Bij mijn weten vrij unieke beelden van het 1st SFOD-D (delta force) tijdens trainingen.
http://www.youtube.com/watch?v=NG5sqFuqZNk
b-boy schreef:Mooie beelden. Kan je dit vergelijken met KCT?
B
Chef schreef:Kan iemand voor mij zekerheid geven (in zoverre dit uiteraard kan in het geval van Delta) dat dit authentieke beelden zijn van de 1st SFOD-D?
Aangezien er voorheen alleen een handjevol en vaak sterk verouderde foto's op het net te vinden waren van Delta.
Andy schreef:b-boy schreef:Mooie beelden. Kan je dit vergelijken met KCT?
B
ja, alleen krijgen zij veel meer geld, schieten ze met .45 ipv 9mm en hebben ze veel betere gear
(KCT en DELTA zijn beiden een beetje gebasseerd op de SAS)
TSV schreef:Andy schreef:b-boy schreef:Mooie beelden. Kan je dit
En het werk en leven in US Army wordt ook niet zo vet betaald hoor
Andy schreef:schieten ze met .45 ipv 9mm
Chef schreef:Kan iemand voor mij zekerheid geven (in zoverre dit uiteraard kan in het geval van Delta) dat dit authentieke beelden zijn van de 1st SFOD-D?
Aangezien er voorheen alleen een handjevol en vaak sterk verouderde foto's op het net te vinden waren van Delta.
TSV schreef:Andy schreef:b-boy schreef:Mooie beelden. Kan je dit vergelijken met KCT?
B
ja, alleen krijgen zij veel meer geld, schieten ze met .45 ipv 9mm en hebben ze veel betere gear
(KCT en DELTA zijn beiden een beetje gebasseerd op de SAS)
Waar baseer je het op dat .45 beter zou zijn dan 9mm? En betere gear dan het KCT? KCT loopt o.a. met DBT, Eagle, Arktis, Safariland etc.
Dus ik zou dat niet te hard roepen.
En het werk en leven in US Army wordt ook niet zo vet betaald hoor
Sine Pari schreef:9mm heeft ook zijn voordelen, weiniger terugslag waardoor een snellere sight alinement na elk schot, met een ES AFR in 9mm heb je wel een hoge afgave van energy maar geen through penetration, een hoger magazijn vermogen, etc. Munitie en wapen keuzen hangen dan ook af van de opdracht, en niet of iets er mooier uitziet, goedkoper of duurder is, etc.