Arrestatieteam.nl De Blauwe Baret: Het Nederlandse Arrestatieteam en de Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten Foto's, informatie, de wapens, de uitrustingen, de inzetten, kortom, alles over het Politie Arrestatieteam
Cas, 14 minuten?? Serieus?? Waarom geen 6 rondes dan??????
@defmed
join the club, je bent meer dan welkom! Begin meteen vandaag, niet te veel nadenken en lullen maar gewoon doen.
Vandaag is 6 rondes van 400 meter rennen en 25 burpees Crossfit style dus met push up en hoge sprong.
Ik en Cas hebben geschaald naar 4 rondes. Maar als Cas zijn horloge het WEL goed deed had hij 6 moeten doen.
We zien je tijd voor 24:00 tegemoet. _________________ People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
@Glockcop, dude ik heb een typfoutje gemaakt, ik heb 4 rondes gedaan met steeds 15 burpees. Ik heb geen 6 rondes gedaan omdat ik mn schouder niet wilde overbelasten. Ikm ben blij dat het zo goed ging!
@defmed
join the club, je bent meer dan welkom! Begin meteen vandaag, niet te veel nadenken en lullen maar gewoon doen.
Vandaag is 6 rondes van 400 meter rennen en 25 burpees Crossfit style dus met push up en hoge sprong.
Ik en Cas hebben geschaald naar 4 rondes. Maar als Cas zijn horloge het WEL goed deed had hij 6 moeten doen.
We zien je tijd voor 24:00 tegemoet.
Ik zal deze week eens een training doen.
Je bent de eerste die mijn tijd hoort.
Pack:
Five rounds for time of:
30 kg Squat clean thruster, 5 reps
10 Chest to bar pull-ups
I used women’s weight, puppies was too easy, and pack weight to heavy atm.
With the pull-ups I used assistance 30kg, which is a improvement since last time I was doing pull-ups I used 40kg assistance.
My time: 7.30 min
--
Al met al benik best tevreden over mijn vooruitgang sinds mijn schouder uit de kom ging. Ik train wel zwaar voor mijn gevoel, mar probeer het wel onder controle te houden, want ja ik wil niet dat het straks weer fout gaat
1: hapkido is altijd beter. Nu houden we ermee op LN, niemand snapt het nog. Is een inside joke Maik, ik doe geen hapkido.
2: bij twijfel heb ik altijd gelijk.
3: het is allemaal afhankelijk van je instap niveau. Als je al veel sport kun je best wel een een zwaardere proberen.
Het is heel belangrijk dat je crossfit "voelt" zodat je snapt wat het voor nut heeft.
4: in de warmup doe je dips. Die zijn zwaarder dan pushups en zijn overdraagbaar. Dus beter worden in dips is beter in pushups.
Pushups zelf komen veel voor in WODs. Maar pushups is een trucje.
Als je het trucje kent gaat het goed. Moet je ze anders doen dan bak je er ineens niets van. Daarom moesten ze op de Crossfit games handen los beneden met het opdrukken.
Beste is dus gewoon kracht training voor je borst te doen zoals dips, bankdrukken en, jawel, pushups. Crossfit heeft genoeg zwaar werk voor je schouders/triceps/benen en buik. De andere spieren die zorgen voor veel pushups.
Je heavy thrusters. Die doe jij met 8kg ongeveer.
Dat is veels te weinig. 200 Meter is voor jou mogelijk ook te weinig.
Probeer de WOD van vandaag maar op pack. 4x400 meter en 25 burpees.
Crossfit burpees zijn met pushup onderaan.
Post je resultaten en vragen. Probeer eerst alleen de WODs die gepost staan en zodra je het door hebt kun je dingen gaan toevoegen en weghalen. Meeste Crossfit gyms hanteren hun eigen programming (WODs) en frequentie.
Nu ga ik de WOD doen. Ik haat burpees. En ik moet nog de nacht in straks.
Ik haat burpees
1: Ik dacht ik ga er maar serieus op in Je weet maar nooit..
2: zal ik onthouden.
3: Ik ga er "gewoon" mee aan de slag en ik ga het merken!
4: Bedankt, weet ik dat.
Ja de workout die ik had gedaan was niet erg uitdagend, maar ik dacht dat ik rustig moest beginnen
Ik ga vanavond aan de slag met running and burpees. Ik haat ook burpees..
Groeten.
Emile Hoofdinspecteur
Geregistreerd op: 13-12-2007 Berichten: 924 Woonplaats: Ergens op 'n plekje van de wereld
Ja de workout die ik had gedaan was niet erg uitdagend, maar ik dacht dat ik rustig moest beginnen
Regel 1 bij crossfit: Rustig aan doen; daar doen we niet aan!
@ Glock: Trucje bij pushups? Welk trucje? Is trouwens niet iedereen die de trucjes kent en gebruikt (je kent ze pas als je ze gebruikt) een mietje?
OT:
Vrijdag: "Isabel", 30 reps op pack: 3:45
Nog nooit eerder gedaan en merk dat ik m'n snatch-techniek nog moet bijschaven...
Gisteren: Rennen en burpees, Rx-ed, tijd: 29:56 en een ontmoeting met mr. Puke... Die 29:56 is 'n PR. Vorige keer was 't nog 30+. _________________ "If your wife doesn't like the aroma of your cigar, change your wife." - Zino Davidoff
5 rounds of 5 squat clean thrusters 42.5kg (95lbs) en 10 pullups. 8.20
he-le-maal stuk.
@SAS ik zal effe kijken maar is pdf...... _________________ People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
Five rounds for time of:
25 kg Squat clean thruster, 5 reps
10 assisted pull-ups (30 kg assisted)
10.14 m.
Ik kan op zich wel zwaarder maar ik heb de techniek voor die squat thruster nog niet onder de knie, dat moet eerst goed zijn anders loop ik natuurlijk binnen de korste keren blessures op.
Goed bezig Maik! Het zal je verbazen hoe snel je vooruit gang boekt! _________________ People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
Laatst aangepast door GlockCop op Ma Aug 02, 2010 12:32, in totaal 2 keer bewerkt