.

Elke oproep naar het noodnummer 101 (gratis) komt terecht bij het CICOV te Gent. Dit is het informatie- en communicatiecentrum Oost-Vlaanderen dat uw oproep beantwoordt en de plaatselijke politiepatrouilles aanstuurt.  Er zijn steeds meerdere interventieploegen op het terrein. Deze ploegen worden nog aangevuld met toezichtploegen die voornamelijk belast zijn met fiets- of voetpatrouilles en toezicht houden op specifieke problemen. Deze toezichtpatrouille kan zowel in uniform als in burgerkledij gebeuren.

Interventieploegen voeren zowel dringende als niet dringende interventies uit. Dringend betekent dat vaststellingen ter plaatse noodzakelijk zijn. Enkele voorbeelden van dringende interventies zijn een agressie, vechtpartijen, inbraak of een hold-up alarm. Uiteraard worden de dringende tussenkomsten prioritair uitgevoerd, maar ook de niet dringende interventies zoals vandalisme of een burengeschil worden opgevolgd. Wij streven ernaar om de wachttijden zo beperkt mogelijk te houden.

Naast het uitvoeren van interventieopdrachten staat deze dienst o.a. het voorleiden van gevangenen voor de rechtbanken, het uitvoeren van ordediensten (bv. voetbal- en wielerwedstrijden), het afwerken van processen-verbaal en dergelijke meer.
lodevs
Aspirant

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige eenheden

Toon nieuwe berichten