Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

-leeg-

Zaken omtrent eenheden uit binnen- en buitenland plaats je hier.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Dangerdeep » wo okt 11, 2006 19:59

-leeg-
Laatst bijgewerkt door Dangerdeep op ma nov 13, 2006 17:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Dangerdeep

Berichtdoor Etienne H. » wo okt 11, 2006 20:37

Aanhoudingen in juni en december 2005. De DSI wordt pas op 14 augustus 2006 (elders lees ik overigens weer 1 juli 2006, maar goed) officieel opgericht. En in oktober 2006 krijgen twee politici het idee: "He, tis al een tijdje geleden dat ik vragen heb gesteld tijdens het vragenuurtje, laat ik eens wat verzinnen"...

Ook slaat het inhoudelijk nergens op. Ze willen antwoord hebben over de bevoegdheden van de DSI, terwijl die club pas (meer) dan een jaar later officieel wordt opgericht. Kennelijk hebben zij hun huiswerk niet helemaal gedaan, want wie wanneer wordt ingezet staat gewoon op papier. Sterker nog, het staat zelfs op internet.
Etienne H.
Surveillant

Berichtdoor Six » ma okt 16, 2006 12:45

Etienne H. schreef:Aanhoudingen in juni en december 2005. De DSI wordt pas op 14 augustus 2006 (elders lees ik overigens weer 1 juli 2006, maar goed) officieel opgericht. En in oktober 2006 krijgen twee politici het idee: "He, tis al een tijdje geleden dat ik vragen heb gesteld tijdens het vragenuurtje, laat ik eens wat verzinnen"...

Ook slaat het inhoudelijk nergens op. Ze willen antwoord hebben over de bevoegdheden van de DSI, terwijl die club pas (meer) dan een jaar later officieel wordt opgericht. Kennelijk hebben zij hun huiswerk niet helemaal gedaan, want wie wanneer wordt ingezet staat gewoon op papier. Sterker nog, het staat zelfs op internet.
Opzich heb je gelijk maar ik heb over de inzet van juni wat gesproken met mensen die er wat dichterbij stonden en ik kan je vertellen dat het een krom verhaal is. We praten dan wel over de BBE-SIE maar toch liep (loopt?) niet alles even geweldig als de bedoeling is. Opstartproblemen waarschijnlijk dus misschien de overdreven aandacht niet waard, maar de problemen zijn (waren) er wel.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor --X-- » ma okt 16, 2006 17:09

Six schreef:
Etienne H. schreef:Aanhoudingen in juni en december 2005. De DSI wordt pas op 14 augustus 2006 (elders lees ik overigens weer 1 juli 2006, maar goed) officieel opgericht. En in oktober 2006 krijgen twee politici het idee: "He, tis al een tijdje geleden dat ik vragen heb gesteld tijdens het vragenuurtje, laat ik eens wat verzinnen"...

Opzich heb je gelijk maar ik heb over de inzet van juni wat gesproken met mensen die er wat dichterbij stonden en ik kan je vertellen dat het een krom verhaal is. We praten dan wel over de BBE-SIE maar toch liep (loopt?) niet alles even geweldig als de bedoeling is. Opstartproblemen waarschijnlijk dus misschien de overdreven aandacht niet waard, maar de problemen zijn (waren) er wel.

Klopt helemaal six............ de "baasjes" hadden het te druk met WEL/NIET inzetten de DSI ... aan de jongens lag het in ieder geval niet.

Gegroet strijders :marn:
er was eens!!!!!!.....................en die was te laat!!!!
--X--
Inspecteur

Keer terug naar Overige eenheden

Toon nieuwe berichten