Welcome Anonymous !

Over de Arrestatieteams en andere speciale politie-eenheden.

Aanhouding Eenhoornsluis

Topic met de mooiste foto's en interessantste video's over de politie, arrestatieteams of andere hulpdiensten.

Moderators: --X--, Doggieman

Berichtdoor Kobakker81 » di jun 21, 2011 23:18

Filmpjes is van dumpert...let dus niet op de comments

http://www.dumpert.nl/mediabase/1542061/1358d10c/arrestatie_eenhoornsluis.html
Victory is Reserved for Those Willing to Pay the Price!
Kobakker81
Agent

Berichtdoor Zilver » di jun 21, 2011 23:51

"Agent doe dat nou niet" ??? :roll:

Nee hij moet lief zijn voor die 'meneer' zeker??
:lol: :lol:
Zilver
Surveillant

Berichtdoor -LN- » wo jun 22, 2011 0:47

Ik dacht, wat staat die oudere heer daar met z'n snufferd vooraan.. totdat ik hem herkende
"Don't do anything by half. If you love someone, love them with all your soul. When you go to work, work your ass off. When you hate someone, hate them until it hurts."
Henry Rollins
-LN-
Commissaris

Berichtdoor Kevin_ » wo jun 22, 2011 6:58

Onhandig: zo'n losse portofoon.

- Waarom brengt collega de verdachte naar de grond?
- Waar is de andere collega tijdens het fixeren tegen het voertuig?
- Waarom wordt de verdachte niet direct in het vtg geplaatst, om zelf de regie te houden?
- Waarom wordt er niet via de portofoon doorgegeven dat er geen assistentie collega is en de situatie onder controle is?
- Waarom laat de assisterende collega zich zo uit de tent lokken en ik citeer; 'Als je zoiets bij mij flikt ben je de lul jongen'.

Zomaar wat vragen die me te binnen schoten.
"It is not the danger that makes us afraid...it is the fear of danger."
Kevin_
Hoofdagent

Berichtdoor GlockCop » wo jun 22, 2011 8:56

Al die dingen gingen ook door mijn hoofd. Behalve het naar de grond.
Die vd werkt niet mee en als je niet sterk en/of hapkido kundig bent is dat je enige optie. Maar daarna frommel je hem zsm de auto in.

Hij vraagt zelfs een auto (portie) erbij. Daarom komen ze met toeters en bellen.
Waarom gaat hij met zijn rug naar het publiek zitten als hij naast zijn auto zit?

Ik vond het een staaltje onkunde. Als ik, helemaal met een mannelijke collega erbij, twee andere moet vragen een vd in mijn auto te zetten zou ik me niet meer op het bureau durven vertonen.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Six » wo jun 22, 2011 11:10

Hoop bekende koppen...
Dat geeft mij een aantal antwoorden op de hier genoemde vragen. Daar hou ik het maar bij.........
Arrestatieteam.nl

De Blauwe Baret
Eer, moed en kunne.
Six
Site Admin

Berichtdoor GlockCop » wo jun 22, 2011 11:13

Oooooooooooh nou dan weet ik genoeg. Next.
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Gast » wo jun 22, 2011 13:01

Het spijt me voor de collega's in deze, maar ziet er idd wel ietwat knullig uit! Zacht uitgedrukt..... :wink: Zeker dat gekloot met die porto.

Blijkt wel weer dat we terug kunnen van 4 naar 2 IBT momenten.... :lol:

Wel erg leuk die meneer op de achtergrond!!! Moest wel ff 2x kijken. :D
Gast
Agent

Berichtdoor Bleu_E1000 » wo jun 22, 2011 13:38

-LN- schreef:Ik dacht, wat staat die oudere heer daar met z'n snufferd vooraan.. totdat ik hem herkende

Dat jij zo een bekend persoon niet meteen herkent. Schaam je! :wink:
"Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dode drijven mee."
Mr. L. Einthoven
Bleu_E1000
Commissaris

Berichtdoor SasRelic » wo jun 22, 2011 15:40

Zit Roel van Velzen bij de politie? :roll:
SasRelic
Brigadier

Berichtdoor Ozcar » wo jun 22, 2011 16:34

Kevin_ schreef:Onhandig: zo'n losse portofoon.

