Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Politie opleiding salaris-informatie

Algemene onderwerpen omtrent de politie, BPZ e.d.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Feerce » vr mei 12, 2006 14:53

Voor de geïnteresseerden onder ons:

Opleiding assistent politiemedewerker : 1,5 jaar
Tijdens opleiding: minimaal 1202 Euro maximaal 1352 Euro
Na opleiding: minimaal 1456 Euro

Politiemedewerker: 3 jaar
Tijdens opleiding: minimaal 1202 Euro maximaal 1485 Euro
Na opleiding: minimaal 1593 Euro

Allround politiemedewerker: 4 jaar
Tijdens Opleiding: minimaal 1202 Euro maximaal 1659 Euro
Na opleiding: minimaal 1593 Euro

Politiekundig bachelor/master: 4 jaar
Tijdens opleiding: minimaal 1202 Euro maximaal 1828 Euro
Na opleiding: minimaal: Bachelors: 2015 , Masters: 2064

Bron: Solicitatiefolder Politie Nederland

Maar laten we vooral niet vergeten dat je niet bij de politie gaat voor het geld, maar voor het variërende werk.
Laatst bijgewerkt door Feerce op di mei 26, 2009 16:23, in totaal 1 keer bewerkt.
PHM
Feerce
Hoofdagent

Berichtdoor Dangerdeep » vr mei 12, 2006 15:47

-leeg-
Laatst bijgewerkt door Dangerdeep op ma nov 13, 2006 17:15, in totaal 1 keer bewerkt.
Dangerdeep

Berichtdoor Doggieman » vr mei 12, 2006 16:18

Dangerdeep schreef:en je gaat bijna huilen.

Bijna :roll: :? :cry:
In God we trust, all others are suspects
Doggieman
Hoofdinspecteur

Berichtdoor CU2010 » vr mei 12, 2006 16:39

Toch blijf ik het vreemd vinden dat het salaris zo achterblijft vergeleken met het bedrijfsleven. Je ziet dat het soort leidinggeven wordt overgenomen uit het bedrijfsleven en het takenpakket wordt ook steeds uitgebreider.

Het werk is wel gigantisch mooi en dat moeten we maar wat vaker tegen elkaar zeggen.

CU
CU2010

Berichtdoor Chef » vr mei 12, 2006 17:17

Klopt, echter vergelijk het eens met de collega hulpverleners van de brandweer? :evil: Die hebben helemaal recht om te janken!
"If you can't remember, the Claymore is pointed towards you.."
Chef
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Feerce » vr mei 12, 2006 18:11

Dat is inderdaad wel vreemd,
een man die de hele dag achter zijn bureau op kantoor zit weg te rotten verdient gauw meer dan een agent(e) die echt iets doet voor de maatschappij.
Laatst bijgewerkt door Feerce op di mei 26, 2009 16:24, in totaal 1 keer bewerkt.
PHM
Feerce
Hoofdagent

Berichtdoor Pendec » vr mei 12, 2006 18:36

Chef schreef:Klopt, echter vergelijk het eens met de collega hulpverleners van de brandweer? :evil: Die hebben helemaal recht om te janken!

Muah, valt mee .. afhankelijk van het korps waar je zit ...
Maar het is absoluut niet om over naar huis te schrijven...

Ik vind het een net loon hoor dat ik elke maand krijg ... (vergeet ook je toeslagen niet he!)
Pendec
Brigadier

Berichtdoor Pendec » vr mei 12, 2006 18:37

Feerce schreef:Dat is inderdaad wel vreemd,
een man die de hele dag achter zijn bureau op kantoor zit weg te rotten verdient gauw meer dan een agent(e) die echt iets doet voor de maatschappij.

