Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Politiehond rijd vrouw aan

Zaken omtrent eenheden uit binnen- en buitenland plaats je hier.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor b-boy » ma apr 07, 2008 14:33

Hond rijdt vrouw aan: $300.000 schadevergoeding

In Utah heeft een politiehond met de auto van zijn baasje een vrouw aangereden die op weg was naar haar brievenbus. De hond zette de dienstauto per ongeluk in zijn eerste versnelling. De vrouw kan 300.000 dollar schadevergoeding tegemoet zien.

De 43 jarige Mary Francis Stone was in 2006 op weg naar haar brievenbus toen ze werd aangereden door een Ford pickup-truck uit 1990. De auto was eigendom van Taylor Finder, een plaatselijke politieagent. Zijn hond, luisterend naar de naam 'Ranger', sprong vanaf de achterbank over de voorstoelen toen de auto stilstond en de automaat in de parkeerstond. Daarbij raakte hij de pook van de automaat die in vervolgens zijn eerste versnelling schoot, aldus de politie.

De advocaat van Stone: "Zij heeft serieus letsel opgelopen door een ongeluk dat zij niet kon zien aankomen. We denken daarom dat het een schappelijke vergoeding is". Stone, die een gebroken bekken opliep, eiste oorspronkelijk 580.000 dollar. "Ik had wel meer willen krijgen. Want als ik met mijn auto een politieman had aangereden dan had ik nu in de gevangenis gezeten". Agent Finder werd niet disciplinair gestraft.

http://msn.entopic.com/money_madness/ho ... _vrouw_aan

Tja het is en blijft Amerika met de schadevergoedingen..
THE MORE YOU SWEAT IN TRAINING, THE LESS YOU BLEED IN COMBAT.
b-boy
Brigadier

Berichtdoor Jantjuhh » ma apr 07, 2008 19:19

b-boy schreef:

Schadevergoeding is wel op zijn plaats denk ik, maar dat dat direct met zulke bergen tegelijk gaat verbaas ik me over.
Net als die vrouw die haar natte hond in de magnetron stopte :roll:
Jantjuhh
Brigadier

Berichtdoor GianDennis » di apr 22, 2008 15:34

Jantjuhh schreef:
b-boy schreef:

Schadevergoeding is wel op zijn plaats denk ik, maar dat dat direct met zulke bergen tegelijk gaat verbaas ik me over.
Net als die vrouw die haar natte hond in de magnetron stopte :roll:

Jaa $ 300.000 wel erg veel
GianDennis
Aspirant

Keer terug naar Overige eenheden

Toon nieuwe berichten