- Waarom brengt collega de verdachte naar de grond?
- Waar is de andere collega tijdens het fixeren tegen het voertuig?
- Waarom wordt de verdachte niet direct in het vtg geplaatst, om zelf de regie te houden?
- Waarom wordt er niet via de portofoon doorgegeven dat er geen assistentie collega is en de situatie onder controle is?
- Waarom laat de assisterende collega zich zo uit de tent lokken en ik citeer; 'Als je zoiets bij mij flikt ben je de lul jongen'.

Zomaar wat vragen die me te binnen schoten.

tja. daar gaan we. In volgorde van vragen.
- Opzich niet slecht.
- Tja.... te druk met jassen verplaatsen..... Doe dat voor je dienst. (doe ik zelf ook niet altijd)
- Waren ze van plan maar toen hadden ze het te druk met jassen dus ook weer tja..
- Postje erbij in de binnenstad van adam is ongeveer hetzelfde als assistentie collega, volgens mij is er ook een binnenstadauto als eerste.. En het doorgeven met de portoe... tja...... zag je al hoe hij liep te klooien met die twee porto's dus tja..
- Uitspraken van de collega..... tja

Denk wel dat het een hoog kan iedereen gebeuren gehalte heeft. Maar om positief te eindigen de boef is binnen.
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Berichtdoor Kevin_ » wo jun 22, 2011 17:24

Met het naar de grond brengen van de verdachte is an sich natuurlijk niets mis. Maar als je kijkt naar deze casus reageert de collega op verbale uitlatingen van de VE. Daar op volgend wordt de verdachte naar de grond gebracht. Jammer.

In de laatste post lees is dat het filmpje een hoog 'kan-iedereen-gebeuren-gehalte' bevat. Ik hoop niet dat dit de doorsnede is van politienederland.nl anders moet ik me toch eens achter de oren krabben.
"It is not the danger that makes us afraid...it is the fear of danger."
Kevin_
Hoofdagent

Berichtdoor GlockCop » wo jun 22, 2011 17:39

Het is vrij duidelijk dat die vd niet meewerkt aan het instappen en probeert zich los te draaien. Daarop wordt hij naar de grond gebracht.
Dat het allemaal geen schoonheidsprijs krijgt kunnen we het over eens zijn.

En Oz heeft wel gelijk, shit happens. Dus krab een eind weg zou ik zeggen.
En die collega die dat stuk stront even waarschuwt normaal te doen "op niet mis te verstane wijze" heb ik niet zo een probleem mee.

Niet iedereen is een ninja kevin. En niet iedereen is zo heilig als jou. Helaas.
Sterker nog: het gaat alleen maar erger worden.
George Orwell
GlockCop
Hoofdcommissaris

Berichtdoor Ozcar » wo jun 22, 2011 18:37

Kevin_ schreef: Ik hoop niet dat dit de doorsnede is van politienederland.nl anders moet ik me toch eens achter de oren krabben.

Begin maar met krabben was laatst weer op onze prachtige opleidingsschool en geloof mij we krijgen het druk....

En wat Glock zegt. Opzich is het niet zo erg om even te melden dat je je hoort te gedragen op het moment dat de beambte je gaat transporteren.

Wat we hier aan kunnen doen. meer IBT maar de dag dat dat gaat komen zie ik voorlopig nog niet.
You can never drive slow enough to please the citizens who don't need a cop, and you can never drive fast enough to please the ones who do.
Ozcar
Brigadier

Keer terug naar Foto en video

Toon nieuwe berichten