xblutch schreef:Ik zie het inderdaad, bedankt voor je post, dat maakt voor mij al een hoop duidelijk, maar ik neem aan dat sommige trainingen langer / zwaarder / moeilijker? zijn dan andere? of zit ik hier mis?
Is zo bijvoorbeeld het bsb een langere opleiding als AT v.d politie? zomaar een voorbeeld
De BSB is opgericht als overlapping tussen de Bijzondere Bijstands Eenheid (anti-terreur eenheid) en het arrestatieteam (politie). (staat op deze website)
De reguliere (als ik het regulier mag noemen) taken van de BSB zijn anders dan die van het arrestatieteam van de politie. De BSB zit vaak in het
buitenland.
En over je vraag of de BSB een langere opleiding is als het AT van de politie:
Wat mij bekend is dat ze beide andere eisen hebben. Maar de eisen van het AT kan je gewoon op deze site vinden. Je kan voor de BSB natuurlijk ook een vacature bekijken en daar informatie uit halen bijv. marechaussee.mysites.nl/mypages/marechaussee/188353.html
Maar je zou eens moeten kijken in het forum, gewoon de titel lezen, dan kan je wel raden wat voor soort vraag er gesteld is. Je komt zo al makkelijk bij meer informatie. Ik zelf kijk ook af en toe gewoon in een oude post.