~Nico

Appels met peren vergelijken is geen optie
Pendec
Brigadier

Berichtdoor blauwebaret » za mei 13, 2006 23:28

Feerce schreef:Dat is inderdaad wel vreemd,

~Nico

deze mensen hebben waarschijnlijk ook veel meer verantwoordlijk heden op een ander gebied? :?:
blauwebaret
Hoofdagent

Berichtdoor Sjaaky » zo mei 14, 2006 18:35

De wereld zit gewoon gek in elkaar. Ik bedoel je heb film sterren die met 1 film meer verdienen dan jij ooit in je gehele leven.
Sjaaky
Aspirant

Berichtdoor Doggieman » zo mei 14, 2006 19:58

Sjaaky schreef:De wereld zit gewoon gek in elkaar. Ik bedoel je heb film sterren die met 1 film meer verdienen dan jij ooit in je gehele leven.

En dat terwijl wij als dienders elke acteren op straat :D :wink:
In God we trust, all others are suspects
Doggieman
Hoofdinspecteur

Berichtdoor piepie » di mei 16, 2006 22:10

ja dat is wel een heel raar punt .....
waarom blijft de politie zo heel erg achter???
tenminste het management bij ons niet die kunnen vergelijkingen doen het burgerleven en doen dat ook en die passen hun schaal daar aan toe dus die gaan er altijd op vooruit.
ik ben echt iemand van de werk vloer en zit in schaaal 4 jajaja dit is zeker geen vet pot.
en net als zoveel hier denk ik is voor de mensen die wat gevaarlijker werk doen het heel erg onder betaald....
ja ik weet niet of ik gevaarlijk werk doe maar volgens ons management en de korpsleiding doen wij geen gevaarlijk werk.
terwijl de clienten waar wij komen zeggen is dat alles wat jullie verdienen om dit te rijden??
die zeggen bijna allemaal voor dat werk en dat geld kom ik me bed niet uit....
het lijkt bij ons ook wel alsof je niet echt gewaardeert word.
maar dat zal wel aan ons werkvloer mensen liggen. :lol: :oops:

groetjes piepie
de stap na dlhp word steeds groter was vandaag een topdag daarzo heb zelfs nog twee honden gezien de gekeurd werden.

www.fourwindspolicedogcenter.com
piepie
Aspirant

Berichtdoor GlockCop » wo mei 17, 2006 12:18

Ik was voor de politie assistent bedrijfsleider van een winkel (18 jaartjes oud maar) en verdiende toen een schitterend salaris. Toen ik zei dat ik wegging naar de pliesies werd mij een eigen winkel aangeboden (franchise) met auto van de zaak als ik zou blijven. Zou het dubbele verdienen van wat ik nu verdien. Zou ook na 3 of misschien wel 5 jaar compleet uitgeblust zijn en aan de anti depri´s zitten.
Ik kan het niet, elke dag hetzelfde, elke dag precies weten wat je gaat doen, maanden vooruit afspraken kunnen maken omdat je toch weet dat na 18:00 uur je vrij bent. BLEH!!!
Heerlijk als de gsm afgaat en je een spoed actie hebt! Heerlijk om elke dag het onbekende in te gaan, die schaduw wereld waar alleen wij en de boefjes vanaf weten. Die waar nukubu´s nog nooit van gehoord hebben en niets van willen weten omdat ze anders nooit meer rustig kunnen slapen. The thin blue line noemen ze het in de VS, de dunne blauwe lijn tussen orde en anarchy. Die dunne lijn bestaat uit onderbetaalde (ik verdien meer, krijg het alleen niet :wink: ) mannen en vrouwen die met een te klein clubje toch elke nacht ervoor zorgen dat jan zeiksnor de volgene dag gewoon wakker wordt in zijn mandje en tijdens ontbijt tv kan zeiken over die politie die weer wat onschuldige randgroepjongeren totall loss heeft geslagen.
Ik ben trots om in die dunne lijn te staan met links en rechts van me een collega.
Ik ben er trots op een van die te zijn die komen als er stront aan de knikker is. Denk dat ik teveel A team heb gekeken toen ik nog kleiner was.
He dat was ff lekker!
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Dangerdeep » wo mei 17, 2006 14:45

-leeg-
Laatst bijgewerkt door Dangerdeep op ma nov 13, 2006 17:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Dangerdeep

Berichtdoor CU2010 » wo mei 17, 2006 15:51

Lucht dat op??

Afbeelding

CU
CU2010

Volgende

Keer terug naar Politie algemeen

Toon nieuwe berichten