Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Geen stijl bij AT/DSI?!

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Andy » do nov 06, 2008 20:17

jezus, WAT EEN SCHEITIRRITANTE (*)&^&*^&%PRESENTATOR.
zo dat is er ook weer uit
na 2 min heb ik het al wel gezien, hoe boeiend het ook mag zijn.
ik heb medelijden met de mannen die hem moesten begeleiden
laat dan echte mannen mee in plaats van zo'n verkapte *oer

AANGEPAST DOOR MOD --X--

DENK OM JE TAALGEBRUIK.
Andy
Hoofdagent

Berichtdoor DSI » do nov 06, 2008 23:44

Denk dat de mariniers meer lol hebben dan jij denkt Andy.
Maar je heb wel een beetje gelijk.
Gr. DSI
In god we trust with dogs we bust
DSI
Hoofdagent

Berichtdoor Wouter » vr nov 07, 2008 0:25

Deels gelijk, maar ik kon laterna wel lachen... vooral het einde is briljant! En natuurlijk hoe hij in de steek gelaten werd toen hij meehielp bij die inval met de terrorist.... :lol: Hij moest vaker eens zo aangepakt worden dat hij eens flink klein gemaakt wordt...
Wouter
Hoofdagent

Berichtdoor wally-b » vr nov 07, 2008 16:12

Allemaal nep.

Maar wel leuk om even te zien toch.
"Sommigen worden agressief uit vrees om bang te zijn."

Quote:Cherbulier

:at: :lmb: :sbs: :kct: :bbe: :marn:
wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor Six » vr nov 07, 2008 18:32

Wel extreem zonde dat zo'n mooie mogelijkheid om wat moois te laten zien van zo'n interessante inheid zo wordt weggegooit door dit soort extreme baggermedia er op los te laten. Echt doodzonde en een ongelovelijk slechte klus van de communicatieafdeling bij de Mariniers. Doodzonde.
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor wally-b » vr nov 07, 2008 20:56

Misschien willen ze bij de Mariniers wel van een bepaald imago af wat misschien heeft te maken met de drempel voor mensen om te solliciteren.
Hiermee bedoel ik dat de Mariniers voor meer mensen is weg gelegd dan mensen zelf denken.

Dingen veranderen nou eenmaal.

wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor Scientist » zo nov 09, 2008 12:59

wally-b schreef:Misschien willen ze bij de Mariniers wel van een bepaald imago af wat misschien heeft te maken met de drempel voor mensen om te solliciteren.
Hiermee bedoel ik dat de Mariniers voor meer mensen is weg gelegd dan mensen zelf denken.

Dingen veranderen nou eenmaal.

Hmm. Heb jij ooit wel eens met iemand van de voorlichting van de Marine gesproken? Het is namelijk zo dat er van 100 mensen die er de opleiding in gaan er hooguit een paar overblijven (als ik het goed heb onthouden). En ik denk niet dat dat zal veranderen, want dat zou kunnen betekenen dat de kwaliteit van het korps minder wordt en het lijkt me niet dat ze dat willen bij de KM.
Scientist
Hoofdagent

Berichtdoor Scientist » zo nov 09, 2008 14:47

Six schreef:Wel extreem zonde dat zo'n mooie mogelijkheid om wat moois te laten zien van zo'n interessante inheid zo wordt weggegooit door dit soort extreme baggermedia er op los te laten. Echt doodzonde en een ongelovelijk slechte klus van de communicatieafdeling bij de Mariniers. Doodzonde.

Dat kun je wel stellen, jah. Die presentator is echt een kluns.
Scientist
Hoofdagent

Berichtdoor DSI » zo nov 09, 2008 14:52

Ik vraag me af wanneer dit opgenomen is daar de BBE al een tijdje is omgedoopt in UIM zelfs de patch is al aangepast.

En wat Wally zegt zit wat in maar je ziet meteen dat het juist niet voor iedereen is weggelegd.
Nou is de presentator nu niet een van de slimste en wordt hij door de UIM min of meer voor L.. gezet.

Wat duidelijk naar voren komt is dat het korps niet uit klerenkasten bestaat mn het UIM , maar gewone jongens die hun koppie kunnen gebruiken.
Gr. DSI
In god we trust with dogs we bust
DSI
Hoofdagent

Berichtdoor wally-b » zo nov 09, 2008 15:37

Wat overduidelijk te zien is dat alles in scene gezet is. De hele opbouw is nep. En de Marine heeft dit goed gekeurd en de beelden zullen zeker van te voren bekeken worden voordat ze op internet komen.

Ik moet wel even stellen dat het wat anders is dan een actie werving maar meer slap geouwehoer. Maar het geeft nog wel goed weer wat ze doen, en daar draait het volgens mij om.

wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor Gert-Jan » zo nov 09, 2008 18:30

wally-b schreef:Wat overduidelijk te zien is dat alles in scene gezet is. De hele opbouw is nep.

Ja, wat dacht je dan? Dat ze zo'n Hans Kraaij Junior figuur meenamen met een echte actie of oefening??
Gert-Jan
Aspirant

Berichtdoor -LN- » zo nov 09, 2008 18:45

DSI schreef:Nou is de presentator nu niet een van de slimste en wordt hij door de UIM min of meer voor L.. gezet.

Ik denk dat Geenstijl en Rutger heel goed weten hoe ze hem neer willen zetten. Of je het kunt waarderen is natuurlijk een kwestie van smaak.
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Snake Doc » zo nov 09, 2008 18:53

-LN- schreef:
DSI schreef:Nou is de presentator nu niet een van de slimste en wordt hij door de UIM min of meer voor L.. gezet.

Ik denk dat Geenstijl en Rutger heel goed weten hoe ze hem neer willen zetten. Of je het kunt waarderen is natuurlijk een kwestie van smaak.

Precies, dan zijn ook weer 'kijkcijfers' voor het filmpje waar de een zich kapot om lacht en de ander zich gruwelijk ergert.
Snake Doc
Brigadier

Berichtdoor wally-b » zo nov 09, 2008 19:49

Gert-Jan schreef:
wally-b schreef:Wat overduidelijk te zien is dat alles in scene gezet is. De hele opbouw is nep.

Ja, wat dacht je dan? Dat ze zo'n Hans Kraaij Junior figuur meenamen met een echte actie of oefening??

De Marine wist heus wel dat dit zo ging worden. Er was zelfs al een keer zoiets als dit gedaan bij de luchtmobiel in Noorwegen. Waarschijnlijk was de manier van reclame maken de vorige keer wel bevallen bij Defensie.

wally-b
Hoofdinspecteur

Berichtdoor Feerce » di nov 11, 2008 11:14

DSI schreef:Ik vraag me af wanneer dit opgenomen is daar de BBE al een tijdje is omgedoopt in UIM zelfs de patch is al aangepast.

Zelfs bij Defensie kunnen ze dat binnen twee jaar wel voor elkaar krijgen, ze liepen kort na de wijziging al met de nieuwe emblemen.
PHM
Feerce
Hoofdagent

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten