Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Trainingsschemas

Over sporten, trainen en zweten. Een record gelopen, hulp nodig bij vooruitgang? Praat er hier over.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Ozcar » vr okt 27, 2006 16:43

Hallo iedereen.

Ik heb net een tijdje een beetje een dip gehad met sporten. En ben nu sinds een paar weken weer lekker aan de gang. Nou vraag ik mij af wie gebruikt wat voor trainingsschema's (mbt krachttraining).

Ik heb zelf een tijdje het wasbord dieet gedaan. Dit was een tip van een forummember en dat werkte aardig ben alleen benieuwd of er nog ander leuke methodes in de groep liggen.

Gr Oz
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor Nick » za okt 28, 2006 7:33

Ozcar schreef:Hallo iedereen.

Ik heb net een tijdje een beetje een dip gehad met sporten. En ben nu sinds een paar weken weer lekker aan de gang. Nou vraag ik mij af wie gebruikt wat voor trainingsschema's (mbt krachttraining).

Ik heb zelf een tijdje het wasbord dieet gedaan. Dit was een tip van een forummember en dat werkte aardig ben alleen benieuwd of er nog ander leuke methodes in de groep liggen.

Gr Oz

Schema's zat :). Wat is je doen. Massa of kracht? Er zijn ook diverse fitness/bodybuilding sites. Heb je daar al eens gekeken? Daar kun je ze er zo afhalen.

Groetjes
Nick
Surveillant

Berichtdoor Jantjuhh » za okt 28, 2006 10:05

Kijk eens op www.fitness-island.com slash schema's!
Zelf heb ik naar de hand van verschillende online-schema's een eigen schema opgesteld..
Werkt ook perfect!
Jantjuhh
Brigadier

Berichtdoor Ozcar » zo okt 29, 2006 17:03

Jantjuhh schreef:Kijk eens op www.fitness-island.com slash schema's!
Zelf heb ik naar de hand van verschillende online-schema's een eigen schema opgesteld..
Werkt ook perfect!

Ziet er handig uit dank voor de tips...
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor GlockCop » za nov 04, 2006 15:44

http://www.bodybuilding.com/fun/index.html
Een van de grootste en beste
http://www.menshealth.com/cda/homepage.do
Ook veel goeie schema's en meer uitgebreid dan de .nl site.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor GlockCop » vr apr 06, 2007 13:12

People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Six » vr apr 06, 2007 17:34

Dat SEAL-schema is wel mooi, lijkt wel op het "Warrior" schema.

Wat ik (heel eerlijk) altijd zo moeilijk vindt is de motivatie. Ik heb een redelijke basisconditie en ook wel aardig wat kracht maar ik heb áltijd moeite met motivatie. Vaak een paar maanden als een beul aan 't trainen en dan FLOEP -> geen zin en dan zakt het vaak in tot 0. Dit gaat zo sinds ik veel sport. Dat is wel jammer want je moet altijd weer opnieuw beginnen, eigenlijk zonde.

Iemand ook bekend met het "Warrior Training" principe? Ook een prachtig schema, voor mensen die thuis willen sporten (doe ik dus) en geen apparaten hebben (check). Hele mooie bodyweight-oefeningen voor praktische training. Wel pittig :)
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor GlockCop » vr apr 06, 2007 19:57

http://www.ast-ss.com/max-ot/max-ot_intro.asp

Ik ga deze proberen. Ik heb me aangemeld (gratis) en kreeg net het hele plan. Ziet er goed uit. Nu nog de tijd vinden.
Er is een schema om je vor te bereiden en die beviel beter dan verwacht.
Six: verkort je trainingen tot max 40 minuten. Is makkelijker om gefocused te blijven.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor b-boy » vr apr 06, 2007 21:24

Six schreef:Dat SEAL-schema is wel mooi, lijkt wel op het "Warrior" schema.

Iemand ook bekend met het "Warrior Training" principe? Ook een prachtig schema, voor mensen die thuis willen sporten (doe ik dus) en geen apparaten hebben (check). Hele mooie bodyweight-oefeningen voor praktische training. Wel pittig :)

Wat is het warrior training principe? Ben wel geintresseerd. heb thuis alleen gewichten en knijpveren.
alvast bedankt!
gr B-boy
THE MORE YOU SWEAT IN TRAINING, THE LESS YOU BLEED IN COMBAT.
b-boy
Brigadier

Berichtdoor Ozcar » zo apr 08, 2007 0:00

GlockCop schreef:Six: verkort je trainingen tot max 40 minuten. Is makkelijker om gefocused te blijven.

Ik had eerst ook last van de: "ik heb eigenlijk niet zoveel zin vandaag dag". Ik ben toen ook "korter" gaan trainen. ik train nu ongeveer driekwartier maar dan ga ik wel helemaal vol gas in die 45 minuten. Binnen een uurtje weer thuis is ideaal.

Gr Oz
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor GlockCop » zo apr 08, 2007 13:28

En als je alleen thuis traint, zonder gewichten, zul je ook nooit binnen wat afzienbare tijd resultaat zien.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor seals » zo apr 08, 2007 19:53

Wat is het warrior training principe?

Wie weet wat het is, ook ik ben geinteresseerd. Ik heb wel het één en ander aan gewichten en cardio thuis staan.

Seals
seals
Aspirant

Berichtdoor Six » zo apr 08, 2007 21:13

GlockCop schreef:En als je alleen thuis traint, zonder gewichten, zul je ook nooit binnen wat afzienbare tijd resultaat zien.
Dat ligt natuurlijk aan het doel. Je kan met goede oefeningen met lichaamsgewicht en soms een stoel of bed echt enorm ver komen. Bulken wordt lastig.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor b-boy » ma apr 09, 2007 17:27

maare wat is het warrior training principe?
Heb je daar ook een schema van?
alvast bedankt!
THE MORE YOU SWEAT IN TRAINING, THE LESS YOU BLEED IN COMBAT.
b-boy
Brigadier

Berichtdoor Six » ma apr 09, 2007 19:09

Dat is een soort boekje met trainingtips en oefeningen. Zoek maar eens op torrentsites...
Info: http://sfuk.tripod.com/reviews/enamait_warrior1.html
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Volgende

Keer terug naar De sportschool

Toon nieuwe berichten